A východoněmecké MZ i přes to, že to byl socialistický stát měla motorky na úrovni a spolehlivé..Ale samozřejmě nikomu neberu jeho odhodlání zbohatnout, ale bohužel ty motorky pětistovky se už moc nesvezou, jsou jako Mona Lisa , takže se nesmí poškodit a vsadím se, že ani mnohé by nebyli k použití, protože po opravách toho moc nenajezdily právě proto. A majitel který dá mega nebude tahat za heft, jsou v tom ty prachy..Takže my se ani na veterán srazech nepotěšíme jejich zvukem, ale přesto děkuji těm, kteří to udělají. Víte existují střelci kteří s renomovaným Indianem z 20-30 tých let přijedou po ose přes celou republiku na veteránské klání..Např. na Křivonosku. Budiž jim čet a sláva.
ano, čest a sláva odhodlání
To je dnes nesouměrné , velká část Čechů chce rudý šunt a kvalitou pohrdá, jsou to prostě plebejci..Samozřejmě J 500 má postavení soc, jedničky, protože je čtyřtaktní a má krásný hlas. ale ty dvoutakty hold lid miluje.
jj, tj, ale dát mega za J 500 je mazec no.
ja fakt zajímavé, že tak naprosto kvalitní a ty roky 70 - 80 byly opravdu neskutečně kvalitní jak auta tak motorky z NSR, tak neprodám ani za cenu ojeté čínské YUKI.
až šokující.
v lese se pohybuji dost často,
ale nikdy na mě neběželo prase s úmyslem mě napadnout, takže ve stresové situaci abych střílel jak u KO ( ouu kchey ) CORAL jsem nebyl.
ono to prasátko se snaží útéct a ve stresu je ono, né my.
s provozem na silnici bych to nepřirovnával ani náhodou.
každopádně měřit si tady pindíka nechci, takže fajn, máte pravdu a klidně ať se postřílej.
slovy klasika - lidí je jako s.a.ek
Teoretický princip je funkční, ale prakticky je to velice nespolehlivá metoda antikoncepce ze dvou důvodů:
Jinak se to učilo už na základce minimálně před 35-40 lety, tak je divné, že tápete 😉
no já jen že mě to teda vždycky fungovalo.
na základce?
nám to třídní neříkala 🙂
Na svoje buranství a tupost. Nejhorší ale je, že takto cha cha "kompetentní" banda ubbožáků je celé ANO!! Když slyším Schillerovou, nebo Havlíčka, tak mě jímá děs, že tohle má u nás vládnout!!!
mě nejímá tolik děs z toho že je ANO jak píšete banda ubožáků, a dalo by se to i rozvinout.
mě jímá děs z toho, že nám tu bude vládnou banda ubožáků z ANO, protože jí volí 30% voličů.
mě děsí těch 30%.
přerušovaná soulož že je nesmysl?
pokud se vyndá penis před výronem semene z vagíny a dojde k ejakulaci mimo ni, tak je to nesmysl proti otěhotnění?
já tomu nějak nerozumím.
pokud to shrnu: spermie oplodní vajíčko - dojde k otěhotnění
není spermie ( která je jinde než u vajíčka - díky přerušované souloži) není otěhotnění.
v čem je to tedy nesmysl?
pomozte - tápu
Mám od Suchého obě knížky a paradoxně jet na takové "primitivnosti" dává smysl = lze to "nějak" opravit i na koleně + je tam jen pár věcí co se mohou podě ....t : - )
PS: skvěle píše = je vidět, že motorka je pro něj "jen" prostředek a jinak si užívá svět, lidi /občas jej ser.... / a hlavně jej baví "něco" překonávat = závidím mu ..... a to bych vlastně mohl jet taky, ale zkrátka na to nemám povahu /leda by to bylo "rally kolem světa" : - ) /
... tak se mějte fajn ....
taky se mějte.
mimochodem, přední světlo na Dingovi 638 je moje. 🙂.
posílal jsem mu ho.
Přesně !!!
Dělal jsem v Jawě (ve VVZ ve Strašnicích = tam jsme vyráběli "soutěžáky" - i toho "bitraka" /kterého jsem si chtěl stavět, již jsem měl rám a vidlici, ale nakonec jsem to po revoluci prodal a z Jawy odešel) a třeba té 634/638 jsme říkali "kladivo" (podle toho, jak to v Týnci vyráběli - jezdili jsme tam na brigády) a fakt to byl neskutečný "krám" = když jsem jí měl a zastavil mě policajt, tak se udiveně ptá:
"Vy děláte v Jawě /bylo to v OP/ a tady vám z toho kape olej, to to nemůžete dát dohromady?"
"Jasně, ale protože tam dělám, tak vím že to je marný bo j..."
A to bych mohl vyprávět o měření kliky, převodovky apod. = neuvěřitelné vůle a jen fakt, že to bylo v podstatě 50 let staré, tak to fungovalo (třeba házení koleček v převodovce bylo 3x větší v 638, než v "pérákovi", neb to ve Strakonicích dělali na stále stejných strojích z I. republiky /když tam byl můj vedoucí, tak jen nevěřícně kroutil hlavou ... nakonec na VUT pomocí jednoho z prvních počítačů vymýšleli specifické "evolventní" ozubení, které toto házení "zkousne" .... holt socialismus ve vší nahotě ...)
hezky,
no a tady je Jawa zkrátka modla, jež nejde docenit.
mám ještě 634, Konopnici, v totál top stavu, mám už jí 30let jen z nostalgie jí nechci pustit do světa, už si tím ale taky nejsem jistý.
ale je krásná, asi se mi z Jaw líbila nejvíc.
zbavuju se toho všeho jak se dá, ale to BMW mi teda docela překvapilo.
to je mašina jako hrom.
no a fakt neskutečně jede.
každopádně jistý Pavel Suchý objel svět na 634, a Austrálii na 638 a naprosto bez závad.
ale on je skvělej mechanik co ví co dělá a tak si motor poskládal sám a 100% pecka.
dokonce tvrdil, že by to ten motor dal ještě jednou, takže cca 100 000 km :-)
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
rozkouskované pracovní směny od rána do večera, mrzký plat, neustále na krku obecné ohrožení, o chování cestujících se ani nebavím, neustále maximální soustředění v provozu.
fakt pecka
jedno škobrtnutí a máte kriminál.
40let vzorného vykonávání práce je smeteno pod stůl.
je mi ho fakt líto.
zničené dva životy.