Z článku....Průměrné 17–18 let staré auto se spalovacím motorem bude na konci své životnosti. V tu chvíli bude mít za sebou zhruba 200 tisíc kilometrů. Bude ho čekat (nebo už ji má za sebou) výměna turba, u dieselu vstřikovačů, EGR ventilu, dvouhmoty, DSG automat bude vyžadovat výměnu spojek.
Opravdu?
Mé auto má teď něco málo přes 200 000km.(koupeno 170 000...turbo v pořádku, vstřikovače taktéž, egr taky spojka ok. Za těch 30 000 jsem měnil akorád řemen s napínákem a několik drobností (Celkem vše pod 15 000,-)
Takže pokud to chápu správně, aby to bylo spravedlivé, tak já jako truhlář bych mohl na Václavák vyrobit lavičku a každý kdo projde kolem nebo bude na Václaváku mi za tu lavičku bude platit protože má přece možnost si na ní sednout. To je přece úplně jedno že si na ní nesedne ale má tu možnost. Takhle bych to udělal úplně se vším aby všichni měli stejná práva co?
Tak já bych se připojil. Mám přes 30 let starou Mazdu a občas se mi to stává dokonce se mi několikrát stalo i vybržďování. Ale objektivně musím uznat že záleží na době kdy prahu jedete. Pokud jedete ráno do práce tak je migrace špatných řidičů většinou větší a každý je ve stresu a dělá to co normálně nedělá druhá věc je že na staré a malé auto jak už tady někdo říkal si někdo troufne více. Myslím že když není úplně hloupý tak pochopí že velké auto už bude mít kamery na všechno. A další věc takový ten respekt. Kdysi jsem měl jeepa a to jsem teda nezaznamenal že by si někdo něco dovolil vlastně jednou a bylo to mimo prahu. Takže je to subjektivní. Nejhorší jsou zácpy a ti co ráno zaspali nebo si neumějí spočítat čas své jízdy v zácpě. No a pak samozřejmě v dnešní společnosti víte kolik je za volantem alkoholiků a zfetovaných. Já to čtu ve zprávách každou chvíli... Takže já si říkám já ti uhnu protože ty pospícháš k nehodě.
Nechápu, proč má synek spotřebu 10 litrů. (kdysi jsem jezdil podobně za 4 litry). Nejlépe to jede na řepkový. Slunečnicový trochu méně táhne. Problém je samozřejmě zákon na prvním místě.
Na druhém...olej má při cca 20 stupních celsia cca 20 x větší hustotu než nafta, takže do zimy půjde auto rozhodně do servisu, i když je garážované. čerpadlo to neustojí. no a trysky? záleží zda to čistí alespoň přez dámské punčochy, nebo lépe přez papírový filtr, jinak bude časem taky zle. Výhodou jsou naopak emise, které jsou lepší (o tom se nepíše, pak by na to chtěl jezdit kde kdo:-) olej je dost mastný, takže motor běží klidně...ze starého dieslu je rázem zvukově poloviční Hdi:-) za mě smrad z hranolků mi voní líp, než ten z nafty. Jo a krásně to rozpoští usazeniny v motoru čož je z napůl výhoda....ale to může bejt taky problém. pokud tam dáš hned oleje moc, rozpouští to usazeniny tak rychle, že se ucpou slabší trysky, nebo palivové čerpadlo.
Pokud se jezdí jen přes léto, a ředí se to 50/50 na životnost to vliv nemá u starších aut vůbec, u nových záleží na coulostivosti zejména trysek.
Asi tak.
Mám známého co najel na olej cca 150 000km a auto v pohodě. (kupoval ojeté)
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Absolutně nevypovídající hodnota článku. Vpodstatě nulová a klamavá.
Parkside měl ještě před krátkou dobou 8Ah s bluetooth, ale nyní se koupit nedá. (možná ladí spolehlivost?)Také k těmto akumulátorům(4+8Ah) nabízí inteligentní nabíječku. Vlastním cca 30 ks různého Aku nářadí od (+ ještě nějaké elektrické )Parkside a jsem až na nějaké výjimky (některá řada výrobků se třeba nepovede) spokojený. Záruka (3/5 Let - zelený/černý) je často lepší než u značkových výrobků. Reklamoval jsem možná už více jak desetkrát a zatím vše vyřešeno k mé spokojenosti.
TIP PRO OSTATNÍ:
Akumulátory parside mají slabší elektroniku a není dobré je vybíjet úplně do nuly (např aku už mi vypne, ale zbývají mi jen dva šrouby, tak chvilku počkám a pak to ještě jede a dotáhnu , vypne počkám a dotáhnu...na tomhle dost odcházejí, lepší hned nabít, nebo vyměnit za druhý...také pokud je zahřátý, tak nenabíjet...nechat nejprve vychladnout.
PS.:Škoda toho klamavého nadpisu. Na tohle by měl být pro autory nějaký postih! Nebo alespoň označení Bulvár, abych si mohl hned představit, že v článku moc informací nebude, (natož plně pravdivých). poslední dobou to vídám často. Krade mi to čas a je mi z takových lidí smutno. (Těch co se tím živí a nevadí jim to)
1 odpověď