Jedna věc jsou emise a ochrana životního prostředí, druhá zase náklady na koupi a provoz auta. Tam e-auta na celé čáře prohrávají se spalováky. Pořizovací náklady a jaká cena se bude za několik roků platit za elektřinu, nerovnoměrné dodávky proudu, zákazy nabíjení, vyhrazené časy na nabíjení, .....
Patřím do střední třídy. Koupil jsem si novou Fabii za 400 tisíc. Polovinu v hotovosti, druhou na 4 roky splácení s úrokem 3,7%. Na víc prostě nemám ! Koupit si auto přes milion je absurdní. Ať si to všichni uvědomí.
Politici řeší kdejakou důležitost, aktivisté gender a rychlost aut, soudy dotek na zadek nebo prso, apod. S takovouhle prkotinou na ně nechoďte.
Ledy se pohnou, až dostaneme první pokutu za zvýšenou uhlíkovou stopu, protože jsme zanedbali zalesňování. Potom začnou závody kdo toho více zalesní. Ale to už nebudou zase sazenice.
Hlavice, které se "kazetově rozprsknou" a dopadnou na jedno místo, nenesou jadernou náplň. Jadernou nesou ty samostatně naváděné, ještě na vrcholu balistické křivky.
Dopad několika jaderných hlavic na jednom místě je nesmysl, výbuch první by pravděpodobně zničil ty následné, nebo by alespoň zabránil jejich jadernému štěpení.
Technologie dodané Čínou budou v Evropě k ničemu. Výrobní náklady budou násobně vyšší než v Číně. A nesežene se fabrika, která by mohla zavedeným výrobám v Číně, byť jen zlomkově, konkurovat.
Odstoupit od Green Dealu, zrušit emisní povolenky, snížit byrokratickou zátěž a regulace a vše ponechat volnému trhu a poptávce / nabídce. Potom možná.
Pokud se nová konstrukce tanku nebude vyrábět v tisícikusových sériích, budou náklady na vývoj, výrobu a provoz astronomické. Vyvinout nový tank a pořídit si následně 200 kusů, je naprostý nesmysl. Navíc se i zavře výrobní linka a další kusy se již nebudou moci vyrobit.
Francouzi by mohli se svým Lecrercem vyprávět.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Pořád mluvíte jen o bezpečnosti. Jde spíš o plynulost jízdy a šetření pohonných hmot. Nikdy prostě nevím, jestli má cenu semafor "dojíždět", nebo dát volnoběh a nechat to dojet. Protože jsem byl předem upozorněn, že to nestihnu.
Pokud jste domácí a byly ještě "hloupé" semafory, tak jste věděl, který interval se dá ještě dojet a kdy se o to ani nemusíte pokoušet. Jenže nám teď zavedli chytré semafory a pro domácí je to katastrofa. Absolutně nevíte, kdy to blikne. Upozornění, že to nestihnete by se sakra hodilo.