Kromě toho, že Vltavská filharmonie je čínské muzeum v Su-čou z Wishe (taky projekt BIG), je to celé obrovský dopravní průšvih. Nenavazující pěší a cyklistické trasy, Nový dopravní tunel s levým připojením do tunelové roury. přechod křižovatky na 4 signalizace, nemluvě o tom, jak se projektanti snažili udělat dopravní řešení v rozporu se zadáním soutěže.
Dánští architekti se nezapřou. Trochu mi to připomíná Operu v Sydney, ale z 21. století. Překrásné.
Opera v Sydney moc ne, ale je velmi nápadně podobná dalším návrhům BIG jako muzeum v Su-čou Odkaz
Jasný, tak vlak/bus jede hodinu až hodinu a půl podle Idosu včetně jednoho přestupu což je prostě maličkost a místo toho stráví vlastně ten samí čas rodič na cestě... Nepředpokládám, že tam vozí nějaký malý děcko na základní školu... Taky trošku té samostatnosti ne?
Taky jste si všiml, že v této relaci člověk dorazí do Písku v 7 hodin nebo až v devět.
Konečně. ČT má být nezávislá a pořady poplatné vládě v ní nemají co dělat. A je jedno jaké, i když tady to bylo zjevné. Chtějí více peněz, tak ať dělají nezávislou novinařinu. I když 😄 . Více peněz jim odklepla vláda, tak bude chtít něco na revanš. Televize by neměli být státní. Ani státem dotované. Máme vzor USA. Tam žádné médium tohoto typu není a nelze tvrdit, že by tam nebyla demokracie.
v USA je veřejnoprávní televize Public Broadcasting Service. 80% američanů sleduje jejich pořady.
Velmi rozumné rozhodnutí. Dokonce bych podobný systém zavedl i pro naše neplatiče výživného, bez rozdílu vyznání, barvy pleti, sexuální orientace a země původu. 😎
U nás tohle existuje už 9 let. V případě neplavení výživného může exekutor požádat o odebrání řidičského průkazu. Odkaz
A jak to víte? Podle fotky se jedna o lokomotivu fy Bombardier Traxx MS3 která by měla mít ETCS..
Traxx má vozidlovou část ECTS Bombardier EbiCab 2000, která nemá testy kompatibility pro úsek Kolín – Břeclav st. hr. SR/RA (RBC SŽDC verze 1.0.3.SZDC) a pro úsek Petrovice u K. - Břeclav (RBC verze 2.0.0.SZDC) je dokonce nekompaltibilní.
No, tak abychom se neblamovali, v benzínu chtít jezdit pod 3l/100, je naprostý nesmysl. Koníky musím úměrně nakrmit, když po nich chci práci - výkon. Mám asi takovéto srovnání, i když chápu, že mám "starou" techniku. Sám jsem hodně šikovný řidič, nezávodím, využívám setrvačnosti a nejezdím stylem brzda-plyn a jezdím okolo 80 km rychlosti +/-. Mám jednak MB A150, benzín, r.v. 2005 ( ten generačně druhý), 1,5 l, 70 kW, nádrž 54 l, a umím s ním jezdit okol 6,2 l/100 +/- a toto považuji za veliký úspěch, v případě, že jde o atmosféru. Pak mám VW Boru, 1,9 TDI, v 6 st. převodovce, 85 kW, r.v. 12/2000, nádrž 55 l, a jezdím v průměru za 4,1 - 4,2 l/100, dokonce jsem dokázal i 3,9l/100. A to si myslím, jaký jsem pašák, protože neznám nikoho, kdo by jezdil úsporněji.
S mým 10 let starým Hyundaiem i30SW 1,6 MPi (88kW) jsem jezdil po Švedsku za 4,9 l/100 km. Maximální povolené rychlosti v obci většinou 30 km/h, mimo obec 70 km/h a na dálnici 110 km/h udělaly se spotřebou divy.
Cabajka dela vse tak strasne spatne ze maji nejlevnejsi plyn a elektrinu z cele EU ..vcera to nenapadne prosumelo Seznamem ..takze i tento problem ten Orban vyresi podle mistnich Madarobijcu opet spatne aby jsme si za pul roku precetli ze v Madarsku jsou opet nejlevnejsi PHM ..😁
Definice "nejlevnější PHM" je velmi špatná. Ty ceny mělo Maďarsko jen pro někoho - ve skutečnosti byla cena o něco vyšší než u nás a vybraná skupina zákazníků (vozidla s maďarskou SPZ) měla slevu z prodejní ceny. Stejně to měli i V Rumunsku, ale tam byla pevně stanovená sleva 1,5 Lei/litr z prodejní ceny pro všechny.
Právo na protest by mělo být zakotveno v každé ústavě...
Fandím polským i našim farmářům, protože to co EU, která měla znamenat volný pohyb lidí, zboží a služeb provádí již přesahuje všechny meze...
Je to úplně JINÁ Eu než do které jsme vstupovali a proto by mělo proběhnout referendum (nejlepší nástroj přímé demokracie) a setrvání v tomto - za mně pokřiveném - spolku...
Článek 23 Listiny základních práv a svobod
Občané mají právo postavit se na odpor proti každému, kdo by odstraňoval demokratický řád lidských práv a základních svobod, založený Listinou, jestliže činnost ústavních orgánů a účinné použití zákonných prostředků jsou znemožněny.
Problém na přejezdu podle rýh na vozovce evidentně nebyl jediný Odkaz
6
Sledujících
0
Sleduje
6
Sledujících
0
Sleduje
Za mě je na projektu skvělé zejména to, že schová ten vřed v podobě okolí stanice Vltavské pod zem...konečně bude možné přejít z jedné strany Holešovic na druhou...
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Právě, že neschová. Naopak vznikne ještě větší. Původní řešení bylo levé úrovňové odbočení z magistrály. Nyní bude zachován nájezd z podjezdu na most a z mostu bude krytý sjezd do tunelů. Před Negrelliho viaduktem to celé půjde na povrch. Přejít z Holešovic do Bubnů bude stejný Mordor jako teď.