A co je za problém vymyslet mírně skleněnou střechu nebo do acka. To ještě nikoho nenapadlo.
napadlo, dokonce to vyrábí firma. Uprostřed střechy pod plachtou mezi konstrukcí jsou dlouhé nafukovací balonky které se za podmínek deště nafouknou a udělají střechu a zároveň plachtu napnou. Jen To prostě firmy nezaplatí. radši budou se vymlouvat jak to nejde.
Pokud se to týká lidí i ve výrobě, tak těm to moc přeji. Zaslouží si to, směny, práce v akordu......atd. Jen je škoda, že to budou mít v jedné výplatě, bude z toho zase dost daní.
V ČR se platí daně ročně. Tudíž je jedno zda to dostanete v jednom nebo 12 měsících. A aby to nebylo najednou hodně platí zaměstnanci zalohy. Stejně jako platby za plyn nebo elektřinu, v zimě by vám nestačila vyplata a v letě přebytky. Naučtují ti jednou ročně a přebytky nebo nedoplatky doučtují.
V USA musí zastavit i auta v protisměru, což u nás není. Navíc tam mají ty školní autobusy nezaměnitelnou karoserii a barvu - u nás jezdí normální městský autobus s nálepkou na zadním skle, kterou snadno přehlédnete.
Hlavně jromadu autobusu má tudo značku za oknem i když je uplně prázdny, nebo parkuje na zastávce a využívá pauzu na cigo nebo svačinu. Řidič jenž tuto značku umístí za sklo už ji nikdy nesundá a je jedno zda děti veze nebo ne.
Doporučuji si poposednout, plnou moc dostává majitel vozidla od kupujícího!! A majitel hned jak je to možné sám přepisuje svoje auto !! A přepsané papíry(VT + MT) odesílá kupujícímu a zároveň ruší svoji pojistku.
Jako že nový majitel odjede v koupeném autě bez maleho a velkého techničáku? Evidenčku vám též bez dokladů a auta nikdo neudělá. Nucený přepis na základě smlouvy je též nefunkční, pokud nový majitel nespolupracuje a neudělá evidenčku nebo evidenčka prodávajícího mezi tím ztratila platnost jelikož k převodu nedošlo, ani uřad není schopen nuceně přepis dokončit.
U mého vozu (19ti letého)je funkční Webasto na dálku.Z 9.patra z lodžie zapnu a než vlezu do auta,jsou okna rozmrazená,předehřátý interiér i motor - a start. (pod podmínkou,že parkuji v dosahu dálky.)
JJ webasto super za pul hodky je motor i interier ohřátý. Spotřeba 0,7l za hod., na to, že pak člověk vyrazí s ohřátým autem a tím i nižší spotřebou, natož dnešní DPF filtry taky za to poděkuji. Nepotřebuji žádný výhřev sedaček, volantu natož oken, a už vubec ne simpl clíver škrabku u nádrže.
no řekl bych že Autor članku použil velmi špatný nádpis ,vzvledem k tomu že se tyhle auta z většiny používají na kratší trasy po městě by měl být tenhle systém výrobcem k tomu přizpusoben , jestli že PDF potřebuje ke svému čištění teplotu a tlak ,tak proč například vyrobce neudělal Pdf filtr se zabudovanou spiralou tak jako má fén na vlasy kvuli teplotě a pruběžnému spalování při nižším tlaku a nebo nekombinoval to z většímy otvory v keramické mřížce ,Pokud budu věřit že tyle auta a systemy nenavrhují žádni amateři a blbci, pak jde o čistý zaměr ze strany výrobce proto si myslím že by měl název článku spíše hanit výrobce než spotřebitele ,
PDF je soubor v PC určitě ho nenajdete v autě.
Nebudete věřit, ale pokud je problém, jako třeba odložení operace, nebo informace o zdravotním stavu, případně úmrtí někoho, kdo vás má jako kontakt pro informace, volají vám ne vy jim. A to skrytým číslem!
Kdo skrývá čísla nemá většinou v úmyslu nic dobrého. Pokud volají z normálnich čísel není problém tyto čísla nikdo do seznamu nenahlasi.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Mám ho několik let, pro 4kola. Na ježdění několik stovek kilometrů a bez problémů. Top je složení a uložení do zavazadlového prostoru. Přeci jen délka nosiče pro 4kola je za autem délka a parkovací místa nejsou tak dlouhá pro auto MPV a nosič.
1 odpověď