clovek zhubne jen jednou veci a to je kaloricky deficit. Nic sloziteho. Kaloricke tabulky muzou hodne pomoct
Nepochybně. Ale bezpodmínečně je nutné znát dva údaje:
1) tzv, "bazální spotřebu kalorií", tj. kolik kcal (nebo joulů) tělo spálí na udržení základních funkcí při obvyklé denní činnosti bez nadměrné zátěže. Obvykle bývá cca 2.200 až 2.500 kcal, ale např. já ji mám kolem 1.600 kcal, takže jsem na tom hůř, protože musím jít se spotřebou potravy hodně "dolů".
2) Znát spotřebu kcal při "nadměrné zátěži". Např. i při cvičení - zvednutí jednoruční činky určité váhy do výšky 0,5 m znamená práci ve fyzikálním slova smyslu - Waty, joule kalorie. POZNÁMKA: 6 km běžné chůze spálí asi 200 kcal. Nic moc.
Ovšem má to háček - pochybuji, že "vysokoškolák" oboru antropologická sociologie nebo genderologie tuší, o čem píšu.
Snad bohudík. Nikdo tady nechce v hutích a ocelárnách pracovat a ani je mít za barákem.
Máme tady chytrolína: "Nikdo tady nechce v hutích a ocelárnách pracovat...."
To běžte říct mezi propuštěné. Na jídlo nepochybně používáte dřevěné špejle, vlaky jezdí po vzduchových polštářích a výtahová lana jsou ze spletených kopřiv.
Evropa roku 1924. Nejen Evropa, ale celý svět tančil a radoval se po Veliké válce. Tehdy se totiž ty světové války ještě nepočítaly. Ekonomika byla na vzestupu, v USA řádila prohibice. Nikdo netušil, že přijde hospodářská krize, Mnichov, Norimberk . . . .
Ani v roce 2004, rok po našem vstupu do EU nikdo netušil, že evropské civilizaci, jakou jsme znali, zbývá pár desítek let.
To bylo kydů "Na náš způsob života si sahat nedáme!"
Vždyť píšu bylo to ve známé lokalitě Cejl, Bratislavská, Francouzská 😉 Brňáci 100% pochopí kdo byli ta mládež 😉
Brňáci samozřejmě na 100% chápou.
Rodiče měli plné ruce práce, aby jim zboží nepadalo z vrchovatě naloženého koše a děti jistě chtěly jenom pomoci tím, že část zboží, které se nevešlo do vnitřních kapes bund a kabátů, vychlastají ještě před příchodem k pokladnám.
Kruhový objezd se dává tam, kde by jinak neřízená křižovatka byla vzhledem k hustotě provozu a přednosti v jízdě pro některý směr "neprůjezdná".
Jakl správně píše níže Jarmil Sýkora, jakoukoliv další úpravou kruhový objezd ztrácí svůj smysl a stává ze běžnou křižovatkou, pouze jinak řešenou a tím zkomplikovanou.
Což mi připomíná jakéhosi pitrýska - bruselouše, který před pár lety "vymyslel", že na kruhových objezdech zruší přednost na okruhu a zavede normální přednost zprava. Přemýšlím, kolik "vzdělanců" s tituly z všelijakých humanitních a ekologistických fakult muselo být pod tím nápadem podepsáno, aby prošel. Naštěstí se toho hned chopil někdo s mozkem a za pár dnů bylo vše při starém dřív, než to začalo platit v praxi.
Nezáviďte, všichni přece víte, že chození kolem švédských stolů a přemýšlení, jestli zvolit kaviár nebo humrové chlebíčky, je tak vyčerpávající, že si zasluhuje cca dvou a půl násobek průměrné mzdy.
Tak mě napadá, samozřejmě má nárok na jednu zaměstnavatelem částečně hrazenou stravu denně, ale protože se jedná o celodenní zaměstnání mimo místo trvalého pobytu, neměla by na těch služebních cestách ještě nárok pobírat diety?
0
Sledujících
2
Sleduje
0
Sledujících
2
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Pobavilo mě : alespoň 5 x týdně jezte hlavní jídlo doma, takže tato rada není pro pracující !
3 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Vy jste 16 hodin denně mimo domov? Neobvyklé.