Dřív by člověka ani nenapadlo ,že vývoj chladících kapalin půjde proti zákazníkům. Dřív nikdo neřešil jak dlouho fridex v chladiči a motoru má , klidně i deset let a nic se nestalo a výměna tesnění pod hlavou byla skoro sci-fi. Dnes jako by se po třech letech fridex změnil na kyselinu a začal žrát součásti chladící soustavy a zničené tesnění hlavy se stalo denní realitou. Prostě všechny materiály ošizené a k tomu žiravina v chladící soustavě , to nejde s životností moc dohromady.
A nutná repase motoru např. Š120, ale to asi bylo +- u všech podobný, po 100-120k km. Na to už jste asi zapomněl.
Pravda, zvládnou se dala s kamarádem v garáži a s běžným nářadím.
Necítíte se trošku divně v té debatě. Někdo leží na zemi, musí se oživovat, ostatní to také málem stálo život a vy máte prvotně v hlavě jen jak ztrestat a vyvést někam kamsi.
Po nějakém zákonném postupu a způsobem hodným civilizované části světa, jak se i tak rádi titulujeme, jistě a s potřebnou rychlostí a důrazností.
Emisní povolenky, cla a totalitní myšlení, žene EU k opravdu k lepším zítřkům!!! Má EU schopnost sebereflexe???
Chápete, že ty výrobní náklady jsou nereálný "překlep" nebo záměr novináře. Chce to malinko analyzovat (laicky, přesná číska danění atd, neznám) pokud budu škrtit maximálně, tak zaplatím zaměstnanci cca 400kč/h (půlka jsou daně), tak by tento musel vše dát dohromady za 25 hodin. Kde je materiál a náklady na budovy, sociální zázemí, dovoz .....adt....
Proč pak se asi někdo té zánovní nikdy nebourané ojetiny asi zbavuje. Pohádky o tom že někdo rád utrácí jen tak za nová auta po třech letech a platí pořád jen tak protože ho to baví ten pokles ceny jesou úsměvné a nevěří jim ani ti co to vykládají.
No v např. v Německu bylo běžné kupovat do rodiny nové auto po třech nebo 5letech (po STK}. Tak proč by to někdo i tady nedělal dodnes, když na to má a nechce starší typ auta.
Mám servis a doporučovat Dacii Logan jako alternativu k Octavii je úplný nesmysl.
1 Je to mnohem menší auto, nemyslím tím délku, ale šířku tj prostor a pohodlí pro posádku.
TÜV testy je dle mého názoru potřeba brát z obroskou reservou. Už před dost lety mne jejich výsledky (taktéž papouškované v mnoha titulcíh) dost udivily, tak jsem je prošel podrobněji a ejhle - zkráceně do češtiny přeloženo "hušky z jablkama". Tj. auto levné často firemní s v průměru najetými 100k km za 3-4 roky z leštěnkou za miliony z 10k km. V době, kdy jsem toto zkoumal byl tímto postižen např. i Passat a jiné často firemní vozy.
Ale pro obhajobu redaktorů TÜV Reportu je potřeba dodat, že průměrné nájezdy v tabulkách po 3, 7 letech atd. uváděli. To až další "reportéři" ve zkratce bez bližšího vyplodí obrovský titulky.
Jestli je to v dnes již jinak, tak mne opravte - předem děkuji. Nechce se mi to dále zkoumat, Dacii jsem neměl (vlastně jo 1300 jako první auto:) a zatím nechci.
Kdyz uz chcete byt zajimavy, zkuste byt konstruktivni …takto tlachate o nicem a zjevne vas jenom pohani zast vuci Rusku. Proc tedy podle vas neni ten letoun dobry? Co na nem Rusko prechvalilo? Nebo jste opet nedocetl ani nadpis?
Všechno, jak je jeho dobrým zvykem. Určitě je mnohem těžší hledat to co nepřechválilo, jak dokazuje už nejméně staletá zkušenost.
Zrovna včera jsem na to narazil a aniž bych dál zkoumal zdroj a věrohodnost a ztrácel tím další čas jsem článek zavřel a zapomenul. První co mne k tomu napadlo bylo, že nikdo by nevěřil článku o novém ruském notebooku který drtivě v nějakých úlohách pokořil až zesměšnil americky Appel. K..a tak jakto, že tolik lidí uvěří, že ruská letecká elektronika pos...re tu asi nejlepší americkou.
Věřit nemusíte ale jistota je jediná, ropy je konečné množství kdežto elektřinu umíme vyrábět mnoha způsoby. Dříve nebo později tak skončí ropáci. A možná by bylo dobré mít v době až začne docházet už za sebou desítky let vývoje alternativy... Ta totiž že stromu sama od sebe nespadne.
souhlasím, že ropa je přežitek. Ale s konečností to zdaleka tak horké není. Např. nám ve škole před 35 lety predikovali dostupnost ropy na max. 50let...
Jinak sám bych elektroauto bral a na 99% činností s ním vystačil, ale (opět ale), tato násilná forma navíc odporující logice přirozeného vývoje nikdy nic dobrého nepřinesla.
Údajně Jakub Železný. Nemám ho rád, je to jen přechytralý syn.
Nicméně pokud si někdo zvolí jako povolání buzeraci spoluobčanů, nezaslouží si úctu, dokonce ani toho posledního losera. Z mého pohledu a zkušenosti je v těchto případech arogance, ironie a sarkasmus vždy na místě.
Pán je zřejmě z podobného těsta (nebo jen potížečky se zákonem¿..). To se pak nesmíte divit, že se k vám ostatní chovají obdobně a máte takové zkušenosti {jak se do lesa...}
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Chlapy při chodu motoru mi kapalina v nádobce bublá. Zavzdušněná asi není? Neví někdo kde je problém? Někde nějaké těsnění, termostat nebo něco? Dolitá je.
5 odpovědí
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Na Allegru si za 120-150 kč kupte sadu pro benzin či diesel a hned zjistíte jestli je problém s těsněním pod hlavou (či hlavou) nebo jinde.
1 odpověď