Jasně
protože policistů není nikdy dost a vždy je nutno jim přidávat
Defacto na obyvatele víc policistů než Němci a jejich práce spočívá mnohdy hlavně ve vysedávání v autě=ježdění sem am po městě nebo kanclu a čučením do kamer.Na profláklá místa ,kde se ale musí pěšky se dlabe...
Když mají cokoliv řešit,tak se tváří ,že je otravujete.
Když mi vykradli zahradu,tak nejen že přijeli na špatný pozemek,kde jednomu z nich sousedovo pes prokousl kalhoty,ale řekli mi že to nemám mít na zahradě,ale ani ve sklepě ,když si to nechci nechat ukrát.
No jasně,sekyry,centrálu,sekačku a strunu si dám do paneláku.
Strávil jsem čekáním na sepsání protokolu 2 hodiny,přičemž 1,5 hodiny řešil policista jak má postupovat ve věci těch prokousnutých kalhot. a sousedovi to chtěli nacpat k úhradě,přičemž to byli oni kdo vlezli na pozemek jiného..
Jako chápu,práce je to náročná,lidi jsou zvěř,ale vyhodit dobitou a znásilněnou hollku,s tm že je smažka ,to je na okamžitý vyhazov bez náhrady a následně ještě žalobu...
A co si místo nemoudrých - manipulativních statistik podporovaných v masírkách politiků zjistit realitu o počtu "reálných" policistů, kteří mi přijedou v případě nouze pomoc, jak jsou daleko a jak velké území tito oba dva obhospodařují a kolik byrokracie po každém i nejbanálnějším výjezdu řeší. No a už toto minimum k obrazu stačí. Hlouběji bychom museli rozebírat velikost agent, kterou jinde v cizině policie neřeší, počet řešených trestných činů na jednoho "reálného" policistu.
a v závěru odečíst "nereálné policisty" - analytiky, učitele, administrátory, nabubřelé obslužné funkce - velení.
NIC z toho co píši, ale ani na okamžik okamžiku neomlouvá v článku jmenované policisty - pokud se vše stalo jak je popsáno.
Dřív by člověka ani nenapadlo ,že vývoj chladících kapalin půjde proti zákazníkům. Dřív nikdo neřešil jak dlouho fridex v chladiči a motoru má , klidně i deset let a nic se nestalo a výměna tesnění pod hlavou byla skoro sci-fi. Dnes jako by se po třech letech fridex změnil na kyselinu a začal žrát součásti chladící soustavy a zničené tesnění hlavy se stalo denní realitou. Prostě všechny materiály ošizené a k tomu žiravina v chladící soustavě , to nejde s životností moc dohromady.
A nutná repase motoru např. Š120, ale to asi bylo +- u všech podobný, po 100-120k km. Na to už jste asi zapomněl.
Pravda, zvládnou se dala s kamarádem v garáži a s běžným nářadím.
Necítíte se trošku divně v té debatě. Někdo leží na zemi, musí se oživovat, ostatní to také málem stálo život a vy máte prvotně v hlavě jen jak ztrestat a vyvést někam kamsi.
Po nějakém zákonném postupu a způsobem hodným civilizované části světa, jak se i tak rádi titulujeme, jistě a s potřebnou rychlostí a důrazností.
Emisní povolenky, cla a totalitní myšlení, žene EU k opravdu k lepším zítřkům!!! Má EU schopnost sebereflexe???
Chápete, že ty výrobní náklady jsou nereálný "překlep" nebo záměr novináře. Chce to malinko analyzovat (laicky, přesná číska danění atd, neznám) pokud budu škrtit maximálně, tak zaplatím zaměstnanci cca 400kč/h (půlka jsou daně), tak by tento musel vše dát dohromady za 25 hodin. Kde je materiál a náklady na budovy, sociální zázemí, dovoz .....adt....
Proč pak se asi někdo té zánovní nikdy nebourané ojetiny asi zbavuje. Pohádky o tom že někdo rád utrácí jen tak za nová auta po třech letech a platí pořád jen tak protože ho to baví ten pokles ceny jesou úsměvné a nevěří jim ani ti co to vykládají.
No v např. v Německu bylo běžné kupovat do rodiny nové auto po třech nebo 5letech (po STK}. Tak proč by to někdo i tady nedělal dodnes, když na to má a nechce starší typ auta.
Mám servis a doporučovat Dacii Logan jako alternativu k Octavii je úplný nesmysl.
1 Je to mnohem menší auto, nemyslím tím délku, ale šířku tj prostor a pohodlí pro posádku.
TÜV testy je dle mého názoru potřeba brát z obroskou reservou. Už před dost lety mne jejich výsledky (taktéž papouškované v mnoha titulcíh) dost udivily, tak jsem je prošel podrobněji a ejhle - zkráceně do češtiny přeloženo "hušky z jablkama". Tj. auto levné často firemní s v průměru najetými 100k km za 3-4 roky z leštěnkou za miliony z 10k km. V době, kdy jsem toto zkoumal byl tímto postižen např. i Passat a jiné často firemní vozy.
Ale pro obhajobu redaktorů TÜV Reportu je potřeba dodat, že průměrné nájezdy v tabulkách po 3, 7 letech atd. uváděli. To až další "reportéři" ve zkratce bez bližšího vyplodí obrovský titulky.
Jestli je to v dnes již jinak, tak mne opravte - předem děkuji. Nechce se mi to dále zkoumat, Dacii jsem neměl (vlastně jo 1300 jako první auto:) a zatím nechci.
Kdyz uz chcete byt zajimavy, zkuste byt konstruktivni …takto tlachate o nicem a zjevne vas jenom pohani zast vuci Rusku. Proc tedy podle vas neni ten letoun dobry? Co na nem Rusko prechvalilo? Nebo jste opet nedocetl ani nadpis?
Všechno, jak je jeho dobrým zvykem. Určitě je mnohem těžší hledat to co nepřechválilo, jak dokazuje už nejméně staletá zkušenost.
Zrovna včera jsem na to narazil a aniž bych dál zkoumal zdroj a věrohodnost a ztrácel tím další čas jsem článek zavřel a zapomenul. První co mne k tomu napadlo bylo, že nikdo by nevěřil článku o novém ruském notebooku který drtivě v nějakých úlohách pokořil až zesměšnil americky Appel. K..a tak jakto, že tolik lidí uvěří, že ruská letecká elektronika pos...re tu asi nejlepší americkou.
Věřit nemusíte ale jistota je jediná, ropy je konečné množství kdežto elektřinu umíme vyrábět mnoha způsoby. Dříve nebo později tak skončí ropáci. A možná by bylo dobré mít v době až začne docházet už za sebou desítky let vývoje alternativy... Ta totiž že stromu sama od sebe nespadne.
souhlasím, že ropa je přežitek. Ale s konečností to zdaleka tak horké není. Např. nám ve škole před 35 lety predikovali dostupnost ropy na max. 50let...
Jinak sám bych elektroauto bral a na 99% činností s ním vystačil, ale (opět ale), tato násilná forma navíc odporující logice přirozeného vývoje nikdy nic dobrého nepřinesla.
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Poslední úpravy, před zavedením 1.1 motoru od VW, měli hlavové opěrky a ještě jiných pár věcí mi tam zcela nesedí. Tohle je starší.