Na Rhodosu jsem byl na konci června a mohu říci, že Exim a Fischer (vystupující jako jedna cestovka) měly na celý ostrov jen dvě delegátky, které jsme viděli jen při příletu. Je naprosto jasné, že v případě krizové situace (např. zemětřesení, které rovněž v oblasti bývá pravidelně) by nedokázali zajistit komunikaci se stovkami turistů.
Já myslím, že je potřeba se podívat trochu do historie. Do poloviny 90. let minulého století byl na místě Zlatého Anděla vestibul metra, který byl velmi široký a navazoval až k zastávkám tramvaje. O tento prostor lidé přišli. Promarněnou šancí je také nevyřešení propojení od vstupu do metra k autobusové zastávce ve Stroupežnického ulici. O neustálém nerespektování pěší zóny ze strany řidičů ani nemluvě.
Nicneříkající video. Nejsem odborník, ale rád bych se dozvěděl, kde se pruh vlastně nachází, odkud kam vede - z jaké ulice kam, jaký byl podnět k jeho vzniku. Autor videa se nám snaží namluvit, že si náměstek primátora vezme kyblík s barvou a po nocích maluje čáry na silnicích, ale tak to přece není. Každé dopravní značení musí mít nějakého projektanta, který vychází z metodického pokynu ministerstva dopravy, schvaluje jej dopravně-správní úřad po vyjádření dopravní policie. Mnohdy se koná ještě místní šetření. Ke vzniku cyklopruhu se tak muselo vyjádřit několik různých odborníků z praxe. Tohle všechno mohlo ve videu zaznít, ale bohužel nezaznělo.
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Most kněžny Libuše je nejlepší návrh 🙂