Měli jsme Mutivan (6.1), najezdili s ním přes 70k km za rok a půl. Doslova a do písmene žádný sebemenší problém. Přešli na jaře na Marco Polo 300d 4Matic a neustále něco řešíme. Výměna druhé baterky pro obytnou část, výměna senzoru diferenčního tlaku, teď oprava nezávislého topení (to spací, které topí obytnou část). Celkově jsme zatím zklamaní. Auto je vizuelně hezký. Motor je velmi slušný, 4Matic výborný, ale nové auto za raketu a 3 reklamace během prvních najetých 15k km. Vážně přemýšlíme, že půjdeme zpět k VW a vezmeme Californii.
Dorna hlavně potřebuje další okruhy na závody Moto GP (víc jich moc na světě není, aby mohly závody požádat). Brno mají rádi jezdci, týmy a fanoušci. Je to prostě blízko pro všechny. Letos není Indie (nezaplatila), Kazachstán (nikdo tam nechce), Argentina (blbá situace tam). Smlouva pro sponzory a vysílací práva je na 20 závodů, takže jsou dvě Misana. Pro týmy je Misano peklo (v paddocku miliarda lidí). Řeklo by se, že to Italové přece budou mít rádi, ale fakt je to přelidněný a vlastně to ty týmy (jezdci, mechanici, manažeři) nemají moc rádi. Brno bylo velmi oblíbený, takže logicky je snaha to tam vrátit i ze strany Dorna. Jen by si na tom někteří neměli dělat kampaň (třeba mraky článků, co se nyní vyrolily) a to jak zástupci AČR, tak kraje. Měl by být zájem primárně sportovní a ekonomický. A to tam zatím není. Dohodnuté není v tuhle chvíli vůbec nic.
Dorna hlavně potřebuje další okruhy na závody Moto GP (víc jich moc na světě není, aby mohly závody požádat). Brno mají rádi jezdci, týmy a fanoušci. Je to prostě blízko pro všechny. Letos není Indie (nezaplatila), Kazachstán (nikdo tam nechce), Argentina (blbá situace tam). Smlouva pro sponzory a vysílací práva je na 20 závodů, takže jsou dvě Misana. Pro týmy je Misano peklo (v paddocku miliarda lidí). Řeklo by se, že to Italové přece budou mít rádi, ale fakt je to přelidněný a vlastně to ty týmy (jezdci, mechanici, manažeři) nemají moc rádi. Brno bylo velmi oblíbený, takže logicky je snaha to tam vrátit i ze strany Dorna. Jen by si na tom někteří neměli dělat kampaň (třeba mraky článků, co se nyní vyrolily) a to jak zástupci AČR, tak kraje. Měl by být zájem primárně sportovní a ekonomický. A to tam zatím není. Dohodnuté není v tuhle chvíli vůbec nic.
Já jezdím opravdu hodně a když bych měl popsat, co vnímám jako nejvíc nebezpečné na silnicích a dálnicích, tak toto:
1) nedodržování bezpečné vzdálenosti mezi jedoucími vozidly (to je suverénně největší problém)
2) velká část řidičů neumí na dálnici bezpečně najet připojovacím pruhem (akcelerovat a využít celou délku toho pruhu) a pak ti, co jedou už po dálnici, tak bezpečně využít levého pruhu pro možnost vozům se na dálnici připojit
3) nesmyslně pomalá jízda a neplynulá jízda (hlavně silnice mimo dálnici)...to vyvolává často nervozitu u ostatních řidičů a tím i nebezpečné riskování při předjíždění
4) neschopnost používání zpětných zrcátek na dálnici a odhadnutí rychlosti vozidel ve zpětném zrcátku
5) no a závěrem bezohlednost vůči ostatním i když to se pomalu lepší...
Když čtu některý komentáře, tak asi někteří nepochopili smysl tohoto auta.
1) nemá to záchod a sprchu = k ničemu
- s tímhle autem můžeš přespat skoro kdekoli a nikdo nebude prudit - s obytňákem se sprchou a záchodem už to tak není
2) uděláš to z každý dodávky za zlomek ceny
- jízdní vlastnosti nikdy nebude mít dodávka jako tohle auto
- je to vymyšlené a dobře udělané a nikde nic nevrže, nepřekáží
- navíc to i dobře vypadá
3) letos jsem jel na Korsiku trajektem a napočítal jsem 32 Californií a 19 Multivanů jen na jedné lodi, co jsme pluli; VW ví, co dělá
Tady pod článkem zase spoustu lidí, co by ty prachy za to nedali. Moje zkušenost s Multivan 6.1 (nezávislé "spací" topení; dvuhá baterka apod). Nejlíp investovaný prachy za poslední roky. Drahý to je a skřípal jsem zubama při platbě, ale za rok půl jsme projeli půl Evropy (přes 45k km za rok jen s tímto auten) a zažili s ním fakt super zážitky. Spíme v tom autě. Matraci jsme si nechali udělat na míru (náklad cca 8k CZK). Když to porovnám s tím, jak jsme spali v kombiku, tak se to posunulo úplně na jiný level (postel 200x144cm). Byli jsme 14 dní na Korsice (btw desítky Multivanů a Californií jsem viděl na trajektu, takže pro VW to je klíčový segment s ohledem na ceny těchto aut).
U T7 vidím dvě problémové věci:
1) absence silnějšího dieselu
2) absence 4x4
Cena je v závěru o něco lepší než u předchozí generace. Je to vkusu, stylu života a ochotě vydat ty peníze. Já nakonec rád jezdím s tím autem i normálně a to mám standardní osobák opravdu pohodlný.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Za 1,7Mio v plný výbavě (podle konfigurátoru) s V6? Nemám nic proti Škodovce, sám jsem jich pár měl, ale proč by někdo dal přednost Kodiaku před tímto autem?
1 odpověď