To nevadí, že jsou dochované písemnosti o jeho dobrovolné spolupráci s STB, jeho stoupenci v jeho nevinu rádi uvěří. Oni totiž Babišovi uvěří cokoliv. No, a my ostatní, nezatížení láskou k tomuto darebákovi, díky dříve zvěřejněným dokumentům manipulaci "nového" slovenského ministerstva vnitra asi nenaletíme.
Zajímavé komentáře. Vy, co odsuzujete Lipavského a glorifikujete Bartoše - fakt nevidíte Bartošovo totální selhání, které navíc nechce vůbec připustit, protože je přesvědčen o své dokonalosti? Asi vám připadá normální, že Bartoš jde za premiérem s požadavky na další spoluvládnutí, místo aby přiznal, že stavební zákon není schopen dovézt do provozuschopného stavu a v hlubokém předklonu se za svou neschopnost omluvit. Za mne - líbil by se mi scénář, kdy Lipavský jako jeden z nejlepších ministrů zahraničí ČR zůstane na své pozici, zvládá ji totiž skvěle, což se v této diskuzi asi líbit nebude. Ale s tím se asi dokážu vyrovnat.
Panu premierovi se opravdu nedivím, neschopnost pana Bartoše je jasná už dlouho všem, teda kromě ministra samotného. Navíc "mít máslo na hlavě" a přijít za premiérem s dalšími požadavky, za kterých je ochoten se dál milostivě účastnit vlády, chce opravdu hodně velkou dávku drzosti. Nedostatek sebereflexe je ostatně společným znakem většiny té partaje, 4 roky u nás vládli na radnici a chovali se úplně stejně, byli geniální a vše dělali naprosto správně. Zřejmě proto v dalších volbách propadli. Vzhledem k tomu, že digitalizace stavebního řízení se bude zřejmě celá dělat jinak, zajímalo by mne, jak velkou škodu pan Bartoš svým diletanstvím státu způsobil. Pana Lipavského je mi líto, snad se najde cesta, aby mohl ve funkci pokračovat.
Jsem v čerstvě důchodovém věku a jsem předzásoben jedním osmiletým dieselovým a jedním ročním benzinovým autem, takže kecy o "správné volbě" mne nechávají ledově chladným a určitě už se mne netýkají. Jenom by mne zajímalo, kdo autora článku platí, když mu stojí za to nám v téhle propagandě účelově lhát.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Kdyby VW do fabriky tenkrát nevstoupil a místo něj to vyhrál zvažovaný Renault, tak by Škodovka nikdy nebyla tam, kde je dnes. Měli bychom další Dacii, která samozřejmě není špatná, ale rozhodně v ní nejezdí manažeři a podnikatelé. Proč asi...?