Fotka, kterou doplňuje komentář o bázování 4 leteckých společností na pražském letišti je odněkud z Ruska, protože kromě Airbusu Air France je plná vyretušovaných letadel Aeroflotu IL-96 a dalších, které do Prahy ani nelétají. To si nemůže autor dát tu strašnou práci a na netu najít správnou fotku? Když tak mu pošlu nějakou svoji i s autorským souhlasem....
O tom, že pravidla určují stavební firmy není pochyb. Nadávat politikům je zbytečné, jsou to jen loutky. Státní zakázky ovládají mafie státních úředníků a stavebních firem, a tito lidé určitě nemají zájem být na očích. A jakýkoliv pan ministr se buď přizpůsobí s výhodami pro sebe i stranu a pokud by se nedej bože snažil něco změnit, určitě se na něj, nebo jeho rodinu něco najde. Jde totiž "jen" o miliardy nás všech. Bohužel při úrovni naší společnosti je změna k lepšímu v nedohlednu...
Zdanění tichého vína je jenom politická objednávka velkých vinařských firem, aby zlikvidovali co nejvíce malých vinařů, tak jak se to povedlo u palíren. Vinařství je především zemědělství té nejvíce ruční práce, na řepku se berou dotace, na vinohrad nic, naopak musí se platit do vinařskýho fondu. A kolik by se muselo nabrat nových celníků, aby tu daň bylo možné seriozně kontrolovat? Zlikvidujeme si lidi kteří makají a sypou do rozpočtu a nahradíme je dalšími státními zaměstnanci??? Tohle se nikde moc nepresentuje co?
Jen pro zajímavost, na D0 včera večer svítila maximální rychlost 120, moje maximum bylo 80 na nových gumách. Asi kilometr před sjezdem na D5 bylo u středových svodidel nabourané auto a zasahovalo do levého pruhu, tma a sněžilo. Opuštěné neoznačené, pouze na světelné tabuly svítila šipka přejet do pravého pruhu!!!
Jel jsem včera z Brna po 17 h na Prahu a Plzeň. Hustě sněžilo, od 9křížů až za Humpolec peklo. Dálnice velice obtížně sjízdá, cestovní rychlost naprosté většiny aut 60-90km/h. Za celou cestu na D1 a D0 jsem nepotkal jediný sypač v obou směrech!!! Až na D5 postupně 3 vozy.
Kamiony stály v souvislé koloně v chumelenici z Brna až na 9 křížů! Kamiony zoufale hledaly místo k zaparkování, protože riziko bylo velké, ale parkoviště nejsou!!! Opravdu za všechno můžou kamiony?
Je to zase ukázka bezohlednosti a hyenismu rusáků. Naverbují chudáky v Sýrii, oškubou o poslední peníze a dovezou je až na místo, tam jim dají kolo, aby to vypadalo, že přijeli sami. Na přechodu Salla jsem byl autem před pár lety, z hlavní silnice je to 150 km jenom lesem bez civilizace, pouze jedno vojenské město, 50km před hranicí závora s vojákem, 20 km to samé a cca 11 km před hranicí je několikametrový žiletkový plot, kamery, uhrabaný písek a zamčená železná brána. Ani běžný rus se sem nemá šanci dostat. Tak že je jasné, kdo to organizuje. A pokud je Finové nepustí přes hranici, rusák je tam nechá zmrznout, nic tam opravdu neni, To je pro slušné Finy těžko akceptovatelné se na to jen dívat. Samozřejmě, že tihle lidé do Evropy nepatří. A je to další příklad ruského "blahobytu a pohostinnosti", vždyť místa tam mají dost a lidi potřebujou.
To je zase článek od někoho, kdo o tom nic neví.
Jak může paní redaktorka srovnávat dopady na omezení ve vinařském sektoru a distribuci drog???
Spotřební daň na tiché víno je sice o penězích, ale především o nesmyslné byrokratické zátěži spojené s její evidencí, což je pro malé těžce pracující vinaře neřešitelné. Dovedete si představit, jak vinař s traktůrkem a vlekem s 1000l nádrží vyjme toto množství vína z jednoho celního skladu (sklepa) aby ho převezl pár set metrů k filtraci do druhého sklepa? A to vše bude muset okamžitě pečlivě zapsat a to nemluvím o kalibraci nádrže! A Celní správa bude čekat na každou chybu!!!
Ti co zůstali v Sýrii by makali, ale většinou nic nemají a stavbu sami těžko zaplatí. A ti co prachy mají na lidi kašlou, stát je zkorumpovaný a zničený válkou, navíc každou část ovládá někdo jiný. Zahraniční investoři se bojí války a tak se živoří a všichni na ně kašlou....
Pro ty co tu pindají proti naší vládě jak se mají tady špatně doporučuju se tam na pár měsíců přestěhovat!
Hlavně mi v článku chybí proč to všechno tak dlouho trvá??
Proč když jedu ráno v 6 h po dálnici, slunce svítí, není vedro vidím opuštěné bagry a sklápěčky? Proč my co už pracujeme za volantem musíme trpět, protože se někomu jinému ještě pracovat nechce??
A když jedu zpátky odpoledne kolem 17 h, je situace podobná, svítí slunce, již není horko a většina strojů je opět opuštěných...
Proč když jedu v Srbsku na stavbě dálnice v 10 večer za svitu reflektorů odjíždí každých pár minut plná sklápěčka???
Celá rekonstrukce D1 je jeden velký podvod, na většině úsecích se postavila úplně nová dálnice s parametry 80. let... Mohlo se v celé délce rozšířit na tři pruhy v plném rozsahu a tam kde by se to nevešlo, nebo byl problém s pozemky se mohl použít odstavný pruh se servisními výklenky, Takhle máme rozšířený odstavný pruh, ohlodané a zasíťované skalky za miliardy a nemáme kde jezdit!
Jen tak dál! A hnal bych rusáky z Krymu a celého Zakavkazu, aby nemohli k Černému ani Kaspickému moři, Ukrajinu posunout ke Kazachstánu, ten by to uvítal kvůli byyznysu s Evropou a Gruzínci, Arménci, Čečenci, Moldavci, Tataři a další národy by si konečně oddechli, od loupeživého, vraždícího agresora. Ať se ruská arogantní pakáž jezdí rekreovat do zakázané oblasti v Murmansku!!
Ono by bylo dobré se na to podívat i z jiného pohledu.
6.Až bude státní sektor alespoň zpoloviny výkonný a efektivní jako soukromý, bude v ČR blahobyt !
Tak že je na nás, jestli chceme mít drobné soukromníky kteří nám poskytují služby a výrobky a nebo je naženeme do fabrik makat pro cizí . Buřta si pak můžete koupit přes chytré hodinky z automatu a na recepci v kempu vás robot jistě obslouží i bitcoinech...
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Je příznačné, že ti co podporují křiklouny mávající českou vlajkou na náměstí pak svoje peníze pošlou číňanovi. Přece nebudou podporovat českého prodejce....a je jedno, jestli je to kobliha, nebo nářadí zadarmo, i ty holky u cesty mají větší hrdost!
A vůbec si neuvědomujeme, že jsme s číňanem ve válce - ekonomické! A pokud se budeme chovat jako levní hlupáci, prohrajeme!!!
2 odpovědi