Elektro auto je fajn, pokud bych měl odpověď na pár otázek.
Při plnění mimo domov, býváte první na řadě nebo se čeká ve frontě třeba 3 aut? Protože při čekačce ty časy neúměrně narůstají.
Jaká je kapacita baterií po 5-ti letech a jaké jsou ceny repasí.
Amortizace při cca 6-ti letech a porovnání se stávajícími spalováky.
Chlapec ve 22 neví, co je low cost cestování, jinak by nepsal o drahých zemích. Evropu mám procestovanou ve svých padesáti taky celou, všemi dopravními prostředky, nejvíce však stopem, na kole a pěšky. Spaní kromě hostelů často v přírodě, pod širákem, klidně i v zimě. V mnoha zemích jsem trávil týdny i měsíce, někde pracoval.
Tyhle cestovatelské rychlokvašky jsou děsivé, neumí, a aby to stihli, ani nemůžou cestovat low cost, což znamená místní dopravou, stopem, pěšky, na kole, bavit se s místními lidmi a občas u nich přespat. V té rychlosti o většině zemí ví prd, ale hodnotí je.
Třeba ve Skandinávii jsem strávil 2 měsíce, vstopil jsem tam s 200 DM v kapse a po výjezdu tam stále byly.
Žádná země co jsem navštívil nebyla nejhorší, jen občas byli špatní lidé. Naopak, všude je něco krásného.
Znám hodně cestovatelsky inspirujících lidiček, ale zde jsem nic nenašel.
Já bych to trochu upřesnil. Z východu přicházely nevzdělané stepní hordy. Slovani, Avaři, Góti, různí Tataři včetně dnešních rusů. Nic to nemění na situaci, že nás drancovaly taky vzdělané národy z jiných světových stran. Nevýhoda centrální polohy.
Těm, co přežili nájezdy, se asi líp úpělo pod někým rozumnějším, což většinou byl někdo ze západu či jihu než z východu. Ale známe i drsné výjimky.
Njn, tak nám recyklování dinosauři a plavuně zdraží o 2 Kč na kilo či kW. Pouze další nová daň, zas to nějak přežijeme. Už jsme si ty ceny zkusili na začátku války na UA, provoz se nesnížil, zimu jsme taky dali.
Politici lepší nebudou, já bych na ně nenadával. Vždyť vzešli z nás a jsou to naše kopie. Aspoň u nás zkoušíme udržet dobrou náladu za všech okolností. Neb kdo přežil komunisty, dvouletou základní vojenskou službu, RVHP a centrální plánování se vším tím nedostatkem skoro všeho, tak ho už nic nezlomí.
Mě se ten jiný pohled líbí. Tím, že někdo napíše, že naše raná historie se od pověstí poněkud liší, nic neubere na kráse tohoto mýtu. Jen do povědomí vstoupí informace, že skutečná realita se odehrála jinak. Takže rozebírat Jiráska na hodině literatury je ok, ale učit se v dějepisu nazpamět rodokmen Přemyslovců od praotce Čecha podle Kosmy je blbost.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Je tady hodně obhájců práva, že neziskovky jen využívají platných zákonů. Není tomu tak. Naše město tyto obstrukce zažilo také, tak vám popíšu návod, jak si vydělat několik milionů.
Vyberete si nějaký velký projekt, kde tušíte spíš miliardy než milióny. Počkáte si na stavební řízení a když bude pěkně rozjeté, napadnete ho nějakou blbosti. V našem případě to byl výskyt jakéhosi vzácného křečka, kterého tam pravděpodobně vysadila sama ziskovka. Napadnete řízení u soudu. Dodávají se důkazy, odročuje se. Nakonec ziskovka soud prohraje, ale odvolá se na nějakou jinou blbost. Nejde o to soud vyhrát, ale aby propadla platnost dokumentů stavebního řízení. Potom dosáhne zrušení stavebního řízení. A rozjede se další kolo. Ziskovka je v poho, velké náklady, na rozdíl od investora nemá, neb ten musí platit třeba daně z pozemků. Tak časem vyměkne a ziskovce zaplatí pár desítek mega a ejhle, stavbě nic nebrání.
Jo, aby ziskovka vyšla s čistou tváří, tak třeba u nás součástí dohody bylo, aby investor kdesi vysázel jakousi alej jako úlitbu za zastavěnou zeleň.