Konečně to vypadá na sériový hybrid. A spotřeba jde snížit i ke 2 l /100 km.
BMW i3 REX je s prodlužovačem dojezdu, protože spalmotor začne dobíjet aku až při jeho téměř vybití - bohužel!
Mazda MX30 ovšem sériový hybrid je, ale Wankel bohužel nemůže mít takovou účinnost, jako klasický písťák (jak tepelnou, tak mechanickou). Škoda, že nepoužila svůj benzíňák s Dieselovým cyklem řízeným jiskrou svíčky, který by zde spaloval téměř celou dobu extra-chudou směs. U klasického pohonu s ním výrazně malou spotřebu nedocílila, ale tady by to bylo zřejmě až zázračné.
Dobrý den, to co jste napsal o BMW i3 REX není pravda. Máte možnost při 50ti% akumulátoru ručně (stlačením přeprogramovaného tlačítka) připojit motor pro nabíjení akumulátoru. Při průměrné rychlosti 80km/h se akumulátor průběžně dobíjí a 5l benzínu vystačí na prodloužení dojezdu na cca 100-140km. Mám na i3 najeto 90tis km a neměnil bych. Super systém pohonu.
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Konečně to vypadá na sériový hybrid. A spotřeba jde snížit i ke 2 l /100 km.
BMW i3 REX je s prodlužovačem dojezdu, protože spalmotor začne dobíjet aku až při jeho téměř vybití - bohužel!
Mazda MX30 ovšem sériový hybrid je, ale Wankel bohužel nemůže mít takovou účinnost, jako klasický písťák (jak tepelnou, tak mechanickou). Škoda, že nepoužila svůj benzíňák s Dieselovým cyklem řízeným jiskrou svíčky, který by zde spaloval téměř celou dobu extra-chudou směs. U klasického pohonu s ním výrazně malou spotřebu nedocílila, ale tady by to bylo zřejmě až zázračné.
3 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Dobrý den, to co jste napsal o BMW i3 REX není pravda. Máte možnost při 50ti% akumulátoru ručně (stlačením přeprogramovaného tlačítka) připojit motor pro nabíjení akumulátoru. Při průměrné rychlosti 80km/h se akumulátor průběžně dobíjí a 5l benzínu vystačí na prodloužení dojezdu na cca 100-140km. Mám na i3 najeto 90tis km a neměnil bych. Super systém pohonu.
1 odpověď