Proč by ale nemohl mít tak malou koloběžku v autobuse? Ten autobusák taky asi nebyl psychicky úplně v pořádku.
Existují přepravní podmínky, kde je uvedeno co lze a za jakých podmínek v buse přepravovat.
Pokud dojde k nehodě a Vás ta malá koloběžka zraní, tak se budete domáhat odškodnění, protože byla přepravována v rozporu s přepravními podmínkami.
Ve vymýšlení podvodů a různých fíglů jsou mnozí lidé machři. V ostatním zaostávají.
Domníváte se, že pobírat v SRN Kindergeld je podvod?
Ne, je to nárok!
V ČR jsem na dítě 9 let nedostal ani korunu, takže těch 250,-€ měsíčně od Famillienkasse potěší, zvlášť když je člověk nerozfofruje a potomek k 18-tinám dostane účet s cca 500.000,- Kč.
ČR je tranzitní zemí, ministr Kupka argumentuje tím, že pokud se sníží max. povolená hmotnost na 40t, tak přibyde kamionů na silnicích. Pokud tedy z Polska jedoucí kamion do Německa vjede do CZ s celkovou hmotností 48t, tak na německých hranicích mávnutím kouzelného proutku 8t ztratí.
Ministr Kupka je opravdu člověk na správném místě. Půjčím si gesto pana Kalouska a ukazuji mu jedničku.
Já to vidím u nás dnes a denně, Ukrajinkam těm se to tady rodí, když mají vše zadarmo. Za ty dva roky je znám všechny od vidění. Zase s kočárkem nebo těhotenským bříškem. By mě zajímalo, kdo jim ty děti dělá, když gerojove brání vlast.
Jedno jméno mě naskočilo okamžitě - kapitán Lipánek 🤫
Co u nás, ale u sousedů, v Německu měsíční příspěvek na dítě 250,-€ 🤔
Osobně mám zkušenost s německý zaměstnavatelem, zajel jsem se zeptat na práci, dohodli jsme se (nástup od, mzda, práce), ofotili si mé doklady, za pár dní mě domů přišla pracovní smlouva.
Ve smlouvě bylo vše již dohodnuté + ostatní podmínky. Zkušební doba 3 měsíce (po měsíci byla zkrácená na 2 měsíce), termín pro podání výpovědi - každý měsíc buď k 15. dni či poslednímu dni v měsíci, výpovědní doba 1 měsíc, délka dovolené. Ve smlouvě bylo ujednáno, že firma je povinna mě místo podržet a já jsem povinnen k ujednanému datu nastoupit, v opačném případě firmě uhradím 2 měsíční platy ve smlouvě sjednané, taktéž firma mě.
Dnes, co vím, je „u nás" zkušební doba 6 měsíců, nově nastupující s tím mají problém, ale jak se říká ber nebo nech bejt.
Takže kosmetické úpravy, které Fialova vláda posílá do Parlamentu jsou krok správným směrem, bohužel se jistě najdou „zaměstnavatelé", kteří jich budou zneužívat.
Mám zkušenost jak funguje osobní linková doprava v Německu.
Regionální dopravce vysoutěžil dopravu na 10 let, kraj po něm jde, aby vše fungovalo, tak jak má, aby se zvyšoval komfort pro cestují - nové autobusy, rychlejší odbavení, ledna prioritních nádražích světelné tabule atd.
Jelikož to není „malý" dopravce schopen zajistit, má nasmlouvány další místní dopravce jež se na tom podílí.
Veškeré problémy jdou, ale za tímto garantem a vše funguje. Pokud je problém, řeší se s konkrétním dopravcem, řidičem.
Takhle vypadá ten kapitalismus co jsme si po r. 89 přáli.
Musím říci, že jsem opravdu rád, že pro vedení firmy jsem „Péta" nikoliv číslo xy a pokaždé, když mě zaměstnatel „přidá", přinese mi šéfová, osobně, děkovný dopis, pozornost k narozeninám či Vánocům je samozřejmostí.
Oni dnešní mladí vědí, že mají na víc než točit kolečkem od nevidim do nevidim, žrát blafy na benzínkách, ručit za všechno s jednou nohou v kriminále a močit u pangejtu na kolo. Ti se živí a hlavně budou živt sofistikovaněji, než třeba já (sám jezdím s busem), a je to jen dobře.
Jojo, pár takových „mladých a nadějných " jsem v poslední době kolem sebe zažil. Jakákoliv práce jim smrdí, oni totiž mají ten titul, v 28 letech jsou závisí na rodičích, 10-ti tisícová vesnice není pro ně, na nájem a živobytí v krajském městě nemající, čekají co jim spadne do klína.
Ministr Kupka slíbil zřízení Dopravního ústavu (jak se nakonec bude jmenovat, neví ani on sám), tudíž je nyní potřeba vyvolat dojem, že stav vozidel na českých silnicích je katastrofální a zřízení instituce dobře státem placených techniků, ideálně s výhledem renty, je nezbytné.
Tyhle kontroly by měli zvládat dopravní policisté.
Žlutá se zelenožlutou šachovnicí nebo růžová se zelenými listy marihuany, pokud budu potřebovat pomoc, tak mě to bude určitě jedno.
Před x lety jsem na rychlé jezdil, měli jsme modročervený maják a jistý pan Konečný, v té době šedá eminence na ministerstvu dopravy, mě za to chtěl sebrat řidičák, se slovy „to sme nedovolili ani prezidentovi!"
Je vidět, že „chytré hlavy" jako onen pan Konečný určují směr dodnes.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Stačí zavést cenu nafty a mýta jako ve Francii či Německu + tvrdě hlídat váhu kamionů a hned bude na silnicích + dálnicích + odpočívkách více místa.
3 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
A kdo myslíte, že to zaplatí, tu Vaši cenu nafty a vyšší sazby mýtného? Dopravce si to ze svého určitě „neutrhne"!
Samozřejmě, že se to přenese na spotřebitele, takže až se vše zdraží (PHM, mýto, zboží, služby), tak víme komu poděkovat. Takovým chytrákům jako jste Vy! 👍