Pochopitelně Vám dává větší smysl Váš pohled. Mně naopak dává smysl můj pohled, který není jediný, protože je podpořen odbornou veřejností. Takže se budeme hádat, jestli dává smysl pohled menších nebo větších odborníků? To snad není nutné. 🙂
Jenže stanice Kačerov má intenzitu právě tak velkou, protože sem míří proudy cestujících z Libuše, Modřan, Lhotky, Kunratic a Písnice. Tyto městské části mají dohromady cca 85 tis. obyvatel a tudíž generují mnoho cestujících. Po dostavbě metra D v této oblasti budou napájecí linky namířeny sem, nikoliv na přetížený Kačerov a okolí. Není tudíž důvod, aby byla Vídeňská ucpanější než nyní. A pokud je Vídeňská ucpaná, doba cesty po ní bude pak srovnatelná s metrem. Nebudou to žádné desítky minut, ale rozdíl bude daleko menší právě proto, že je Vídeňská ucpaná. Tím pádem logicky se část lidí přesune na metro, protože bude rychlejší.
Modrany, Kunratice a ani Lhotka zadne metro mit nebude, bude to vykryvane autobusy jako do ted, s tim rozdilem, ze se mozna nektere linky presmeruji na trasu D a tim zase dojde k prodlouzeni doby cestovani mistnim obyvatelum...jiz nyni, a to se metro bude stavet jeste minimalne osm let, mi dobu cestovani zmenami autobusu prodlouzili cca o 6 minut na jizdu, ktera drive trvala pouze deset minut...lehkym vypoctem zjistite, ze za deset dnu mi zbytecne vzali dve hodiny zivota, stejne jako to bylo u metra A...myslim, ze me obavy jsou tedy zcela opravnene...
Pane Herrmanne, opět Vás žádám, abyste diskuzi nesnižoval na osobní rovinu. 🙂 Takhle se totiž v diskuzi nikam neposuneme.
Jak jsem už mnohokrát psal, jde o tu intenzitu přepravních proudů. A ta je momentálně větší, než dokáže trasa C zvládnout. Mapu těchto intenzit má ROPID, DPP i vedení města k dispozici, jinak by se nemohli rozhodnout, kudy má tato trasa vést. Můžete si ji od jmenovaných subjektů vyžádat. Z toho logicky vyplývá, že nová trasa metra zásadně zlepší dopravní obslužnost vytyčených lokalit.
Tak opakovaně můj pohled, který dává mnohem větší a logický smysl...metro se staví díky lobbingu devoloperů (tak jako všechno na lukrativních pozemcích), jelikož nové byty a kancly by jistě zvýšily poptávku metra C a tak je logické, že se k novým bytům a kanclům udělá i doprava, nejlépe metro, aby se nezahltilo Ccko, které jak píšete je na tom špatně...intenzita proudů je způsobena konečnýma autobusů a vlaků, takže největší intezita na Ccku je na Kačerově, Hlavním nádraží a Florenci, ani na jednu z těchto zastávek nová trasa D nevede, možná ulehčí trochu Kačerovu, protože se samozřejmě zruší autobusové linky, ale prodlouží cestování lidem, kteří zde bydlí a lidé, kteří se sem nastěhují ucpou Vídeňskou ulici, která je již teď ucpaná...
Nevím o tom, že by na tom někdo z mých kolegů pracoval. Jediné, co obhajuju, je logické myšlení.
Koukněte se na to z pohledu inženýra a ne z pohledu obyvatele. Taky jsem Vás žádal, abyste diskuzi neobracel do osobní roviny.
Logicke mysleni dava za pravdu mne, zatim jsem od Vas neslysel jediny logicky argument, ktery by Vam dal za pravdu, ze to zde mistnim obyvatelum usnadni dopravu...a jestli jste studoval na davani vysmatych smajliku, tak jste opravdu inzenyr na spravnem miste ono i ten vtip - jestli jsi doktor jako ja inzenyr...se podle vasich argumentu zaklada na pravde;)
Ale já Vás nepotřebuju přesvědčovat, nejsem pražský radní. 🙂
Jako dopravní inženýr podporuju trolejbusovou dopravu tam, kde je vhodné ji zavést. Že jste neslyšel pozitivní pochvalu, neznamená, že neexistuje. Oni se laici totiž ve svém úsudku velmi často mýlí a pak jsou nakonec rádi, že se navrhované řešení prosadilo. Hotový výsledek nicméně závisí na zhotoviteli, který se od projektu může odchýlit.
V lokalitě žádný pozemek nemám a na akci se nepodílím. Bylo by vhodné, kdybyste zanechal spekulací a toho jízlivého tónu a byl maximálně věcný. Nepokoušejte se diskuzi obrátit do osobní roviny. 🙂
Ty vy tady davate vysmate smajliky za muj nazor...jako dopravni inzenyr obahjujete praci kolegu, stejne jako by kolega obahjoval Vas slendrian...kouknete se na to z pohledu obyvatele a ne z pohledu inzenyra, mozna pak neco konecne pochopite...a ohledne pochavaly, nikdo za mnou neprisel, a nerekl, super, ze tu bude metro...naopak bez toho aniz bych se ptal, kazdy na to tady nadava a proklina to
Ne, nebude stejná. Už jen proto, že se tyto dvě lokality nedají srovnávat.
Fakt, že na Praze 4 bydlíte, neznamená, že si situaci vysvětlujete správně. Jste jen pouhý pozorovatel a nezdá se mi, že by k této kompetenci mělo být přihlédnuto stejně vážně jako na názor většího odborníka, než jste Vy.
Jak jsem psal, zeptejte se nějakého dopravního inženýra ve svém okolí. Zkuste oslovit např. Ing. Šubrta z ROPIDu.
Proc by se to nemelo srovnavat? Prave z vystavby predesleho useku by si meli vzit zkusenost a nestalo se...proste me nepresvedcite, s lidma tady mluvim a jeste jsem neslysel pozitivni pochvalu, ze to tady bude a myslim, ze lidi jsem oslovil vic nez vy...bohuzel uz se neda nic delat a vy az to bude hotove uvidite jak jste se seredne spletl...ale chapu, ze jestli na tom taky makate, nebo tam mate nejaky pozemek, tak si to musite obhajit...
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Tady je zase Russnacku, ze je mi z toho az spatne