Datovku mám 2 roky. Zatím je komunikace z 90% pouze 1 směrná, od mé osoby směrem ven. Jsem fyzická osoba. Reagoval pouze katastrální úřad. Co bych ale potřeboval je komunikace s bankami. Tam je situace katastrofální. Speciálně komerční banka a Česká spořitelna mi působí bolest hlavy. Vždy k ním musím přijít (rušení důchodových účtů, starých vkladních knížek, změny v účtech a pod). Já osobně vnímám digitalizaci jako velmi, velmi pomalý a zkostnatělý proces. Připadá mi, že si ještě spousta institucí žije svůj disko příběh minulého století.
Zřídil jsem si datovku, i když jsem nemusel. Za 1,5 roku jsem z ní odeslal na naše slavné úřady asi 15 úředních zpráv, dostal jsem jen jednu. Chci zrušit penzijní pojištění, musím se dostavit osobně (Komerční banka), chci zrušit 20 let starou výherní vkladní knížku, musím navštívit banku (Česká spořitelna). Takže to není jen o lidech, ale i o úřadech a celkově o zkostnatělém systému a byrokracii.
Nevím, odkud autor článku čerpal informace. Možná, že i v Polsku byl, ale to co napsal, je lež. Má osobní zkušenost. Nákup v Biedronce před 14 dny, cena nákupu 4000 CZK, ušetřeno (slevy, akce, karta Biedronka, porovnání cen s Kauflandem) 965 CZK. Sortiment - standard - máslo, mléko, pečivo, maso, salámy, párky, brambory, mandarinky, ryby. Lokace Biedronky - 5km za Bohumínem.
Závěr. Stále se tam vyplatí jezdit.
Při běžné jízdě zásadně neopouštím průběžný pruh, pokud nejde o vozidla s právem předností v jízdě.
Bohužel vždy počítám s tím, že se mi nějaký magor jedoucí v připojovacím pruhu vecpe před mé vozidlo. Proto jsem už s předstihem připraven brzdit, čímž ale vzniká nebezpečná situace jak za vozidlem, tak i před ním.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Dobrý den pane Součku, očekávám od vás zrušení tří programů.Dejte pak vědět od kdy to bude, ať si je mohu vymazat s předstihem se seznamu. Děkuji