"Verze z minulého roku měla tradiční kulatou výtokovou trysku, ta nejnovější ji má už plochou, což pomůže se zlepšením prvku stealth."
Ať koukám jak koukám, tryska motoru je kulatá, hranatý je vstupní otvor vzduchu pro motor.
Asi to po sobě nemusí číst, když se píše o Rusech. Nebo jsou to jen takové novinářské třesky plesky pro nenáročné čtenáře. ☻
Kdo vydal tenhle clanek a kolik za to dostal? Tyhle odbornici jsou akorat odborniky na zapojeni a prodej drahych dilu!!! Kolikrat ani nevi zakladni veci jak to ma efektivne fungovat! A od podzimu do jara je efektivita solarni energie nekde na 10-15%
Ale tu teplou vodu potřebuješ i v létě. Takže 8 měsíců v roce budete ohřívat ze sluníčka a zbytek tradičním způsobem... V čem je problém, bojler může zůstat stejný jen automatika si to sama přepne.
No on taky uvadi ze nabiji bud primo z panelu nebo z distribucky. Vy chcete nabijet z baterek...
Na to potrebujete kapacitu a ta neni zadarmo.
Kapacita záleží na tom kolik najede pokud např cca 20-25km denně a bude ještě nějakou hodinu po příjezdu nabíjet ze sluníčka přímo a nabíjet o víkendech tak zas takovou velkou kapacitu nepotřebuje. A existují pokud se nepletu i virtuální baterie od distributorů....
Aha -- takze kolik pak stoji baterka na takove pouziti . Dejme tomu 50 kW...? Bingo!
Jestli se nepletu tak má 20kw... Nechce se mě to sledovat celé znova. Najděte si jeho videa YouTube tam to uvádí.
Kolik najedete denně? Průměrný nájezd v CZ je cca 20-25km... A spotřeba elektromobilů se pohybuje 15-20kWh na 100km.
"Přebytky ukládáme do elektromobilů" (+- 20tá minuta) - Skvělé, ale já a spoustu dalších "normálních lidí" jsme přes den, kdy svítí slunce a FE vyrábí, v práci a s tím elektromobilem přijedu večer. Takže myšlenka dobrá, ale ne aplikovatelná pro masy. Jako ano, budu-li mít továrnu s FE, mohu přebytky v letních měsících nabízet jako fakt zajímavý bonus zaměstnancům, co přijedou eautem.
VY jste každý den včetně víkendů 11-15 hodin denně v práci? A je běžné že u solárů je i baterie, takže můžete nabíjet auto "elektřinou ze sluníčka" i v noci.
To není pravda, auto se spalovákem se dá snadno uhasit. Stačí zabránit přívodu vzduchu, u baterek to máte marné, protože ony mají vzduch uvnitř v článcích.
Dost ubohý pokus, pane.
Ono hodně záleží co na elektromobilu chytne, pokud motor, měnič případně nabíječka tak neznamená automaticky požár baterie. U moderních elektromobilů je baterie velice dobře chráněná.
To,že jich pár shoří při nabíjení, je menší problém než to, co bude probíhat při likvidaci baterií. A to nemluvím o ekologické těžbě a dopravě potřebných surovin. Jistě se dobíjejí jen čistou zelenou elektřinou . Nejlepší byla ta vyrobená třením ebonitové týče liščím ocasem.
Že vás to netrápí i u spalovacích aut?
Nebo že by jste chodil jen pěšky nebo jezdil na koni?
Vážený pane,kolik Vám za ty bláboly platí?Když si to vezmete od výroby po reciklaci + výrobu E.E.,tak celá elektroauta jsoou daleko škodlivější,než auta klasická.Vyplatit by se mohla maximálně ve městě.Do celkových emisí musíte počítat vše,od prvovýroby do konečného řešení !!
Ale to i u klasických aut, vzít v úvahu i těžbu, zpracování a přepravu ropy...
No, jedno je jisté. Pokud se nenajde adekvátní a levná náhrada za vzácné prvky, jenž se používají při výrobě elektromobilů, zapomeňte na jejich masovou výrobu v řádu desítek až stovek miliónů kusů a tedy i na jejich zlevnění do cenových hladin Fábie s minimální výbavou.
Které vzácné prvky se používají při výrobě elektromobilů?
17
Sledujících
2
Sleduje
17
Sledujících
2
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Nojo dojezdová tíseň .... Budou se hodit kožichy a pekaráky 😄 Ale vážně - i u nás je výslovně zakázáno používat v zaměstnání nepovolené spotřebiče a obecně elektrická zařízení. Týká se to i prodlužovaček. V Německu to celkem určitě mají taky ale nevím jak to přesně je. Tady u nás s touhle záležitostí mám co dělat já sám a tak to vím. Cokoliv chcete používat, máte povinnost si to nechat povolit a to zařízení musí pravidelně taky procházet revizní prohlídkou.
Mimochodem stojí za zmínku, že naše zákony dokonce nedovolují ani elektrikáři vyrábět prodlužováky. Některá ta nařízení jsou tak přísná až to nedává úplně smysl. Tohle ohledně těch spotřebičů ale smysl dává. Ve firmách by vznikal neuvěřitelný bordel ve spotřebičích a přívodech a tak je logické, že musí tyto být pod dohledem a bezpečné. Hrozí tu nebezpečí úrazu a nebo taky požáru. To si ve svém zájmu má každý rozmyslet. Nikdy nevíte, v jakém stavu kdo má třeba jen připojovací kabel.
4 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Pracuji jako elektrikář a prodlužováky jsem si v práci vyráběl normálně a prošly i revizí... Pokud splňují normy tak není problém a jsou většinou kvalitnější než kupované.
A lituji vás že musíte pracovat u takového zaměstnavatele. Normální zaměstnavatelé běžně dovoluji např. rádio nebo dobíjení mobilů...
A to rozhodnutí soudu ukazuje že ani v tom Německu podobné zákazy nejsou automaticky u všech zaměstnavatelů.
1 odpověď