Mne se libi, jak ho tu vsichni hatujou, ale vsichni vedi, kdo to je. A az vy vyprodane O2 Arenu, tak muzete zacit kritizovat, do te doby soupejte nohama a drzte kusnu. Je uplne jedno, jestli je dobrej zpevak, nebo svetoznamy umelec. Umi lidi pobavit, umi prodat vstupenky a o tom to je. Tak tu nebrecte, ze se taky nemate tak dobre a makejte na sobe 🙂
Spis by me zajimalo, kdyz je tu cely clanek, jak na posledni show vzpomina s pachuti, v cem byl teda problem. V clanku jsem zadne info, co teda bylo spatne, nenasel.
Prostě PROMO.
Naposledy se mi líbil v "Mrázek ústředna", od tý doby trapnej.
Je to tendenční blábol pro laickou veřejnost.
1) Pokud "odejde" jeden článek ve starší baterii, tak je jasné, že ty ostatní na tom nebudou o mnoho lépe a to, že mezi "staré" slabší články přidáte nový z mnoha důvodů neprospěje ani jedněm. A postupná výměna dalších se proti výměně celé baterie se významně prodraží.
2) V případě vadného článku u zánovní baterie je situace jiná, ale to by mělo zase proběhnout v rámci záruky, a proto nemá cenu psát články o tom, jak se vyplatí renovovat baterii po článcích.
Brzké uzdravení Ichovi, ale od Horáka to žádný úmysl nebyl, do souboje nešel nesehnul se, icha naskočí na něj úplně nesmyslně. Chtělo by to občas u toho víc přemýšlet.
to Jan Hejzlar:
Asi jste to vůbec neviděl. Pusťte si to znovu. Icha hrál míč a Horák ani nevyskočil, jen se sehnul a ve vzduchu ho nadzvedl. A ještě pak gestikuloval, že to Icha přihrává. Žádný faul ze hry. Naprosto záměrná prasečina!
Autor jen prohlubuje matení pojmů.
Především neexistuje žádný "zimní čas", ale v našich podmínkách běžný středoevropský čas.
Samozřejmě je to věc osobního názoru, ale já zase nechápu logiku situace, kdy se sice s časem nehýbá, ale zase se pro iluzi tvrdí, že je v poledne jedna hodina po poledni i když dvě století staré sluneční hodiny na průčelí radnice tvrdí něco jiného.
Je to tak trochu mantra určité části společnosti, která má snad pocit, že toho takhle za den víc stihne. Zažil jsem to osobně, když jsem své hlavní účetní, které extrémně vadilo, že firma fungovala od 9 do 17 hodin, musel zakázat její iniciativní posouvání vlastní pracovní doby před sedmou hodinu, protože by snad nakonec chodila na čtvrtou a já se s ní ve firmě téměř nepotkal. A její argumenty, že by pak víc stihla doma a na zahradě, jsem odbýval s tím, ať si vstane třeba ve tři a odmaká si ty věci, než jde do práce.
Hlavně by měl "vždycky vítěz" začít u sebe. Jeho hlavní kiks je v tom, že nepochopitelně vyhodil kvalitního trenéra s kecama, že by na "nové ambice týmu nestačil" a nahradil ho Kováčem, který zatím všude propadl!
Jak fandím Slovanu, tak jsem měl za Kozla škodolibou radost, že to těm velkohubým troubům vrátil i s úroky. Hlavně, že před zápasem blábolili cosi o sušenejch jablkách (Jablonec) a dali v Jablonci provokativní bilboard až ke stadionu.
Teď má vedení, ne hráči(!), z ostudy kabát.
A kromě toho je vlastnictví klubu projevem reprezentace. Parafrázuji, možná samotného Křetínského: když někam přijdu a řeknu, že mi patří Sparta, už na mě koukají jinak.
Kromě toho, ty miliardáře to asi baví.
Myslím si, že víc lidí ví, kdo je Křetínský, než těch, kteří by padli na zadek z toho, že utápí peníze ve Spartě.
Populističtí politici mají zjednodušené myšlení. Uplatit takové množství voličů, aby uspěli v příštích volbách, což je pro ně horizont maximálně čtyř let. Větší zájem o veřejné věci a zdravou finanční politiku nemají.
Vzhledem k tomu jak Miloš Zeman velmi trefně oklasifikoval inteligenci obyvatel českého státu (citace: "Každý sedmý občan je debilní nebo dementní, nebo alkoholik a zhruba polovina obyvatel této země má podprůměrný intelekt."), se nedá očekávat, že by nad nesmyslnými předvolebními sliby a dárečky většina voličů alespoň trochu zamyslela.
A tak půjdeme neomylně dále po trase do (_._)
Být starostkou, tak bych ten festival hudby přejmenovala na Rockem proti blbosti. Jako připomínku toho, že si mnohdy lidé se selským rozumem myslí, že jsou lepší a moudřejší, než odborníci na danou problematiku. A jako logo by mohl být ten název nadstřešen krásnou barevnou duhou. 😎
To byl spíš fesťák "Svátek blbosti" ,když byl proti jediné rozumné ochraně proti povodním.
A tak to je klasika. Lidé chtějí jen jednoduchá řešení a že nedávají třeba smysl, to je už jedno. Prázdná hesla a sliby jsou úplně nejlepší.
Vemte si mé rodné Brno. Protipovodňová opatření se tam diskutují už přes 15 let a furt nic není. Teď to Brno taky defakto dalo v pohodě, takže neočekávám, že se něco změní. Za chvilku už to nebude zase žhavé téma a je lepší řešit třeba migranty, kteří sem ani nechtějí a do toho nadávat, že tu jsou Ukrajinci, z kterých už profitujeme atd.
Nebo tvrdit jiné bláboly jakože je drahý benzín (přestože stojí min, než 10 let zpět) atd...
Brno to dalo právě hlavně díky přehradám, rozumbrado.
Já vůbec nechápu, proč máte tolik mračounů… zřejmě proto, že lidi nedokáží rozlišovat … v článku píšou že neni přehrada protože ekoteroristi byli proti… tak hrrrr na něě……ale že navrhovali jiné řešení, které se dá vytvořit (na rozdíl od přehrady)takřka hned, to už berou a priori jako špatnou věc… bohužel
🤮
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Nejtrapnější marketing co můžete "vymyslet" - tohle je opravdu naposledy, už se to nikdy nebude opakovat...
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Asi potřebuje pár melounů na novej Rolls
1 odpověď