Kdo kdy od mladých v práci neslyšel. Ty vole to není felicie , to je bávo, sedí na silnici jak přibitý, to neutrhneš.
Zrovna stará e46 opravdu vydrží v zatáčkách nesrovnatelně víc, než modernější auta (treba Octavia 3,4). Jenže je tu několik "ale". Svoji hračku 330i jsem nechal kompletně zrenovovat a takový kus skutečně "urve" jen naprostý id!ot. Problém je v tom, že puberťák jen těžko dá čtvrt milionu jen za opravu dvacetileté plechovky. Ta auta jsou velmi citlivá na stav podvozku, většina dnes neumí jet ani rovně. Kvalitní gumy jsou při 230 koních nutnost. DSC funguje i u tak starého auta skvěle, ale stačí jeden špatný senzor ABS a je vyřazen z provozu. Nemluvě o tom, že to často vypínají schválně pod heslem "Furtbokem". Pak to tak bohužel vypadá...
Já nějak nechápu ty tendence dělat z lokomotivy něco jakože rádoby sportovního. Je to akorát tak k smíchu. škodovka dělá jediný sportovní auto a to 2000vku. Ještě tedy pochopím nějaké RS označení pro fabii se kterou má 2000, alespon něco společného co se velikosti a designu týče, ale dělat SUV s označením RS 😄 To je jednoduše jen kolotočářství. Ale tak škodováci to asi milují. to je v každým inzerátu na oktávku. Sedačky z RSa, barva z RSa pedály z RSa, budíky z RSa toaletní papír z RSa.
Souhlasim. Kodiaq je slusne auto, ale delat z tohoto Radoby Sportovni verzi je usmevne. Pro rodinu mam BMW X3 30d. Uplne obycejna, seriovy podvozek bez M-packetu. Presto je rychlejsi (0-100 za 5,9) a jizdnimi vlastnostmi nijak nezaostava. Samozrejme si uvedomuju, ze krome velikosti jsou to uplne jina auta, jine motory, jine cenovky. Jen je vtipne, ze tam, kde Kodiaq s fanfarou konci ve verzi RS, tam je X3 naprosto obycejny dopravni prostredek.
V tom že omezuje funkce OS pro výrobky třetích stran. Prostě když chce někdo vyrobit konkureční hodinky s funkcemi Apple Watch, nemůže, protože Apple mu to nedovolí. Případně když si stáhnete aplikaci pro e-knižky a chcete si nějakou koupit, tak musíte přes Apple a ten si vezme 30%, i když s tím Apple nic nemá. Na jednu stranu to chápu, ale to by měla být volba spotřebitelů zdali s tím souhlasí nebo nikoliv.
Ale vy přece víte, jaká omezení iOS má. A na základě toho si ho buď koupíte nebo zvolíte konkurenci. Pokud chcete auto s velkým kufrem, nekoupíte si přece Ferrari, ale Octávku. Víte, jaké jsou silné a slabé stránky těch aut a s tím do toho jdete. Ale teď se najednou někdo rozhodl, že jestli Ferrari nebude mít taky obří kufr, dostane pokutu.
BMW je v hodně případech diagnóza, vidím to i u nás u baráku, mladí by s tím nejradši zaparkovali až ve vchodě, že ucpou cestu sanitce nebo hasičům je jim jedno a rychlá jízda s BMW, tohle zná snad každý...
Tohle je e87. Naprosto obyčejná, dvacetiletá nákupní taška za 60-80 tisíc, ve které jsou ve většině benzíny o výkonu do 130 koní. S tímto nikdo nezávodí.
Uplne stejna je v Ohiu v Cedar Point, jmenuje se Top Thrill Dragster. To zrychleni je celkem mazec. Jen se obcas stane, ze vlacek bud vrchol vubec neprejede nebo zustane stat uplne nahore. To pak musi obsluha vylezt po zebriku tech 120 metru a zduchnout do vlacku. Jsem rad, ze jsem pracoval na klasicke, drevene draze :)
Tak schválně, o kom ještě jsme podle autora neslyšeli? Mario Andretti? John Surtees? Stirling Moss? Nebo snad Jackie Stewart...? To je zas titulek. Mimochodem, Robin Miller pár let před smrtí (obou) natočil moc pěknou minisérii Odkaz
Velmi, velmi subjektivni vyber. Pravda, cumak Edselu se zachodovou misou se nepovedl, facelift byl o neco lepsi. Mitsuoka dela mnohem prisernejsi auta (Jidosha, Viewt, atd), Lincoln MKX taky zadna katastrofa neni, Tribeca je docela elegantni, uhlazene SUV a Prowler byla designove pecka, kterou bohuzel zabil slaby V6 a lina prevodovka. Ano, Rodius a Aztek jsou zrudnosti na kolech, ale ten zbytek je velmi diskutabilni.
Nema cenu rozepisovat se o vsem, co je v tomto clanku diskutabilni, ale jednu vec musim zminit. Vyklapeci zadni okno je presny opak "naprosté nepraktické zbytečnosti". Genialni vec. Ve vetsine pripadu oteviram prave jen okno. Neocenitelne je pak v situacich, kdy potrebuju kufr nalozit az po strop (typicky rodinne vylety/dovolene). Otevru pate dvere, dam tam velke tasky, zavru, otevru jen okynko a doskladam tam vse ostatni. A vzpominam, jak je otravne, kdyz se na cloveka kvuli jedne posledni drobnosti vysype pulka zavazadel na zem, a pak to ani nejde zavrit. On autor celkove pise dost dogmaticky...
Vše lze ,poruchy neměli téměř žádné takže je to v rukách a ne v v tom že jedou 4 z jedné fabrikyKolik tam jelo našich kamionů a je jedno jestli jsou z jednoho týmu či ne a dojely.Peníze nejsou všechno
Mít neomezenou státní finanční podporu, nasadit čtyři stejná auta a každé dva dny je v podstatě postavit znova je to stejné, jako čtyři soukromníci, každý s jiným autem a zlomkem rozpočtu Kamazu? Motorsport vždycky byl, je a bude především o financích.
Vyzkoušej pro rodinu Multivan, Viano či podobné a na SUV pro rodinu hodně rychle zapomeneš 🙂. Do těchto naložíš hluboký kočárek bez skládání a pomalu bez zvedení, rozhled máš z vysokých sedaček, po vyházení sedaček z kolejnic si z Ikei odvezeš celý nový dětský pokoj a 4x4 mezi nimi najdeš také. A jako bonus žádný nákup nemusíš zvedat do výšky, protože podlaha celého auta je oproti SUV hodně nízko, nemluvě o výšce podlahy kufru v SUV. Ideální kombinací pro rodinu je jedna z těchto krabic a nějaký nákupní košík kolem komínu. Měl jsem Patrola GR, LR Discovery II, tedy čistokrevné OFF a ne SUV, takže o poznání vyšší, ale do rodinného auta měli obě hodně daleko. K nim jsme měli Vito, které převzalo roli rodinného auta ve všem, včetně nákupů potravin, protože kdo by se s balíky nápojů a plnými taškami pořád tahal do výšky kufru teréňáku. Dneska máme Viano XL se 6 samostatnými sedačkami, ve kterém převezu i třímetrové věci, a k němu kabelku Volvo V40 s menší spotřebou a praktičtějším provozem po městě na jízdy kolem komínu a pro běžné nákupy. Od této kombinace stav ideál 🙂.
Kamarad ma nejvetsi V-Klasse v luxusni vybave. Ano, je to paradni rodinny tryskac. Jenze k tomu ma na business CLS a pro radost Mustanga. Ja potrebuju auto jen jedno a rad se svezu trosku svizneji. Mit jen "autobus" opravdu nechci. Navic v Brne bych s tim nikde nezaparkoval, nezajel do garazi, zena by s tim nechtela jezdit a ani me by to nebavilo. Chci "normalni" auto. Vzdycky se mi libily silne kombiky jako idealni kompromis rodinneho a zabavneho auta. Coz muj dedek je (zduraznuju, ze po celkove renovaci za nesmyslne penize). A nebyt SUV, tak jim i zustane. Jenze BMW s X3/5 holt pred dvaceti lety prislo a nezbyva nez priznat, ze se jim zatracene povedly. Mam pristup k sirokemu portfoliu bavoraku, od 15 let starych, az po uplne nove. Sice se vzdycky rad vracim k dedkovi, ale Xka (s vyjimkou prvnich generaci e83 a e53) se ridi velmi prijemne.
Vím, že schytám hroznou čočku za všechno, co napíšu. Rovnou za to, že mám kompletně zrenovovanou e46 330i Touring. V době předSUV to bylo ideální auto. Relativně rychlé, vybavené, v rámci možností praktické, zároveň zábavné. Je mi 41, pořád v tom vozím rodinu a toho auta se nevzdám. Baví mě, mám ho rád. Ale faktem prostě je, že SUV by v mé situaci (dvě malé děti v autosedačkách) byla nepoměrně lepší volba. Ideálně X3. Lepší nastupování, nakládání dětí i věcí (třeba kočárku), pro ženu lepší výhled, jízdní vlastnosti velmi dobré (kdo jel s X3/4/5 ví, co ta auta umí), s dieslovým R6 a automatem ZF8 jede za všech okolností skvěle, větší pohodlí, lepší ochrana při nehodě. Nemít tu svoji plechovku až iracionálně rád, dávno bych SUV koupil, protože pro rodinu je to prostě ideální typ auta.
Rozumne od tech organizatoru , Verstapen - frajirek , jezdi F1 v roce 2023 Tzn . ESP , traktionskontrole , desitky asistencnich systemu a stabilzatoru …
V depu 20 inzenyru , jeden na pneumatiky jiny na aerodynamiku treti na Motor …
Radiem dostane pokyn jed tak a tak , ted zrychli , tady zpomal a presto to sem tam posle do svodidel ….
Sednul by do AMG Medveda - chtel by se vytahnout a udelal by z auta ve chvili rozslapnutou konzervu parku.
Uplne ty zamestnance pujcovny chapu .
"Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí." 😉
tato výbava Klement Gottwald obsahovala např. bezšvihadlová okna nebo šíbr místo klimatizace. Šhit, jako každá Škodovka
Nevim, jestli elektricke stahovani oken byla vyhra. Jestli to bylo to stejne, co jsme meli ve Formanu Silver Line, tak bych se bez toho snad i obesel. Plastova krabicka pripleskla na tapec a neskutecnej rachot, kdyz ten motorek jel.
9
Sledujících
0
Sleduje
9
Sledujících
0
Sleduje
Neskončila, tak jako spoustě jiných mužů. Stačí, jak mluvíte o svém 1,5 tunovém dopravním prostředku. Na silnici žádné hračky nemají co dělat.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Je obdivuhodne, jak jste po precteni jednoho prispevku dokonale analyzoval kdo jsem, muj mentalni vek, muj styl rizeni a pekne demagogicky rozhodl o tom, co patri nebo nepatri na silnice 🙂 Evidentne nechapete, ze auto muze byt i hobby. Coz opravdu neznamena, ze s nim automaticky musim jezdit jako cune. Vas nazor ale stejne nezmenim, nema smysl plytvat energii. Loucim se a preju pekny vikend.
1 odpověď