Hmm, pokud se podívám na zrychlení, tak je to Subaru proti tomu hroznému tříválci o 3 sekundy pomalejší. To byl dřív u fábky rozdíl mezi osmiventilovým dvoulitrem a 1.4 16V. Subko má geniální převodovku, pokud někdo odjezdil půl života na skůtru, tak bude jako doma. Ten krásný zvuk čtyřválce vynikne opravdu často, neboť při sebemenším sešlápnutí plynu je tam hned 4000 otáček. To má ta 1.6 stejný krouťák jako ten litr někde kolem 1700 otáček.
Konstatují automobilisté, že 3 válec je rozříznutý 6 válec,,,Ale teď vážně. Vlastním 3 litr diesel, točivý moment 620 Nm, výkon 250 "koní", EURO 4. Váha auta 2000 kg. Při běžné jízdě ( s dodržováním rychlostních limitů) má auto ( mimo obec) spotřebu do 7 l/100 ( kopec, nekopec). Je mě líto, že automobilky musí ( dle nařízení EU) vyrábět tato 3 válcová nevýkonná auta, která při jízdním režimu, plně naložená, mají možná větší spotřebu, než uvedený 6 válec. Jsou to bohužel smutné konce dobrých motorů.......
A kolik lidí upotřebí naftu tři litry? Pokud to má někdo má někdo na práci nebo na tahání, tak ok. Ne všichni si ale potřebují kompenzovat takovým autem pinďíčka, stačí jim i ty tříválce.
Já jsem přesvědčen, že světla jsou základ. Se divím, že to ještě není dávno narízený, aby měli alespoň xenony. Kdo jezdídal dříve a teď vlastní novější auto se světlama, jak já říkám, tak musí ten OBROVSKÝ rozdíl poznat.
Světla jsou tady v základu Led a svítí celkem dobře. Xenony třeba z prvního Superbu jsou ve srovnání s nimi vhodné tak leda na lákání můr. V článku se píše o tom, že v základu jsou halogenové mlhovky, což je "závada" spíš estetická, budou o poznání žlutější a nebude to vypadat tak cool. Asi to ale nebude zrovna to, co by musela většina lidí nějak řešit. Navíc někteří výrobci přední mlhovky už u některých modelů ani nenabízí (Peugeot). Už to prostě není o jízdních vlastnostech auta a praktičnosti, ale o tom, jak to vypadá, jestli tomu nějak zajímavě bliká blinkr, jak velký to má displej a jestli to uvnitř řidiče dostatečně oslňuje různými barevnými diodovými proužky podél celé palubovky. Inženýři ze Saabu by se asi hodně divili. Ale právě proto asi ten Saab "umřel". Prostě to bylo o technice a logice, kdežto většina lidí chce cirkus.
Zaostalý redaktor netuší, že mlhovky jdou zapnout nejen v poloze potkávaček ale i v poloze auto. No a to pak ejhle - zapne i ty potkávačky.
Automobilky to mají vesměs řešené dementně. Třeba u nových Peugeotů jdou zapnout obě světla do mlhy pouze když automatický režim světel rozsvítí sám potkávací světla, což ve dne v mlze nedělá, protože mlhu nepozná (čidlo oznamuje dostatek jasu). Takže se při spuštění mlhovek musí nejdřív přecvaknout ovladač z Auto na manuální rozsvícení světel, pak jdou zapnout mlhovky. Geniální. Geniální asi jako všechno to nové ovládání v autě, kdy se místo zmáčknutí jednoho tlačítka hledá něco ve třetí úrovni zalagovaného a věčně nefunkčního infotainmentu.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Jen pro představu,,teď jsem koukal na inzeráty MB GLA 2018 50 000 najeto 650 000,,Audi Q3 2018 55 000 najeto 649 000,,alen bavíme se o motorizaci 2.0 tdi s line,,za 700 000 je už MB GLC 2018 nájezd kolem 100 000 a kdo bude argumentovat,,no job ale co ten servis 😀tak je za naprosto podobné peníze co se týká tady Audi u MB je to víc ale zase tam tak často nebude jako ten 3 válec kamarád dělá v autorizaku a říká že tyhle motory peklo
3 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Super srovnávat pětileté auto s novým. Skvělé, že zmiňujete Audi Q3 z roku 2018. To má základ stejný jako dvojková oktávie, to by si za ty peníze opravdu koupil leda tak opravdu hodně velký ňouma. Od Vás, jako protřelého bazarového kovboje nebo spíš okupanta stránek tipcars to beru jen jako přehmat.
2 odpovědi