"Výrobci budou nuceni výrazněji posílit tržní podíl elektrických vozidel, aby se vyhnuli pokutám od EU za nedodržení stanovených emisních limitů"... Má tohle ještě něco společného s trhem a přirozenou nabídkou a poptávkou, když výrobci musí vyrábět auta která vlastně nikdo nechce jen kvůli splnění emisních limitů aby si mohli vyrobit i pár klasických aut ...
Se zhoršující se bezpečnostní situací v Německu budeme rádi za návrat tradičních hraničních kontrol. Schengen byla na začátku hezká myšlenka ale s nezvládnutou migrační krizí a bez efektivní ochrany vnějších hranic není v nebezpečí, ale stal se prakticky mrtvým...Na druhou stranu díky pokročilé elektronizaci mohou být dnes hraniční kontroly rychlé a efektivní bez zdržování...
Šlerkův názor, že internet, jak jsme ho znali, skončil, je příliš radikální a podcenňuje odolnost lidské tvořivosti a adaptabilitu. Historie internetu ukazuje, že nové technologie nezničily starý ekosystém, ale přinášely nové formy interakce a obsahu. Stejně tak generativní AI nebude "pohřbívat" tvůrce obsahu, ale rozšíří jejich možnosti.
Představa, že většina textů bude brzy pocházet od strojů, je spekulativní. Lidé stále hledají autenticitu, což potvrzuje zájem o autorský obsah. Automatizace může poskytnout užitečné nástroje, ale těžko nahradí originální a lidsky vnímanou perspektivu, kterou čtenáři očekávají, zejména v oblastech jako žurnalistika, umění či věda.
Podle Šlerky hrozí, že motivace lidí k tvorbě obsahu klesne. Tato obava však ignoruje širší společenské a emocionální faktory, které autory vedou k tvorbě: potřeba se vyjádřit, sdílet znalosti nebo tvořit pro publikum. Finanční odměna je důležitá, ale není jediným hnacím motorem.
Také argument, že se vytrácí symbióza mezi internetem a tvůrci, přehlíží nové cesty, které AI otevírá. Mnoho tvůrců využívá AI jako nástroj, který zefektivňuje jejich práci, umožňuje snadnější publikaci a rozšiřuje jejich dosah. AI může být prostředníkem, nikoli náhradou člověka.
Ano, internet se mění, ale to neznamená konec jeho epochy. Spíše sledujeme začátek nové fáze, kde AI může existovat vedle lidské tvořivosti.
No takhle to alespoň vidí samotná AI, když jsem se jí na to zeptal. :-)
Problém je že AI pořád do kola omílá variace minulosti ale nedokáže vymyslet vizi budoucnosti... tedy ne jinou než tu kterou někdy před tím zmínili lidé v nějakém textu ze kterého vychází...
Ne tak to opravdu není.
Model Y je nejprodávanější auto že všech ne jen v rámci EV.
Konrétně za loňský rok, jsou to snadno dohledatelna data.
S tím, že tady chybí cenově dostupné souhlasím.
Ovšem když se podívám na auto střední a výši třídy, tak tam ten cenový rozdíl není už tak velký a ceny EV stále klesají.
Nové 3 se dá koupit už pod 1mil .
Spousta lidí v tee čeká až přijde nová Y a s koupí čekají
Máte pravdu, měl jsem za to že to je Toyota. Musk je fakt geniální a snad mu Tesla konečně vyleze z červených čísel...
Nikdo to nechce? 😄
Možná si trochu rozšiřte obzory.
Nejprodávanější auto že vsech za loňský rok byla Tesla 🙂.
Naopak EV pro většinu lidí tady v ČR dávají obrovský smysl, jenže kvůli nesmyslné kampani proti to proste nechtějí.
My jsme si EV kvuli ekologii nekupovali, ale finance je to mnohem levnější než ICE
Zatím tomu dostupné statistiky prodejů vůbec nenasvědčují a prodeje bez dotací naopak Ukazuje se , že EV bez dotací není životaschopná alternativa lidového vozu pro všechny. Možná až se objeví levné EV z Činy... Tesla je opravdu nejprodávanější vůz ale jen v kategorii EV, která činí z celého trhu globálně jen 4% (ok v Číně 40%)
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
A tak po tom, co se EU úspěšně podařilo zničit evropský automobilový průmysl, bude další na řadě stavebnictví.. Které tak bude muset stavět byty ,které si nikdo nemůže dovolit. Vlastně je to úplně stejné jako vyrábět EV, které nikdo nechce... A tak se od tržní ekonomiky řízené nabídkou a poptávkou, přesouváme do systému centrálního plánování, který je řízen zákazy a dotacemi.... Historická zkušenost nám napoví jak tohle skončí.
1 odpověď