To ještě nic není 🙂 České školství je již dávno pod úrovní, hlavně školy základní. Inkluze byl první hřebíček do rakve školství, každému žákovi dáme IVP, líný rodič ho podepíše a život je v podstatě jednodušší že? Například tobě dělají problém písmenka b a d? Tak ti zjednodušíme diktáty, budeš mít doplňovačky. Jsem učitel 15 let na ZŠ a vidím to denně.. v dnešní době je ve třídě pravidelně asistent, třetina třídy má IVP. Neříkám, že je vše špatně nebo např. dysgrafie neexistuje, ale proč má žák celý druhý stupeň zjednodušený diktát? Proč se neposune dál tím, že má postupně vše složitější až se alespoň přiblíží na úroveň žáků dysgrafii nemající? Žáci jsou inteligentní tvorové, jen rodiče a bohužel přiznám i někteří učitelé z nich dělají nevzdělance a zaostalce... Řešte také hlavně inkluzi, úroveň a degradaci školství prosím!
České školství je již dávno pod úrovní, hlavně školy základní. Inkluze byl první hřebíček do rakve školství, každému žákovi dáme IVP, líný rodič ho podepíše a život je v podstatě jednodušší že? Například tobě dělají problém písmenka b a d? Tak ti zjednodušíme diktáty, budeš mít doplňovačky. Jsem učitel 15 let na ZŠ a vidím to denně.. v dnešní době je ve třídě pravidelně asistent, třetina třídy má IVP. Neříkám, že je vše špatně nebo např. dysgrafie neexistuje, ale proč má žák celý druhý stupeň zjednodušený diktát? Proč se neposune dál tím, že má postupně vše složitější až se alespoň přiblíží na úroveň žáků dysgrafii nemající? Žáci jsou inteligentní tvorové, jen rodiče a bohužel přiznám i někteří učitelé z nich dělají nevzdělance a zaostalce... Řešte také hlavně inkluzi, úroveň a degradaci školství prosím! Potom teprve řešte nějaký druhý cizí jazyk!
České školství je již dávno pod úrovní, hlavně školy základní. Inkluze byl první hřebíček do rakve školství, každému žákovi dáme IVP, líný rodič ho podepíše a život je v podstatě jednodušší že? Například tobě dělají problém písmenka b a d? Tak ti zjednodušíme diktáty, budeš mít doplňovačky. Jsem učitel 15 let na ZŠ a vidím to denně.. v dnešní době je ve třídě pravidelně asistent, třetina třídy má IVP. Neříkám, že je vše špatně nebo např. dysgrafie neexistuje, ale proč má žák celý druhý stupeň zjednodušený diktát? Proč se neposune dál tím, že má postupně vše složitější až se alespoň přiblíží na úroveň žáků dysgrafii nemající? Žáci jsou inteligentní tvorové, jen rodiče a bohužel přiznám i někteří učitelé z nich dělají nevzdělance a zaostalce... Řešte také hlavně inkluzi, úroveň a degradaci školství prosím!
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
POTOM mi řekněte, co je v tomhle státě normální!