Co vypadlo Brno, jezdím do Německa. Vstupenka vždy za 99 €. Parkování zdarma. Brno teď do konce ledna za zvýhodněných 2990,- Kč, takže pak to bude za 3,5. A cena lístků se v Brně navyšovala každoročně. Parkování na polích ing. Leopolda Jelínka bylo naposled za 200,- Kč na den. Ne, Brno opravdu není Red Bull Ring a myslím si, že budou rádi, že stihnou položit ten nový koberec. No, budu tam. A i týden před tím budu v Německu.
Tak se možná potkáme... 😉
Točený Ratar je málokde... A když jsem naposledy byl odpoledne v hospodě u řeky, kde je furt plno, tak mi výčepní na féra řekla, ať si ho nedávám, že od rána prodala 2 piva a akorát to stojí v trubkách, že nebude dobrý...
Ale tak zase tu upřímnost jsem opravdu ocenil. Přitom mě nemohla znát, nejsem tam štamgast, chodím do té hospody výjimečně. Přesto mi to řekla a pivo mi nedoporučila. 👍👍👍
V Jablonci nad Nisou u přehrady na čepu (U Prutu) a jede dost.
Bydlím celý život cca 6 km od Nošovic... Nikdy jsem si na to nezvyknul. Ještě tak ten speciál, Hutná 15, ale jinak Radka nemusím. A to mám rád hořká piva. Ovšem chápu, vůči Staráči je i Radek výhra. To nezpochybňuji.
Ratar mi tedy chutná dost. Je to pitelný pivo, když chceš jít do hospody, pár kousků dát a pokecat.
🤣🤣🤣🤣🤣Ty fanFulíne,jaká D1 do Polska? U Přerova náhodou něco nechybí? A chceš porovnávat Rakousko a s české rádoby dálnice? D8 jak dlouho trpěli v Lovosicích a okolí? Ty český patriote.
Demagogie level 10, koukám. Můžeš jet celou dobu po dálnici do Polska nebo nemůžeš? Můžeš, tak tady nevymýšlej nějakou chabou obhajobu, že není dostavená D1 od Přerova. Objedeš to jinou dálnicí, což se děje běžně i v zahraničí.
...
Psal si o tom, že se po revoluci nic nepostavilo. Tak ta D8 byla před revolucí tak maximálně do Zdib. Zbytek se postavil po revoluci. Pravda, že dlouho, ale reagoval jsem na Tvůj blábol, že se nic po revoluci nepostavilo. Takže si zase protiřečíš. To není o tom, jestli jsem nebo nejsem patriot. Řeším, že si vymýšlíš. A rakouské dálnice fakt žádná hitparáda nejsou. Jestli jel tak maximálně od hranic do Vídně nebo z Lince na Salzburg, tak to opravdu o kvalitě celé dálniční sítě rozhodně nevypovídá. 😉
...
Měj hezký den pane negativní 😄
Po přejetí hranic z okolních zemí (mimo Slovenska) do ČR, si člověk připadá jak na návštěvě skanzenu, a ještě za to znovu musí připlatit? Kromě jedné D1,není za 30let od revoluce dostavena ani jedná dálnice. To je opravdová vizitka našich politických špiček a jejich kmotrů. Stavební firmy napojené na kmotry politických stran a tučná konta v zahraničí, celý smysl politiků v Česku.
Tak určitě. Rakousko a dálnice jedna velká tragédie. Omezení na 100km/h skoro všude i kamerami (uspává to víc, než když člověk jede 130km/h). Velmi často zúžení, kde se vlastně skoro nic neděje. Německo lepší, ale taky se opravuje hodně. Třeba dálnice 3 na FRA je jedna obrovská tragédie už posledních 10 let. Ty nejstarší německé dálnice často v opravě (namátkou 2, 4, 7). Nejlepší dálnice jsou nyní v Polsku a ten jen proto, že jsou nové. Tyhle řeči o tom, jak jsou u sousedů perfektní dálnice jsou fakt úsměvný. D8 se dostavila roku 2016, takže ty řeči, že po revoluci nic, jsou taky úplně mimo. D5 na hranice taky po revoluci, D1 na hranici Polska taky po revoluci.
...
Jen pro doplnění (Rakousko i Německo jezdím velmi pravidelně)
Měli jsme Mutivan (6.1), najezdili s ním přes 70k km za rok a půl. Doslova a do písmene žádný sebemenší problém. Přešli na jaře na Marco Polo 300d 4Matic a neustále něco řešíme. Výměna druhé baterky pro obytnou část, výměna senzoru diferenčního tlaku, teď oprava nezávislého topení (to spací, které topí obytnou část). Celkově jsme zatím zklamaní. Auto je vizuelně hezký. Motor je velmi slušný, 4Matic výborný, ale nové auto za raketu a 3 reklamace během prvních najetých 15k km. Vážně přemýšlíme, že půjdeme zpět k VW a vezmeme Californii.
Marco není levný, ale co ze své zkušenosti vím, tak takovej Multivan je jenom o kousíček levnější, než VClass. Takže mi nedává smysl trošičku nepřiplatit a nesáhnou po Mercedesu, který je prostě ve všech ohledech lepší, než VW 🙂
Měli jsme před tím Multivan. Měl svoje kouzlo. Vlastně na něj vzpomínáme. Je to fakt hodně podobný. Podvozek a motor u V naprosto jiná liga. O 4Matic ani nejde mluvit, protože to u V je o parník jinde. Charisma má prostě Multivan.
Kdo si koupi na cesty auto, kde neni wc a koupelna? To se vecer ti lide nemyji? Jako stat nekde na parkovisti venku pred autem a sprchovat se studenou vodou, ktera je max pro jednoho? Nechapu.
Máme Marco Polo. Spíme v kempech, kde se dá vykoupat a v poklidu si dojít na záchod. Taky spíme na různých parkovištích v horách a světe div se, mají tam často i záchody (Rakousko, Itálie apod.). Navíc tím můžeš přespat skoro kdekoliv, což třeba s obytňákem už tak lehce nejde. Taky se s tím autem dá normálně jezdit jako s osobákem. Prostě má to svoje nesporný výhody. Není to pro každýho, ale začal to kopírovat Stelantis, Ford a další. Takže je to asi úspěšné je a dost.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Také jsem měl s vyhřezlou ploténkou čest. Operaci bych Markétě nedoporučil. Chce to cvičit, cvičit a cvičit.
4 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Taky jsem měl a operace mě vrátila do plnohodnotného života. A jak píše pan Toth níže, tak je to individuální.