Kdyby se seriál aspoň trochu vyvíjel reálně, nezbyli by na jeho konci prakticky žádní živí. Pokus o atentát na velitele SS by rozpoutal peklo. Především by všichni byli odvezeni do Pečkárny a dopadli by stejně, jako každý, komu byla za protektorátu prokázána i ta nejmenší vina a protiněmecká činnost. Asi tak, jako dopadli obyvatelé Lidic a Ležáků. Mohli se scenáristé podívat na film Vyšší princip, který vcelku realisticky ukazuje život v Protektorátě a následky "pouhého" schvalování atentátu na Heydricha.
To i ta nechvalně známá Červená knihovna je realističtější
Víte on ten seriál nechtěl být realistický. Jen vyprávěl smyšlený příběh v nějaké době pro pobavení bez nejmenší ambice být realistický. Nehledejte v něm skutečnou realitu doby. Měl pobavit , měl mít prvky červené knihovny a jen lehce naznačit těžkosti doby ve které se odehrává. Realita by byla absolutně jiná a nemyslím, že by diváky pobavila.:Bylo by to naopak. Podle mne se jim to povedlo.
Já si vždycky zkontrolují účtenku po zaplacení. Pokud budou účtenky zrušeny, tak mě samozřejmě budou moci daleko lépe okrást a to je asi jejich cíl.
Co to vykládáte,Zase čtete jenom nadpis . Nikdo žádné účtenky neruší . Jenom budou automaticky elektronické a papírová na vyžádání. To není nic proti ničemuJá jsem důchodce s elektronické účtenky v Kauflandu ,Lidlu a Albertu běžné používám už dnes . Kdybych chtěl papírovou taky mi ji vytisknout žádný problém. Tady nějaký novinář dělá senzaci z ničeho a lidé jako Vy už zase melou nesmysly jak je někdo bude okrádat .
Kandl, vy by jste měl čerpat informace jinde. A Babiš rozjel firmu s desítkami tisíc pracovníků, dotace, kdo je nebere, jen ti co nic nedokázali se musí nějak projevit, co tak začít podnikat bez dotací? .
To co píšete je lež. Babiš nic nerozjel jen využil svého prominentního postavení v minulém režimu. Takových jako on bylo mnohem více a dnes jsou velkopodnikatelé. Je to takový paradox. Těch co něco zbudovali z nuly je opravdu velmi málo. Kdo nebere dotace? No sta tisíce naši společnosti nenáviděných živnostníků a malých drobných podnikatelů ze, kterých Babiš svoji odpornou propagandou udělal zloděje a podvodníky, ti žádné dotace nepobirají a dokázali toho hodně , protože když začínali většinou neměli nic jen svoje řemeslo, ideály a chuť pracovat a dokázat se starat sami o sebe a své rodiny a to rozhodně není málo.
Tak jestli něco aspoň velmi vzdáleně víte o té době, nechápu vaše nadšení. Takto se přece tehdy lidé neoblékali, nechovali ani nemluvili. O ději, který postrádal jakoukoliv logiku teď nemluvím,ale seriál vůbec, ani okrajově nevystihl ducha té doby. Viděla jste někdy nějaký film pro pamětníky? Na seriál jsem se začala dívat, právě proto, že byl inzerován jako dobový a ještě v něm hráli mí oblíbení herci. Ale byl to paskvil, který jsem nevím proč vydržela až do hořkého konce. Brala jsem to pak už jako parodii. Mám velice ráda Jaroslava Plesla a upřímně jsem ho litovala.
Proč v tom hledáte co v tom není? Od začátku bylo jasné že se nejedná o historicky pŕesné dílo, ale o fikci zasazenou do nějaké doby bez ambice být historicky přesný, vůbec neměl a nechtěl zachycovat historicky přesně dobu. Byl to jen příběh, který měl pobavit, použit něco z té doby , využít podobenství a ne věrně kopírovat. Byly použity krásné dobové kostýmy, byla tam láska, nenávist, intriky i zakázaná láska na pozadí těžké´doby. Ano byla to červená knihovna se vším všudy , proč parodie? Když se na to podíváte touto optikou, uvidíte výborné herecké výkony Jaroslav Plesl byl naprosto skvělý, ale i další Robert Mikluš, Kristýna Ryška . Jeji lesbická linka s Evou Lewandovskou byla výborná i další herci byli výborní, ne v historicky přesném, ale ve fiktivním příběhu .Čili neberte to jako historický seriál, ale jen jako oddychovku , dobovou fikci pro pobavení , která nemá ambici kopírovat historii ale jen použit dobu k vyprávění příběhu pro pobavení a to se určitě povedlo. Jistě někomu se to nelíbí jinému ano, proto máme možnost vybrat si jiný program a dívat se na něco jiného, každého to volba jest.
Jo a jednodenní platí třeba jenom hodinu. My musíme mít, díky odborníkům z vlády, vždycky něco jiného než zbytek Evropy.
No tak to ty odborníici z vlády jak říkáte jsou všude. Všude totiž jednodenní známka plati jeden kalendářní den bez ohledu kdy ji koupíte . Nevybijejte svoji frustraci z vlády tím že bychom byli výjimkou. Nejsme je to celoevropské. Jinak ten článek je zbytečně komplikovaný a manipulativni. Je to jednoduché 1 denní jsou elektronické a platí kalendářní den ne 24 hodini 10 denní jsou jen elektronické a i třeba papírové stejně tak měsíční a roční třeba v Rakousku 1 denní a 10 denní elektronická platí ihned měsíční a roční za těch 14/dni je to kvůli nákupu přes e-shop a možnost odstoupení. Je to pitomost ale to jsou Rakušáci v jiných zemích elektronická známka platí ihned na jakoukoliv dobu. Tou výjimkou jsou je Rakušáci a na ně je třeba si dávat pozor i na to jejich IG-L omezení rychlosti ,holt Rakušáci.
Za mě je hlavní ukazatel to, ze je naše ekonomika nejhorší v EU a máme největší schodek v EU. Nebo proč to jiné země mají jinak?
Je to dáno strukturou naši ekonomiky a její navázanosti na Německo Na tenhle problém zadělal v minulosti Zeman a ČSSD vládnutí. Kdy rozjeli podporu montoven. My potřebujeme přejít z ekonomiky subdodavatelské na ekonomiku s tvorbou vyšší přidané hodnoty. To je příčina naši stagnace , která se projevila zejména v covidové a post covidové době a vlastně se projevuje stále. Jsme dotační společnosti, kdy je všechno založeno na dotacích a dávkách na které všichni mají nárok a když jen trošku někdo chce ubrat je obrovský řev. Je to takový skrytý socialismus ,:hrajeme si na tržní ekonomiku a přitom dotujeme a přerozdělujeme jak o život a to vše dohromady je smrtící koktejl pro ekonomiku a potažmo pro nás všechny protože tento model je vyčerpaný a generuje jen neúnosné zadlužování.Je to špatně. Problém je v tom že to nikdo nechce slyšet a začít s tím něco skutečně dělat a proto nerosteme.
Tím chtějí říct, že dřív nebyla rozdělená? A kdy to jako bylo?
Za komunistů nebyla společnost rozdělená? Vážně? Nebo za nacistů? Fakt? Za první republiky nebyla rozdělená? Opravdu? Nebo za Rakouska-Uherska byla společnost zcela jednotná?
Společnost je vždy rozdělená to je fakt o kterém není nutno polemizovat. Rozdílné názory nejsou nic škodlivého . Co škodí jsou lži a agresivní politika rozdělující a společnost radikalizujíci a o tom je článek a je docela výztižný. Jinak každý politik je svým způsobem populista , každý chce získat hlasy. Je o to jakou cestou. Zda cestou vyvolávání strachu, totální negace všeho , lži , polopravd a nabídky jednoduchých nerealistických řešení o kterých moc dobře ví , že se nikdy neuskuteční, nebo přesně naopak . Nabídkou ideí , reálného pohledu i s vědomím nepopulárních kroků. To je obsah článku o riziku, které bezbřehý politický populismus v honbě za hlasy , vnáší do společnosti. Jak ji tím radikalizuje. Vytváří naprosto nesmiřitelné tábory, které se nenávidí, vzájemně osočuji a nálepkuji hanlivýmii názvy a schopnými se postupně vzájemně j fyzicky napadat v extrémním případě i pokusit zabit. To vše je důsledek extrémního populismu, který se tady v posledních deseti letech opravdu rozjel a nejen u nás.
Je opravdu strašné jak se všude řeší jen důchodci. Politici to tu rozjeli v honbě za hlasy a způsobili že se probírají jen důchodci. Dělí to společnost a k ničemu
Dobrému to nevede a to i v tomto případě. Přece nejde jen o důchodce ale o všechny a o možnost si vybrat a ne nutit. Elektronicky je to levnější , pohodlnější a i rychlejší a snažší než po staru s frontou na poště. Stát musí omezovat náklady na provoz instituci i služeb když to jde jinak a levněji. My se musíme taky snažit jít s dobou a pokrokem a technologie využívat mně je 63 nemám problém otci je 87 nemá problém , tchyně 82 nemá problém je to jen o chtěni . Kdo nechce musí počítat s tím že po staru to sice taky půjde , ale bude to mít nějaká omezení, komplikace a bude to dražší a opravdu se nejedná jen o důchodce kdo je zatvrzený a nechce se pohnout dál.
Srovnatelný diesel též umí jezdit pod čtyři litry a je levnější a jednodušší.
To nemáte pravdu.Moderni naftové motory jsou velmi složité náchylné na karbonováni díky repkovemu oleji. Navíc je musíte kvůli emisím krmit močovinou. Pokud poskakujete s naftou po městě brzy se Vám motor odporouči. pokud jezdíte s naftou dlouhé trasy jednoznačně nejlepší motorizace. Pokud jezdíte 90% procent krátké trasy a máte kde dobíjet je plug-in ta nejlepší varianta. Mám plug-in o d bmw . Drtivou většinu jízd auto jezdí jen na elektřinu .Když jedu dál zadám do navigací cíl a auto samo hospodáři s energii tak aby jste jel ekonomicky a taky ekologicky v obcích vždy jede na elektřinu je tiché a lidem nesmrdi i na dlouhou trasu mám spotřebu benzinu okolo 4 lt. A to je BMW X5 velké a těžké auto. Navíc elektřinu nabíjim ze solaru prakticky zadarmo. Chápu , že takový druh auta není pro každého , základem je možnost nabíjení a taky cena takového auta je vyšší to opravdu nerozporuji a beru to jako negativum, Ale pozitiva plug-in hybridu v mém případě naprosto převyšuji naftovou variantu. Je to o tom jak a naco auto používáte , zda máte možnost pravidelného nabíjení a zda jste ochotný akceptovat vyšší pořizovací cenu.
Vláda se vážně snaží co nejvíce zpříjemnit život svim občanům. Já třeba nejsem senior a preferují papírovou účtenku. Od jak živá tomu tak bylo a nevidím důvod to rušit.
Umíte číst , nebo čtete je nadpis a hned se vztekáte. Je tam jasně napsané , že kdo bude chtít na požádáni účtenku dostane . Ostatní ji budou mít v digitální podobě . Je mi 63 a já sám vyžadují jen digitální již dnes . Ono to tak už funguje většinou samo u většiny prodejců již dnes. Vláda to jen navrhuje rozšířit v digitální podobě, Nikóiv zakázat papírovou účtenku. Za mne je to krok správným směrem. Můj otec má 87 používá chytrý tlf. Účtenky si také již dnes nechá posílat digitálně a je spokojený. Ne každý důchodce má problémy s moderními technologiemi.
Učitelů není málo. Máme jich více než dost. Máme jich dokonce přebytek. Neznám ve svém okolí žádného učitele chudáka. Školství je zaplevelené asistenty , inkluzi . Je to začarovaný kruh nekončicich nákladů, je to černá díra na peníze kam se jen leje a pořád je málo a vždy bude málo. Takže když jich pár propustí vůbec nic se nestane.
Nevlastním 1.0 TSI , ale několikrát jsem měl možnost s autem s tímto motorem s automatem ve Škodě Kamiq a Scala jezdit. A musím uznat , že jsem byl velmi překvapen. Kultivovanost chodu motoru jeho tichost , bez vybraci k tomu velmi slušná dynamika a nízká spotřeba mne opravdu velmi překvapily. I celkově to sladění s novou generaci dsg automatu fungovalo opravdu velmi dobře.když jsem do toho auta sedal, byl jsem skeptický ani jsem s tím jet nechtěl , když jsem se vrátil, mluvil jsem jinak. Ten motor je opravdu povedený , pokud ho nebudou strkat do větších modelů ale Fabia ,Scala nebo Kamiq pro ně velmi dobrá motorizace a pokud ta životnost je opravdu jak v tom testu tak to pro normálního uživatele na denní ježdění i nějaký ten výlet je úplně v pohodě
V auto Essa nikdy nic víc koupit. Koupil jsem auto najeto 205 tis. Po dvou měsících dvě velký závady. Odešel Egger ventil, kde podle servisu byla chybová hláška úmyslně vypnutá a odešla spojka s převodovkou. Při reklamaci my bylo sděleno, že má auto najeto přes 100 tis. tak vše je bez záruky. Při odvolání žádná další komunikace. Další závady byly, prasklá pružina u kola a plus výměna stabilizátoru a tyčí. Takže jsou to jen parazitní zloději,kteří dost dobře ví jak okrást kupující. Za 200 tis jen hromady šrotu! Takže vaše reklama na ESSA je .......
To co uvádíte nejsou závady to je běžné opotřebení i ten Egr ventil se dnes díky biosračkám zanáší brzy a navíc Vás to nijak nevaruje. Prostě najednou auto ztratí výkon a hotovo. A auta přes 200 tisíc? Je to ojetina hodne metami se může prodělat cokoliv na to nikdy od nikoho žádnou záruku nedostanete . Navíc spojka, stabilizátor, ramena i ta praskla pružina to vše je spotřební , kontroluje se a mění pravidelně. Na bazar si stěžujete zbytečně, koupil jste ojeté auto a to potřebuje údržbu a opravy vždy. Pokud chcete mít relativní klid kupte nové se zárukou , ale i zde se může prodělat kdykoliv cokoliv , jsou to jenom stroje, ale tady Vám to opraví pokud jste to nezavinil Vy alespoň po dobu záruky.
No ono by bylo lepší kdyby se Babiš nevyjadřoval k ničemu. Co řekne to je snůška podivností bez jakékoliv myšlenky. Jsou to jen konzistentní negace všeho včetně negováni i sama sebe.;Problém ANO je v tom , že ANO je Babiš a ostatní jsou jenom taková stafáž, takže říct, že se Babiš nemá raději vyjadřovat je naprosto absurdni a nemožné, protože dle svého přesvědčeni je Babiš sám sobě ANO a nikdo jiný nemá co mluvit , když mu to neschválil nebo spíše nedovolil.
Co to svádíte na Babiše, Je to zprivatizovaný podnik za Klause a majitel si ho může prodat komu chce. Mittal prodal Gupkovi a stát k tomu nemá nic. Akorát to musela schválit EU, aby ten prodej byl správný.
No evidentně nesnášite Klause , ale privatizace Nové huti proběhla v roce 2003 to je za vlády ČSSD to byl Špidla pak Gross a potom Paroubek. Nevím proč sem motáte Klause.
Ani korunu, ani náhodou sypat prostředky do černé díry, a nejde srovnávat nesrovnatelné, Liberty vs, Ageofert, ten funguje, lidé vytvářejí hodnoty. .
No ono to s tím Agrofertem a těmi hodnotami tak horké není, Agrofert a jeho fungování je založené pouze na čerpání dotaci. Bez dotací by se zhroutil jak domeček z karet. Na dotacích čerpá více než odvede na danich, to není skutečné podnikání to je čerpání. No a Liberty to je klasická ukázka vytunelovane firmy ta firma je už dnes prakticky v bankrotu.
2
Sledujících
1
Sleduje
2
Sledujících
1
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
To máte pravdu, ale až letos. Článek je recyklovaný z loňska. Všimněte si jak starý je můj původní příspěvek.
1 odpověď
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Jj je to loňský článek. Odletošního roku platí Rakouská 1 denní a 10 denní elektronická ihned pro každého, Měsíční a roční je po staru.