Zas tak tragicky to nevidím. Máme několik let oproti Evropě náskok, takže budeme vědět, kde to bude dělat jaké problémy. Navíc i když ty systémy nebudou kompatibilní, tak logika by mohla být stejná a tudíž pro instituce to bude méně náročný přejít z edokladů na EUdoklady než implementace EUdokladů. Já to jako vyhozené peníze nevnímám. Kde to vnímám jako vyhozené peníze, tak to je stavební úřad, opravdu se musí začít od nuly? Co slyším, tak jsou problémy s frontendem než s backendem, které nejsou neešitelné.
Domýšlite všech důsledků, co to pro Vás případně bude znamenat? Zřejmě ne, tak velkou mozkovou kapacitu nemáte, abyste dohlédl za oponu, smutné 🧠👎
Zas tak tragicky to nevidím. Máme několik let oproti Evropě náskok, takže budeme vědět, kde to bude dělat jaké problémy. Navíc i když ty systémy nebudou kompatibilní, tak logika by mohla být stejná a tudíž pro instituce to bude méně náročný přejít z edokladů na EUdoklady než implementace EUdokladů. Já to jako vyhozené peníze nevnímám. Kde to vnímám jako vyhozené peníze, tak to je stavební úřad, opravdu se musí začít od nuly? Co slyším, tak jsou problémy s frontendem než s backendem, které nejsou neešitelné.
Evidentně nejste schopen dohlédnout důsledku které pramení z E dokladů a E peněženky....nj, chorý mozek vita s otevřenou náručí vše co přijde z EU, s vůbec ho nezajímají důsledky 🧠👎
Jistě patříte mezi "dobré" řidiče, kteří ostatní účastníky ohrožujete svou zběsilou jízdou. Uvědomte si, že na silnici nejste sám a pokud je někde omezení na 130 km/h, tak můžete jet maximálně 130 km/h a při zhoršených podmínkách musíte přizpůsobit rychlost( déšť, sníh, ledovka, mlha, vítr....). Navíc neznám u nás silnici, která by byla v dobrém technickém stavu. Ani nová.
Ano, považuji se za dobrého, respektive kvalitního řidiče, papíry mám přesně 20 let a řídil jsem kromě ČR a Evropy i 15 měsíců po levé straně s volantem vpravo na Novém Zélandu, 9 měsíců po levé straně s volantem vlevo ve Spojeném království včetně Londýna, a kromě šílené dopravy na indonézském Bali jsem řídil i půlku Kuby včetně Havany, celou Dominikánskou republiku včetně 3 milionového Santo Dominga, New York včetně Manhattanu, Miami, Philadelphii, Washington DC a téměř celé východní pobřeží USA, na Islandu jsem se vydal s malou "nákupní taškou" i do těžkého terénu pro 4x4, ještě vlastně Tahiti jsem si obkroužil za volantem. Takže ano, považuji se za kvalitního řidiče s mnoha zkušenostmi a dokonce jsem dostal 2x pokutu za rychlou jízdu od novozélandské policie..ale nikdy jsem nikoho nezabil, nezranil, a měl jsem 2 karamboly, a jeden byl že jsme si s protijedoucím autem urazili zrcátka, ptz jedna důchodkyně na mě najížděla a druhý jsem měl těsně po papírech, kdy jsem se rozjížděl z hlavní na vedlejší a vrazil v rozjezdu do auta před sebou, které už tam nemělo být, ptz důchodce už vyjížděl přede mnou na hlavní, ale asi si to nakonec rozmyslel a zašlápl brzdu.
Na jednu stranu se tady berou papíry a člověk se kriminalizuje za to, že jel po silnici, která je svými parametry určená na daleko vyšší rychlosti než je maximálně povolených 130 a při té rychlosti se soustředí na jízdu (musí se soustředit a naplno se jí věnovat při takové rychlosti, jinak by zemřel a on to ví), na druhou stranu byla včera reportáž o autonomních vozech, kdy už na určitých úsecích dálnice člověk může jet bez držení volantu, ale musí stále sledovat provoz před sebou a být připraven reagovat....do toho tam mluvil jistý ouřada, že se bude ještě letos novelizovat silniční zákon a řidiči autonomních vozů by byly osvobozeni od určitých úkonů...pokud tím myslí, že řidič nebude nucen sledovat provoz a bude spoléhat ve 130 km/h na systémy a umělou inteligenci, tak mi to přijde dost postavené na hlavu. Kriminalizuji někoho, kdo sice jede rychle, ale řízení se 100% věnuje, na druhou stranu nebudou postihovat řidiče, který jede maximálně povolených 130 ale na jízdu nedohlíží a ani nedrží volant... divná doba, ujetá, bizarní, zkrátka člověk už přestal používat mozek a mezi zákonodárci je to hodně rozšířený jev!
Přeplacené cvičené montážní opice a celkově vysoké náklady se projeví v ceně, na které se každý potřebuje přiživit, a pak je cena tam, kde už klesá poptávka i v Číně např...
A do toho autíčka na baterky...
Tak nezáviď těm "cvičeným opicím", že berou na linkách víc než si vyděláš Ty 🤣 a to mi ještě škodovka platí ročně více než 30 tisíc na důchodové spoření. Jsi ještě málo nasrany? Tak v květnu mi po obdržení bonusu přistálo na účtu 119 tisíc čistá ruka, o měsíc později 70 tisíc čistá ruka, takže za 2 měsíce téměř 190 tisíc čistého 😝 na Vánoce to bude také hezké, očekáváme kolem 70 tisíc čistá ruka. Narodí se Ti dítě? Škodovka Ti dá dárek v podobě 10 tisíc za narození dítěte. Pak máš jako zaměstnanec výročí, jak dlouho pracuješ pro firmu, první se vyplácí po 3 letech, takže na účet dostaneš 3 tisíce, pak při 5ti letem výročí 5 tisíc a tak to pokračuje až do doby, kdy tam jsi zaměstnaný, takže když je tam někdo 45 let, dostane k výročí ke mzdě 45 tisíc...takže každých 5 let Ti vyplatí částku, která se rovná počtu odpracovaných let. Dobrý ne? 😝🤣
Facebook vydělává na reklamě, kterou umí přesně cílit na konkrétní skupiny lidí.
A proč umí zacílit konkrétní reklamu na konkrétní lidi? No ptz má o Vás shromážděné obrovské množství dat.. ví dobře na co koukáte, jak dlouho na kterou reklamu koukáte, dokonce i na jaký obrázek jak dlouho koukáte...a co je asi nejšílenější, dokonce ví, o čem se doma bavíte, pak na Vás cílí reklamu. Data jsou novodobé zlato, je to kupčení s vaším životem, ale asi to dost dobře nechápete.
Co s takovým magorem? Recidivista, takže bych dal doživotí..já nevím, proč se naše trestní právo, justice, soudy s těmito kriminálníky tak serou? Ve Státech už by šel minimálně na 20 let sedět. Za vraždu se tam dává ostatně bez výhrad doživotí bez možnosti propuštění, a to i dětem, ptz většina států USA nemá danou minimální hranici pro trestní odpovědnost..berme si z nich v tomto případě poučení!
V tomhle máme zákony lepší. Je sice strašné, co udělala, ale ve 14 je mozek hrozné nedospělý. Vzpomeňte si co všechno jste dělali vy 🤦. V U SA už byste dávno bručel...
Prosím Vás, co to melete? Ve 14 letech si je dětský mozek dávno vědom toho, co je a není špatné, co se nesmí dělat atd. Komise pro práva dítěte při OSN doporučila minimální hranici 12 let věku pro trestní odpovědnost. V USA není stanovena minimální trestní odpovědnost, ve Skotsku je to 8 let, v Anglii 10, v Austrálii, Novém Zélandu a JAR dokonce 7 let pro trestní odpovědnost. Dívejte se na kanál ID, tam jdou od rána do večera hrané dokumenty z vražd.... jaký trest byste dal třeba dvěma chlapcům v USA, kteří ubodali své rodiče a 3 sourozence včetně opravdu malých dětí... myslím že těm pachatelům bylo 16 a 13 let... udělal byste tytyty, tohle se přece nedělá a poslal je s lopatou a koštětem do města, že si to musí odpracovat? Co byste udělal s tím hajzlem, co ubodal a znásilnil ve svých 14 letech malou Barborku? Už je to téměř 20 let...taky byste u něj řekl, že prostě udělal chybu a to nechtěl udělat, nebo že určitě nevěděl, co páchá a jaké to bude mít pro oběť následky? Jste šílenec, nic jiného!
- neprodejné VW proto, protože zastaralá technologie a horší parametry proti jiným EV za stejnou cenu. Já teda pár vlastníků EV "široko daleko znám. A budu rád, když zůstane jenom u nich. Nebyl bych potěšen aby si každý lojza vozil pr. v elektrickém voze, a já pak přišel o výhody s tím spojené.
Myslíš tu výhodu čekat u dobiječky desítky minut v horku/mrazu než se Ti ten krám nabije? Tak to pak jo 🧠👎🤦🤣
EV není špatný, musí sním člověk chvilku jezdit a prispusobit.To že vtom lidé nejeli a píší otom samé negativa je o ničem.
Proč bych se měl já přizpůsobovat nějakému autu? Auto se má přizpůsobit mně! Proč bych měl neustále dělat před technologií nějaké ústupky? To Vy EV sluníčkáři říkáte neustále... přizpůsobit se, změnit se, naučit se s tím žít 🤦 to je jako kdybych Ti vyměnil 50 kg manželku za 150 kg a řekl Ti, že se musíš přizpůsobit, naučit se s ní žít. Je to úplně stejná analogie..ale uznej, blbost viď?
. A kde je na vás , mě a jiných tvrdit že to je špatně, ty děti až dospějí tak my tu už budeme leda belhat o holi a naše bejvale názory je vůbec nebudou zajímat. Budoucnost není vaše ale jejich. Co je nechat plynout s dobou. A ne jim vnucovat udělaly nás boomeru. Máte osnovy. Máte. Učte. Umí žák neumí. Ale moralizovat to snad ne. Máte osnovy a žák znamky. A zda je schopen nexlschopsn projevu není přece váš problém. Pokud jemu to nevadí a nebude vadit ani v dospělosti tak je to čistě jeho věc. Mě přijde že školství je stále to samé ideologické zřízení jako za komančů jen ideologie je jiná.
Zeptám se. Když zjistíte že dítě je dobré v hraní na trubku, na tenis, a jiné věci jak aktivně škola takové žáky podporuje a směřuje je k tomu aby tohle byl jejich cíl. Asi moc ne že?
Maximálně dostane jedničku z tělaku nebo v hudebce je za exota třídy, že může doprovodit trubkou učitelku na piano.
Ale jak moc takové žáky podporujete v tom že to je jeho směr .
Asi moc ne. Ale v tom že škola si mysli co pro něj dobre není, v tom je škola aktivní jak za soudruha. Mílím se?
Všichni lidé, co stvořili v korporatech tyto technologické novinky, chtěli, aby jejich děti tyto technologické věci v dětství nepoužívali. Bill Gates, Steve Jobs a další posílali své děti do Waldorf school v Silicon Valley, kde byla absence počítačů a mobilů, děti psali pouze tužkou na papír a učili se z klasické tabule! Proč? Ptz tito lidé dobře věděli, co stvořili, jaký to má dopad na děti, jejich vývoj a zdraví. Sám bývalý ředitel Facebooku Sean Parker přiznal, že Facebook byl úmyslně vytvořen tak, aby byl návykový. V laboratoři vedle IT specialisty seděl neurolog a měřili dopamin v mozku při činnostech jako 👍👎. Americká neurologická společnost, která má 65 tisíc členů při měření na magnetické rezonanci vydalo stanovisko, že pro mozek mají sociální sítě pro děti stejně neblahý efekt, jako když berou pervitin nebo heroin. To jsou vědecky podložená fakta, ke kterým se staví i WHO. Takže jestli chcete mít doma dementa, tak nejlepším řešením je ho nechat celý den na telefonu na sociálních sítích... nejlepší pro demenci je prý TikTok. Takže si ta vaše zcestná a ničím nepodložená moudrá strčte někam!☝️
Jenže právě držení mobilu v ruce mění schopnost řídit kolo, jelikož cyklista drží pevně řídítka jen jednou rukou, což při potřebném manévru, když mu něco skočí do cesty, určitě ovlivní brzdný manévr. Jako bych v autě řekl, že mobil jen držím a nepoužívám jej. Prostě při řízení jakéhokoli vozidla nepatří nic do ruky, volant i řídítka mám držet pevně v obou rukách. Mobil, svačina, cigáro. Vše je špatně. Včera jsem potkal maníka na elektrokoloběžce, co vezl v náručí dvě krabice se zbožím. Taky může tvrdit, že mu to nijak nebrání v řízení, i když s tím měl vcelku problémy. Pak stačí, aby mu krabice (nebo cyklistovi mobil) upadl a v tu chvíli udělá nepředvídatelný manévr a může to skončit zase blbě.
Takže Vy v autě nepijete kávu, nedavate si sluneční brýle na oči? Kvůli každé věci, kterou chcete při řízení uchopit tedy zastavujete, klidně i na dálnici?
Můžete mi prosím dát čísla? Pro tento rok je predikce dvacetiprocentního růstu světového trhu. To že nějaký koncem Volkswagen nepochopil světový megatrend A tudíž neprodává a za chvilku skončí, to je jeho věc. Můžete mi prosím naznačit, kde a jakou mají povinnost číňané kupovat elektrická auta?
Pane Štastný....pokud pominu fakt, že jste dle vašich vyjádření zelený bolševický a technologický ideologista, sluníčkář a zaslepenec, tak zřejmě nemáte i přesto všechno zmapovaná dostupná data a buď úmyslně neřeknete, že v Číně už je dlouhé roky taková politika, že jsou v největších čínských městech pořadníky na registrační značky nebo, nebo loterie. A prohlášení vozu je tam mnohem levnější a mnohem rychlejší v případě elektrického pohonu než u spalovacího pohonu. Toto opatření hraje v Číně prim v prodejích EV. Kdyby Čínská lidová republika nezavedla toto opatření na snížení počtu vozů v ulicích milionových aglomeraci, Číňané by neměli vůbec potřebu kupovat EV. Jak říkám a říkají to všichni, co nejsou uměle ideologisticky zaslepení, v každé zemi jsou pro EV nějaké úlevy a vlády se je snaží nějakým způsobem protlačit.... když by nebyly dotace nebo dlouhé čekací i mnohaleté lhůty k registracím aut, prodeje EV by byli tristní. Berte toto na vědomí a sundejte si Ty vaše duhové elektrofilní brýle, děkuji za pozornost 🧠👎🤦
On je trošku větší rozdíl v pojmech extrémně rychlá jízda a nebezpečná jízda....mohu jet rychle ale bezpečně, aniž bych kohokoliv ohrozil, a nebo můžu jet podle předpisů, nebo i pomaleji mohu ohrozit x řidičů... záleží jak na vozidle, tak na zkušenostech řidiče, tak samozřejmě na místě, kde k rychlé jízdě dochází a v neposlední řadě na manévrech dotyčného řidiče včetně okolního provozu 🧠
A podle vás to bouchne každému, kdo to má? Někomu shoří auto, někomu bouchne plynový kotel, někoho zabije únik plynu z karmy, někomu bouchne nabíječka na mobil. Nic z toho nemáte?
Až na jeden malý detail, narozdíl od auta nebo mobilu je Vám evropskou legislativou nucena buď FVE nebo tepelné čerpadlo. A záleží to víceméně na projektantovi, co pro váš dům navrhne. A bez tohoto zdroje Vám nový dům nikdo nezkoladuje. Takže, když si to Brusel vymyslel, měl by také platit majitelům za případné škody.
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Hoši, no novináři na novinkách jsou zřejmě asi bez mozečku, co? Les v Čechách leží čeká kousek za Prahou. Aspoň by si tu práci novináři měli po sobě přečíst, než to pošlou do éteru, ale jak je vidět, ani to nedělají. Boha jeho, to je inteligence
1 odpověď