Za mě je na projektu skvělé zejména to, že schová ten vřed v podobě okolí stanice Vltavské pod zem...konečně bude možné přejít z jedné strany Holešovic na druhou...
Právě, že neschová. Naopak vznikne ještě větší. Původní řešení bylo levé úrovňové odbočení z magistrály. Nyní bude zachován nájezd z podjezdu na most a z mostu bude krytý sjezd do tunelů. Před Negrelliho viaduktem to celé půjde na povrch. Přejít z Holešovic do Bubnů bude stejný Mordor jako teď.
Kromě toho, že Vltavská filharmonie je čínské muzeum v Su-čou z Wishe (taky projekt BIG), je to celé obrovský dopravní průšvih. Nenavazující pěší a cyklistické trasy, Nový dopravní tunel s levým připojením do tunelové roury. přechod křižovatky na 4 signalizace, nemluvě o tom, jak se projektanti snažili udělat dopravní řešení v rozporu se zadáním soutěže.
Dánští architekti se nezapřou. Trochu mi to připomíná Operu v Sydney, ale z 21. století. Překrásné.
Opera v Sydney moc ne, ale je velmi nápadně podobná dalším návrhům BIG jako muzeum v Su-čou Odkaz
Jasný, tak vlak/bus jede hodinu až hodinu a půl podle Idosu včetně jednoho přestupu což je prostě maličkost a místo toho stráví vlastně ten samí čas rodič na cestě... Nepředpokládám, že tam vozí nějaký malý děcko na základní školu... Taky trošku té samostatnosti ne?
Taky jste si všiml, že v této relaci člověk dorazí do Písku v 7 hodin nebo až v devět.
Konečně. ČT má být nezávislá a pořady poplatné vládě v ní nemají co dělat. A je jedno jaké, i když tady to bylo zjevné. Chtějí více peněz, tak ať dělají nezávislou novinařinu. I když 😄 . Více peněz jim odklepla vláda, tak bude chtít něco na revanš. Televize by neměli být státní. Ani státem dotované. Máme vzor USA. Tam žádné médium tohoto typu není a nelze tvrdit, že by tam nebyla demokracie.
v USA je veřejnoprávní televize Public Broadcasting Service. 80% američanů sleduje jejich pořady.
Velmi rozumné rozhodnutí. Dokonce bych podobný systém zavedl i pro naše neplatiče výživného, bez rozdílu vyznání, barvy pleti, sexuální orientace a země původu. 😎
U nás tohle existuje už 9 let. V případě neplavení výživného může exekutor požádat o odebrání řidičského průkazu. Odkaz
A jak to víte? Podle fotky se jedna o lokomotivu fy Bombardier Traxx MS3 která by měla mít ETCS..
Traxx má vozidlovou část ECTS Bombardier EbiCab 2000, která nemá testy kompatibility pro úsek Kolín – Břeclav st. hr. SR/RA (RBC SŽDC verze 1.0.3.SZDC) a pro úsek Petrovice u K. - Břeclav (RBC verze 2.0.0.SZDC) je dokonce nekompaltibilní.
No, tak abychom se neblamovali, v benzínu chtít jezdit pod 3l/100, je naprostý nesmysl. Koníky musím úměrně nakrmit, když po nich chci práci - výkon. Mám asi takovéto srovnání, i když chápu, že mám "starou" techniku. Sám jsem hodně šikovný řidič, nezávodím, využívám setrvačnosti a nejezdím stylem brzda-plyn a jezdím okolo 80 km rychlosti +/-. Mám jednak MB A150, benzín, r.v. 2005 ( ten generačně druhý), 1,5 l, 70 kW, nádrž 54 l, a umím s ním jezdit okol 6,2 l/100 +/- a toto považuji za veliký úspěch, v případě, že jde o atmosféru. Pak mám VW Boru, 1,9 TDI, v 6 st. převodovce, 85 kW, r.v. 12/2000, nádrž 55 l, a jezdím v průměru za 4,1 - 4,2 l/100, dokonce jsem dokázal i 3,9l/100. A to si myslím, jaký jsem pašák, protože neznám nikoho, kdo by jezdil úsporněji.
S mým 10 let starým Hyundaiem i30SW 1,6 MPi (88kW) jsem jezdil po Švedsku za 4,9 l/100 km. Maximální povolené rychlosti v obci většinou 30 km/h, mimo obec 70 km/h a na dálnici 110 km/h udělaly se spotřebou divy.
Cabajka dela vse tak strasne spatne ze maji nejlevnejsi plyn a elektrinu z cele EU ..vcera to nenapadne prosumelo Seznamem ..takze i tento problem ten Orban vyresi podle mistnich Madarobijcu opet spatne aby jsme si za pul roku precetli ze v Madarsku jsou opet nejlevnejsi PHM ..😁
Definice "nejlevnější PHM" je velmi špatná. Ty ceny mělo Maďarsko jen pro někoho - ve skutečnosti byla cena o něco vyšší než u nás a vybraná skupina zákazníků (vozidla s maďarskou SPZ) měla slevu z prodejní ceny. Stejně to měli i V Rumunsku, ale tam byla pevně stanovená sleva 1,5 Lei/litr z prodejní ceny pro všechny.
Právo na protest by mělo být zakotveno v každé ústavě...
Fandím polským i našim farmářům, protože to co EU, která měla znamenat volný pohyb lidí, zboží a služeb provádí již přesahuje všechny meze...
Je to úplně JINÁ Eu než do které jsme vstupovali a proto by mělo proběhnout referendum (nejlepší nástroj přímé demokracie) a setrvání v tomto - za mně pokřiveném - spolku...
Článek 23 Listiny základních práv a svobod
Občané mají právo postavit se na odpor proti každému, kdo by odstraňoval demokratický řád lidských práv a základních svobod, založený Listinou, jestliže činnost ústavních orgánů a účinné použití zákonných prostředků jsou znemožněny.
Problém na přejezdu podle rýh na vozovce evidentně nebyl jediný Odkaz
28
Sledujících
16
Sleduje
28
Sledujících
16
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Mel dva cestovni pasy v dobe zadrzeni .-- 😊😂🤣
3 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Česká republika umožňuje mít více pasů. Třeba z důvodu, že Izraelské vstupní razítko dělá velké problémy při vstupu do Sýrie. Stejně jako razítko Íránu v USA.
1 odpověď