Do města není nic lepšího jak elektroauto, chce to dopilovat nabíječky, ale kdo cestuje do severských zemí nebo i do Holandska tak ví, že to žádný nepřekonatelný problém není. Na dálky to pořád není to pravé ořechové, ale na to kde byla elektroauta před 15 lety si troufnu tipnout, že za dalších 15 let už nikdo dobrovolně nebude chtít jezdit v dieselové Octávii. Jen nás do té doby nesmí převálcovat USA a Čína technologií.
Zelena vira je hrozna vec...a na tu cely svet dojede. Uz se to vicemene deje.
Tak pojďme postupně:
1
Polovinu hmotnosti baterie tvoří její ochrana. Je hodně nepravděpodobné, že by v případě nehody se baterie jakkoliv porušila. Já osobně jsem toho důkazem. 10.9.2023 se z mého auta stala nepojízdná krabička. Baterie byla naprosto netknutá. Potom je tady nějaká statistika. Kolik aut při zrychlení na čtvrt míle skončí těžkou nehodou?
A i kdyby skončila těžkou náhodou, kolik je tam elektromobilů a kolik spalovacích aut. A kolik z těchto elektromobilů opravdu může začít hořet okamžitě. A jak toxické plyny mohou ovlivnit obrovskou plochu závodní dráhy?
2
Kolik vozu bude mít zapuštěné kliky a jak je možné, že se nedají po nehodě otevřít? Já jsem měl zapuštěné kliky u havarovaného Kia EV6 GT. Auto šlo normálně otevřít, snad kromě plechu, které znemožňovaly kompletní otevření. Toto je opět naprosto nelogicky a z prstu vycucaný argument. Kromě toho všechna auta mají ještě bezpečnostní prvek, který umožňuje mechanicky otevřít zevnitř kliky. Nehledě na to, že záchranáři se do auta mohou dostat i okny. A nehledě na to, že zapuštěné kliky má spoustu spalovacích aut.
3
Jako uvádět důvod, že by karoserie mohla být pod napětím i po těžké nehodě elektro mobilu je něco tak neuvěřitelně směšného, že na to ani snad není potřeba reagovat. Navíc, pokud by se stala taková nehoda, tak například nenáviděný křáp Tesla okamžitě pomocí patrona odpojí baterii od ostatních částí vozu.
Omlouvám se, že vám kazím nenávist a zášti vůči elektromobilům, ale já vždycky budu obhajovat ty znevýhodňované a slabší. Ostatně dneska je takové sluníčkové a cool pomlouvat elektromobily
Nejvetsi elektrofanatik se nam po ranu nejak rozvasnil...chce to vice omyvat jiste partie vlaznou vodou.
At automobilka ke kazdemu prodanemu elektromobilu dava jako darek rodinny dum. Pokud se tak vyhnou pokutam za nadmerne flotilni emise, porad se jim to vyplati.
Jasny, ke kazdemu elektrokrapu zdarma rodinny dum a fotovoltaiku navrch. Myslim, ze kdyz to poslete jako namet generalnimu rediteli znacky, bude se hodne dlouze zamyslet!
27
Sledujících
0
Sleduje
27
Sledujících
0
Sleduje
To jsou zpravy ode zdi ke zdi...na jednu stranu Hitlerwagen dle vseho krachuje v primem prenosu, na druhou vypousti takoveto svazacke reci a hrde zavazky ohledne elektrosrotu, ktere ho potapeji vic a vic...
No, vyjezte si to az do konce, zeleni soudruzi! Neni nad pohled jak se to vari ve vlastni stave.
1 odpověď