Jezdím D1 často, sice Slovensko je tom ještě hůř, ale tím se nemůžeme utěšovat. Je to masakr, hlavně v horkém létě půjde o zdraví. Brno je nejhorší průjezdní trasa. Že všech stran - od Kuřimi sever a zasekaná Lipůvka, od Vyškova východ D1 30m denně, od Bratislavy kamiony skoro od Hustopečí jih až na křížení a třešinkou je západ a D1, 30m vždycky zpoždění i více. Musí se tam makat 24/7 a ne v 17h padla!!!
Takže jako očitý účastník pár postřehů: 1. půle - neochota běhat, nabízet se a něco vymyslet. Hra roztažená do šíře, ale žádná kolmá přihrávka za obranu nebo po lajně. Alibismus hráčů. Naprosto sebevražedná taktika. Nicméně Ronalda vygumovali. 2. půle - z naší strany lepší, rozhodně dobrý tah s Chytilem a Barákem. Rozhýbali útok a šlo to. Proč nehráli od začátku nechápu. Bohužel vlastní gól složil morálku na hřišti i nás v hledišti...
Zase jsou tři, zase to nejsou žádní myslitelé (asi to napadlo Láďu bych tipoval) a zase ze strany realizačního týmu šaškárna s kolem. Já už nevím, co by se muselo stát, abychom tam měli alespoň průměrně inteligentní kopačky, které pochopí, že po Belmondu nebude pravé ořechové dělat takové vylomeniny znovu. Čekám, že až rozdrtíme Severní Makedonii, tak v Hradci Králové se někdo objeví v nějakém klubu po zavíračce, však repre je oraz a ještě o nich nejde. Všichni vč. realizáku tam mají v hlavě slušnej maglajs 🙂
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Brněnská doprava byla, je a bude tragédie, kterou nikdo do roku 2100 nevyřeší. Na žabovřeské dělají asfaltku na 1km úseku už skoro rok, nerozumím. A až se začne s křížením D1 a D2, tak bude celý VMO na dvě věci. Proč nedělají křížení D1 a D2 až bude hotová vrchní dálnice z Pardubic do Olomouce??? To jediné přece dává logiku. Proč všechno koncentrují do jednoho bodu?
2 odpovědi