🤣🤣🤣🤣🤣Ty fanFulíne,jaká D1 do Polska? U Přerova náhodou něco nechybí? A chceš porovnávat Rakousko a s české rádoby dálnice? D8 jak dlouho trpěli v Lovosicích a okolí? Ty český patriote.
Demagogie level 10, koukám. Můžeš jet celou dobu po dálnici do Polska nebo nemůžeš? Můžeš, tak tady nevymýšlej nějakou chabou obhajobu, že není dostavená D1 od Přerova. Objedeš to jinou dálnicí, což se děje běžně i v zahraničí.
...
Psal si o tom, že se po revoluci nic nepostavilo. Tak ta D8 byla před revolucí tak maximálně do Zdib. Zbytek se postavil po revoluci. Pravda, že dlouho, ale reagoval jsem na Tvůj blábol, že se nic po revoluci nepostavilo. Takže si zase protiřečíš. To není o tom, jestli jsem nebo nejsem patriot. Řeším, že si vymýšlíš. A rakouské dálnice fakt žádná hitparáda nejsou. Jestli jel tak maximálně od hranic do Vídně nebo z Lince na Salzburg, tak to opravdu o kvalitě celé dálniční sítě rozhodně nevypovídá. 😉
...
Měj hezký den pane negativní 😄
Po přejetí hranic z okolních zemí (mimo Slovenska) do ČR, si člověk připadá jak na návštěvě skanzenu, a ještě za to znovu musí připlatit? Kromě jedné D1,není za 30let od revoluce dostavena ani jedná dálnice. To je opravdová vizitka našich politických špiček a jejich kmotrů. Stavební firmy napojené na kmotry politických stran a tučná konta v zahraničí, celý smysl politiků v Česku.
Tak určitě. Rakousko a dálnice jedna velká tragédie. Omezení na 100km/h skoro všude i kamerami (uspává to víc, než když člověk jede 130km/h). Velmi často zúžení, kde se vlastně skoro nic neděje. Německo lepší, ale taky se opravuje hodně. Třeba dálnice 3 na FRA je jedna obrovská tragédie už posledních 10 let. Ty nejstarší německé dálnice často v opravě (namátkou 2, 4, 7). Nejlepší dálnice jsou nyní v Polsku a ten jen proto, že jsou nové. Tyhle řeči o tom, jak jsou u sousedů perfektní dálnice jsou fakt úsměvný. D8 se dostavila roku 2016, takže ty řeči, že po revoluci nic, jsou taky úplně mimo. D5 na hranice taky po revoluci, D1 na hranici Polska taky po revoluci.
...
Jen pro doplnění (Rakousko i Německo jezdím velmi pravidelně)
Měli jsme Mutivan (6.1), najezdili s ním přes 70k km za rok a půl. Doslova a do písmene žádný sebemenší problém. Přešli na jaře na Marco Polo 300d 4Matic a neustále něco řešíme. Výměna druhé baterky pro obytnou část, výměna senzoru diferenčního tlaku, teď oprava nezávislého topení (to spací, které topí obytnou část). Celkově jsme zatím zklamaní. Auto je vizuelně hezký. Motor je velmi slušný, 4Matic výborný, ale nové auto za raketu a 3 reklamace během prvních najetých 15k km. Vážně přemýšlíme, že půjdeme zpět k VW a vezmeme Californii.
Marco není levný, ale co ze své zkušenosti vím, tak takovej Multivan je jenom o kousíček levnější, než VClass. Takže mi nedává smysl trošičku nepřiplatit a nesáhnou po Mercedesu, který je prostě ve všech ohledech lepší, než VW 🙂
Měli jsme před tím Multivan. Měl svoje kouzlo. Vlastně na něj vzpomínáme. Je to fakt hodně podobný. Podvozek a motor u V naprosto jiná liga. O 4Matic ani nejde mluvit, protože to u V je o parník jinde. Charisma má prostě Multivan.
Kdo si koupi na cesty auto, kde neni wc a koupelna? To se vecer ti lide nemyji? Jako stat nekde na parkovisti venku pred autem a sprchovat se studenou vodou, ktera je max pro jednoho? Nechapu.
Máme Marco Polo. Spíme v kempech, kde se dá vykoupat a v poklidu si dojít na záchod. Taky spíme na různých parkovištích v horách a světe div se, mají tam často i záchody (Rakousko, Itálie apod.). Navíc tím můžeš přespat skoro kdekoliv, což třeba s obytňákem už tak lehce nejde. Taky se s tím autem dá normálně jezdit jako s osobákem. Prostě má to svoje nesporný výhody. Není to pro každýho, ale začal to kopírovat Stelantis, Ford a další. Takže je to asi úspěšné je a dost.
Dorna hlavně potřebuje další okruhy na závody Moto GP (víc jich moc na světě není, aby mohly závody požádat). Brno mají rádi jezdci, týmy a fanoušci. Je to prostě blízko pro všechny. Letos není Indie (nezaplatila), Kazachstán (nikdo tam nechce), Argentina (blbá situace tam). Smlouva pro sponzory a vysílací práva je na 20 závodů, takže jsou dvě Misana. Pro týmy je Misano peklo (v paddocku miliarda lidí). Řeklo by se, že to Italové přece budou mít rádi, ale fakt je to přelidněný a vlastně to ty týmy (jezdci, mechanici, manažeři) nemají moc rádi. Brno bylo velmi oblíbený, takže logicky je snaha to tam vrátit i ze strany Dorna. Jen by si na tom někteří neměli dělat kampaň (třeba mraky článků, co se nyní vyrolily) a to jak zástupci AČR, tak kraje. Měl by být zájem primárně sportovní a ekonomický. A to tam zatím není. Dohodnuté není v tuhle chvíli vůbec nic.
Dorna hlavně potřebuje další okruhy na závody Moto GP (víc jich moc na světě není, aby mohly závody požádat). Brno mají rádi jezdci, týmy a fanoušci. Je to prostě blízko pro všechny. Letos není Indie (nezaplatila), Kazachstán (nikdo tam nechce), Argentina (blbá situace tam). Smlouva pro sponzory a vysílací práva je na 20 závodů, takže jsou dvě Misana. Pro týmy je Misano peklo (v paddocku miliarda lidí). Řeklo by se, že to Italové přece budou mít rádi, ale fakt je to přelidněný a vlastně to ty týmy (jezdci, mechanici, manažeři) nemají moc rádi. Brno bylo velmi oblíbený, takže logicky je snaha to tam vrátit i ze strany Dorna. Jen by si na tom někteří neměli dělat kampaň (třeba mraky článků, co se nyní vyrolily) a to jak zástupci AČR, tak kraje. Měl by být zájem primárně sportovní a ekonomický. A to tam zatím není. Dohodnuté není v tuhle chvíli vůbec nic.
Každý tu vzpomíná jak to nejelo, jak to bylo slabé a kouřilo to. ale to nebyla chyba výrobce, výrobce dodal co bylo objednáno. Bohužel do ČSSR byla objednána verze se slabším motorem, na roviny. ne do kopcovité Prahy, ale i tak by to nebylo o moc lepší, si myslím. Podle mě i tak by měl motor s tou vahou do kopce co dělat 🙂
V Ústí n/L to ani nebylo na všechny trasy nasazený, protože by to prostě nevyjelo. Vrchní část města obsluhovaly Karosy a Škody ŠM 11. Ikarusy jezdily podél vody.
Ať si kdo chce a co chce říká, ať si mamka třeba slzy utírá, elektromobilita za současných podmínek není žádné terno a není to taková výhoda, aby mě to jednoznačně přesvědčilo odejít od spalováků. Autor jako protiklad použil diesel se spotřebou 8-9 litrů nafty, aby bylo skóre jen s minimálním rozdílem. Většina z nás takové žrouty nemá a pokud bych měl držet rychlost jako oni s elektrovozem, t.j. 110-120 km/h po dálnici, tak moje Oktávka si při takovém režimu řekne o nějakých 4,1-4,5 litru nafty na 100 km. Tak - a teď šmudlo znovu přepočítej "výhody"..... 🙂 (nehledě na to, že takovou trasu mohu absolvovat za jakéhokoliv počasí, tedy např. i při -10 stupních a mohu topit bez omezení. Takže i ten komfort hraje roli. Tak ještě další propočet pro autora - přepočítej to při -10 stupních a pak porovnej s naftovou Oktávkou. Myslím, že budeš hodně překvapen jaký vyjde znatelně rozdílný výsledek. Nic proti elektroautům - kdo chce, ať si ho pořídí...
Tak mě to srovnání přijde fér. V300d prostě za 8-9 litrů100km jezdí a to je prostě stejné auto s jiným pohonem.
...
Jinak jsem zkusil EQV a mám V300d a nevím, co mě přinutí odejít od dieselu. Výhody EQV jsem vlastně nenašel kromě tišší jízdy.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Za 1,7Mio v plný výbavě (podle konfigurátoru) s V6? Nemám nic proti Škodovce, sám jsem jich pár měl, ale proč by někdo dal přednost Kodiaku před tímto autem?
1 odpověď