Řidič kamionu rozhodně nestojí na nevhodném místě z vlastního rozmaru. Jeho situace nemá řešení. Buď zaplatí flastr za nedodržení přestávek, který by měl v podstatě najisto a nebo za špatné parkování, kterou možná nedostane, když to nikdo nebude řešit. Tak proč bychom jej nezlynčovali, když především někdo druhý pochybil.
Že všichni vždycky řeší předražené služby, potraviny na vánočních trzích a kdejake sezónní zbytné blbosti v řádu stokorun až tisicikorun. Ale naprosto pak pomijí fakt, že už samotné auto s elektronickými ventily si koupili minimálně dvakrát předražené. Zisk z jeho výroby a prodeje odešel někam do Tramtárie. Tam pisálek prošustroval statisíce bez mrknutí oka. Stejně tak do auta leje denně benzín nebo naftu, jejichž cena je rovněž astronomicky vzdálená výrobní ceně+marži. A bude se rozčilovat nad jednorázovou položkou za několik let, v řádu jednoho nebo dvou natankováni, kterou musí vyplatit svému krajanovi za odvedenou skutečnou práci.(Ne za pouhé preobchodovani něčeho, kde se přihodí statisíce jenom zmáčknutím průpisky.) to mi hlava nebere.
No ono je to jedno. Vzhledem k tomu, že Evropa (nejen Německo), koná svou úspěšnou sebevraždu po dvou liniích ( energetika a elektromobilni doprava), tak zanedlouho opravdu nebude vadit nestabilní dodávka elektřiny. On ji totiž průmysl nebude potřebovat. Nikdo totiž nebude kupovat auta, která nejsou k ničemu, takže se zastaví polovina průmyslu. Tím pádem klesne potřeba stabilní dodávky elektřiny. A těch pár mobilních telefonů + datové (především sociální) sítě, které jsou jediným zájmem dnešní mladé generace, postačí napájet opravdu sluníčko nebo vítr.
Autorův článek by měl být vyhodnocen jako poplaśná zpráva a autor by za takový článek měl jít rovnou do tepláků. Co se asi tak stane s tím popelem, nebo celým DPF? Stejně skončí jako odpad a znečistí planetu tak jako tak. A co hůře, tak po přečtení takového zavádějícího článku se najde dost takových, kteří ve jménu dobrá vytvoří další tunu a půl odpadu tím, že vyhodí auto bez DPF a koupí si to nové s DPF. A co hůře těch, co ve jménu dobrá nechají sešrotovat všechno co funguje, aby se mohlo vyrobit dalších x tisíc tun nového zbytečného budouciho odpadu.
Automat určitě invalidům případně postiženým velmi pomůže.Jinak mi ale vychází stále stejná rovnice, automat+asistent pruhu+adaptabilní tempomat + jiné přiblblé asistenty = spící
nebo telefonujici řidič, který nevěnuje pozornost řízení. Rozhodně se lépe udržuje pozornost, když má člověk nějakou činnost, než když sedí jako v kině a dívá se na film bez děje.
Nerozumím tě zmínce o zasmradění. Jako cestující jsem jezdil RTOčkem, EŠElkou, IKARUSEM, i touhle Sedmistovkou. Nikdy jsem nezaznamenal, že by tyto autobusy, nebo některé z nich nějak odlišně páchly. Naftou smrděly všechny, protože měly naftové motory. RTOčko navíc výfukové topení. Ale že by Sedmistovkou smrděly nějak víc než ty ostatní opravdu nevím.
Jediný důvod, proč elektroauta nemusí platit dálniční poplatky je ten, že námi zvolení zákonodárci usoudili, že si toto, my, jejich voliči přejeme a zakotvili to do zákona. Ostatní důvody neexistují. Kromě silně neekologické výroby samotných elektromobilů, je silně neekologický i jejich provoz. S mizernou účinnosti dopravena a akumulovaná energie pohybuje dvojnásobným kvichtem mrtvé váhy, přičemž výfuk to má v komíně elektrárny a chlazení v chladících věžích elektrárny. Zapomněl jsem na to, že elektromobil je v podstatě výrobek na jedno použití. Z druhé ruky je neprodejný, takže do šrotu a koupit nový. A to je ta ekologie!
Na to je jednoduchá odpoveď. Do první banální havárie. Od toho okamžiku totiž přestává být baterií a stává se nevyzpytatelnou municí. Nikdo totiž neví, do se v baterií sestavené z několika desítek až stovek článků odehrálo. Stačí nějaký částečný zkrat nebo rozpad jedné elektrody uvnitř hermetického článku nebo naopak porušení těsnosti a je zaděláno na problém. Jen se neví dne ani hodiny.
Takové praktiky by zcela jasně měl řesit místní dopravní úřad s tím, že pokud si majitel pozemku nepřeje vjezd vozidel na svůj pozemek, tak jej opatří značkou zákazu vjezdu, závorou nebo semaforem a vpustí na svůj pozemek pouze ta vozidla, která chce, případne ta, která splní určité podmínky. Typický placené parkoviště. Od toho dopravní značení existuje a je mezinárodně akceptovatelné. Bez tohoto opatření smůla. To by potom mohl být pokutován každý chodec, který vstoupí před Váš dům aby zazvonil a nezjistil si na katastru čí je pozemek před zvonkem. Takže pokud úrady té, které země dopustí vymahatelnost takto vzniklé sankce, tak si neplní své povinnosti a nebo hůře, činí tak cíleně a to je již na mezinárodní arbitráž.
Změny za posledních několik let staví řidiče v podstatě permanentně mimo zákon. Je jen otázkou času, kdy to praskne a nebude nám mít kdo rozvážet potraviny, suroviny a zboží, , nikdo nebude kupovat už tak nepřívětivá auta a skřípající ekonomika se úplně zastaví. Jen tak dál zákonodárci. Šofery budeme muset platit zlatem nebo nám tu budou jezdit cizinci z východu, kterým naše zákony stejně nic neříkají.
Bohužel nejde předvídat co se s baterií stane při jakékoliv havárii. I banální. To je jeden z důvodů, proč jsou elektromobily z druhé ruky v podstatě bezcenné. Ono stačí, když si elektromobil někde "sedne" na podlahu, třeba ve vyjetých kolejích na polní cestě, nebo při přejetí ostřejšího nájezdu nebo sjezdu a je zaděláno na problém. Potom pod sebou posádka vozí časovanou nálož.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
My jako Češi máme území, ne které oplývá mlékem a strdím. To se jen tak vznešeně říká ve Starých pověstech českých. My máme území které na nás zbylo, respektive které není okolním zemím k ničemu. Takže nám nezbývá než se klanět nalevo nebo napravo. Je zbytečně polemizovat, na kterou stranu je to lepší. Za dané energetické situace by však byla lepší ta východní, kde jsme meli vybudované vazby tradice a technologie. Ty jsme za posledních třicet let úspěšně pretrhali. Takže nyní sklízíme ovoce svých rozhodnutí.