Krásná žena se srovnanou myslí a uvažováním ohledně života. Jsem stejného ražení, takže jí naprosto rozumím, co má na mysli ohledně jejího životního postoje. Respekt pro ní, že se s tím uměla takto vnitřně poprat, protože tento životní postoj není vůbec nijak jednoduchý dodržet je to věčný boj a proto je jen pro silné dle mého takříkajíc staré duše a to zvolit si dobrovolnou samotu a vyčkávat pro sebe ve svém vlastním osamocení na ten pravý protějšek bez potřeby sobeckého uvažování uspokojit se aspoň prozatím s nějakou náhradou, kterým ale jednoho dne chtě nechtě bude muset být ublíženo rozchodem. Tak snad se toho pana božského jednoho dne přeci jenom dočká, neboť jsem toho názoru, že žádné mladé kvítí by nemělo zůstávat delší dobu bez láskyplné zálivky a to proto, aby mohlo vykvést v nádhernou květinu. Přeju jí úspěch ať najde pravou lásku.
Bazinga!
Jo to už tady bylo.
Překvapivé je, že v letech 1899 a 1900 elektromobily dominovaly trhu. Zlatá éra elektromobilů v letech 1895–1914 se vyznačovala experimentální tvorbou vozidel, designérskými experimenty a technickým posunem výroby vpřed. Po tomto zlatém věku však nastala standardizace a normalizace, která měla nedílný přínos na bezpečnost, ale zamezila, resp. ztížila možnost experimentace.
. Viděl jste někdy hořet zaplavenou olověnou baterii? Asi ne, a proto tehdy elektromobily nehořely.
Pani(slečna) Šrámčíková o sobě na tomto webu tvrdí, že má "zelené prsty". Možná, že ano, ale spíš má zelený a podzimem změklý mozek. Ve spojitosti s grafomanií to pak dává podobné výsledky. Pokud bude někde něco plkat o činčilách nebo receptu na karbanátky, tak je to v kontextu (zřejmě) humanitních studií OK.
Pokud ovšem zabrousí do oblasti technických věd a tou energetika a podobná témata jsou, tak se bez znalosti termodynamických zákonů pohybuje na tenkém ledě a její úvahy jsou spíš z kategorie pocitů a její rady spíš šarlatánstvím.
Nadpis článku je totální nesmysl a obsah článku jen dalšími, rádoby odbornými pojmy a argumenty, to potvrzuje.
Tak omyl, dle fotky přístrojové dosky máte spíš Volvo XC40 / EX40. Já bych si to nepořídil i proto, že nenabíjí dostatečně rychle:
30 minut je již hodně.
EV6 třeba na stejné trase potřebuje polovinu této doby (16 minut) a stojí o 200 tisíc míň.
Přidal bych proto bod 5 a 6:
5) Při výběru EV je vhodné porovnávat i doby nabíjení na obvyklých trasách. Pouze někteří výrobci disponují špičkovou technologií a pouze některé modely ji dostanou.
6) Je užitečné nepřenášet stereotypy a klišé ze světa spalováků, protože i výrobci špičkových motorů "umí" udělat podprůměrný elektromobil.
Vaše legrační úvahy jsou jen dalším argumentem, proč si zatím EV nepořizovat.
Kdo by chtěl být dobrovolně pionýrem slepých uliček.
Mne se libi, jak ho tu vsichni hatujou, ale vsichni vedi, kdo to je. A az vy vyprodane O2 Arenu, tak muzete zacit kritizovat, do te doby soupejte nohama a drzte kusnu. Je uplne jedno, jestli je dobrej zpevak, nebo svetoznamy umelec. Umi lidi pobavit, umi prodat vstupenky a o tom to je. Tak tu nebrecte, ze se taky nemate tak dobre a makejte na sobe 🙂
Spis by me zajimalo, kdyz je tu cely clanek, jak na posledni show vzpomina s pachuti, v cem byl teda problem. V clanku jsem zadne info, co teda bylo spatne, nenasel.
Prostě PROMO.
Naposledy se mi líbil v "Mrázek ústředna", od tý doby trapnej.
Je to tendenční blábol pro laickou veřejnost.
1) Pokud "odejde" jeden článek ve starší baterii, tak je jasné, že ty ostatní na tom nebudou o mnoho lépe a to, že mezi "staré" slabší články přidáte nový z mnoha důvodů neprospěje ani jedněm. A postupná výměna dalších se proti výměně celé baterie se významně prodraží.
2) V případě vadného článku u zánovní baterie je situace jiná, ale to by mělo zase proběhnout v rámci záruky, a proto nemá cenu psát články o tom, jak se vyplatí renovovat baterii po článcích.
Brzké uzdravení Ichovi, ale od Horáka to žádný úmysl nebyl, do souboje nešel nesehnul se, icha naskočí na něj úplně nesmyslně. Chtělo by to občas u toho víc přemýšlet.
to Jan Hejzlar:
Asi jste to vůbec neviděl. Pusťte si to znovu. Icha hrál míč a Horák ani nevyskočil, jen se sehnul a ve vzduchu ho nadzvedl. A ještě pak gestikuloval, že to Icha přihrává. Žádný faul ze hry. Naprosto záměrná prasečina!
Autor jen prohlubuje matení pojmů.
Především neexistuje žádný "zimní čas", ale v našich podmínkách běžný středoevropský čas.
Samozřejmě je to věc osobního názoru, ale já zase nechápu logiku situace, kdy se sice s časem nehýbá, ale zase se pro iluzi tvrdí, že je v poledne jedna hodina po poledni i když dvě století staré sluneční hodiny na průčelí radnice tvrdí něco jiného.
Je to tak trochu mantra určité části společnosti, která má snad pocit, že toho takhle za den víc stihne. Zažil jsem to osobně, když jsem své hlavní účetní, které extrémně vadilo, že firma fungovala od 9 do 17 hodin, musel zakázat její iniciativní posouvání vlastní pracovní doby před sedmou hodinu, protože by snad nakonec chodila na čtvrtou a já se s ní ve firmě téměř nepotkal. A její argumenty, že by pak víc stihla doma a na zahradě, jsem odbýval s tím, ať si vstane třeba ve tři a odmaká si ty věci, než jde do práce.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Vážení, nebýt spalovacího auta před dobíjecím stojanem, nebylo by špatně zaparkované elektroauto pro nabíjení. Každopádně řidič elektromobilu se zachoval ještě dobře, jelikož kdyby chtěl mohl spalovací auto nechat odtáhnout a pak dobíjet, ale chtěl se pravděpodobně zachovat slušně, nebo neměl moc času se s tím zdržovat. Určitě pokud má FVE si dobíjí doma, ale za předpokladu, že nebyl zdejší a nebo byl na suchu, tak si někde dobít musel. Mám doma spalovací auta nejsem propagátor elektromobility, ale pokud se na vše dívám rozumnýma očima, tak to chápu ze všech stran. Asi bychom to o svátkách měli dělat všichni. Každopádně bych odstoupil z Evropské unie od povolenek, green dealu, rozhodně bych nepřijmul euro a začal žít normální život. Jsem vlastníkem domu s fotovoltaickou elektrárnou (FVE) ale rozhodně bych si koupil elektromobil pouze pokud bych na něj měl za slušné peníze, pouze do města a okolo komína. Na velké vzdálenosti je k ničemu. Třikrát jsem měl půjčený elektromobil a je to předražený a velice užraný elektrospotřebič, který neutáhne ani domácí fotovoltaika. Současná cena elektrické energie, včetně cen aut samotných a životnosti či pořizovací ceny baterie nedává pro nákup žádný smysl. Kupní síla v České republice neumožňuje nákupy elektromobilů ve velkém pro běžné občany včetně výhod a nevýhod viz výše.
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
To "blokující" auto je podle SPZ taky EV, takže ať si to elektrofilové vyřídí mezi sebou.