Motory 1,2 a 1,4 tsi ? To jako vážně ? 😂
A proč ne?
Zrovna tato novější generace TSI patří k tomu spolehlivějšímu co koncern vyrobil.
U starší generace byly do určitého roku (2012) problémy s rozvodovým řetězem, který byl vyroben snad z bláta a dost rychle se vytahovat. ale to jde vyřešit výměnou za inovovanou sadu
Sám mám O2 1,4 TSI 245TIS. KM a motor šlape jak hodinky. Ve 120 jsem preventivně udělal rozvody a vodní pompu, Olej měním po 15tis.a mezi výměnou doleju 2-3 dl.
Větší problémy byly s 1,8 TSI (2009-2012), která měla díky špatně řešeným pístním kroužkům neúnosnou spotřebu oleje a nepomohlo nic jiného než GO za cca 50+tis.
Moc se mě líbí ty hospodské řeči jak to či ono stojí za ..... a osobní zkušenost žádná.
Když se o auto člověk stará a nemění olej po 30 tis., tak jak to dnes spoustu automobilek doporučuje, tak se mu i osvědč slušnou spolehlivostí.
2
Sledujících
0
Sleduje
2
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
U nás, tedy Městské policie Tábor, se elektromobil vyplatil a to dokonce tak, že při započtení veškerých nákladů dosáhl úspory téměř 400 tis na 220 tis km. Konkrétně elektromobil KIA e-Niro proti souběžně provozované Škodě Octavii III TDI.
EV se v našem provozu ukázal jako nejvhodnější z důvodu ekonomiky i poruchovosti.
Zároveň bez problémů dokáže obstát jako hlavní zásahové vozidlo v našem NONSTOP provozu. Přes 4 roky a přes 256 000km.
Z toho důvodu máme čerstvě Teslu Y, KIA e-Niro s 256 tis najetých km slouží dál jako sekundární a méně jezdit budeme právě se Škodou Octavia TDI.
Prostě je základ, mít kde rozumně nabíjet.
EV není hned a pro vsechny, je však třeba si uvědomovat jeho možnosti a to, že do spousty provozů je dnes výhodnější.
Pro mne není problém pár krát do roka podstoupit o něco dražší nabíjení s trochou čekání, např. při cestě k moři. EV mi to dostatečně kompenzuje tím, že po zbytek roku a naprostou většinu jízd nemusím k benzince. Prostě mám ráno nabito, levněji a komfortneji.
Jak říkám EV není pro všechny. Když však k jeho provozu máte odpovídající podmínky a nájezdy, není co řešit.😉
4 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
A máte v těch 400tis. úspory započítán i rozdíl v pořizovací/zůstatkové ceně? Elektromobil s 250000 km bude dost těžce prodejný, kdežto ta Octavia bude za rozumný peníz ještě žádaná a ta úspora se velmi rychle smaže.
1 odpověď