Pro pevnost a mechanické vlastnosti pneu je rozhodující relativní tlak, tedy rozdíl mezi tlakem v pneu a okolním. Takže jestliže poklesne tlak okolí, tak pneumatika je více namáhaná. Takže není pravdou, že pokles okolního tlaku nemá na ni vliv. Ale změna rozdílu o 0,2 baru je skutečně zanedbatelná. To větší vliv má spíše teplotní roztažnost vzduchu při zahřátí pneu. V každém případě na taková drobná přehuštění je pneumatika konstruována.
Jenom k hlavičce článku: Vozidla vládních činitelu mají stále přednost před sanitkami! Jenom tenkráte to bylo ustanoveno pouze ve vyhlášce (..provozu na pozemních komunikacích..) nýbrž dnes je to stanoveno již zákonem! Takže v tomto ohledu došlo ještě ke zdůraznění papalašstvi. No a že to byly Tatry? Protože vláda dala zakázku vlastnímu československemu podniku, takže byly ve vozovém parku vlády. Nyní jsou to jiné znaćky, převážně německé, takže peníze českých daňovych poplatníků už nezůstávají doma, ale putují do Německa. Jednoduché že?
Někdy v r.2014 jsem v Maďarsku, na Balatonu, v Siofogu viděl typický stánek s "natáčkama" na trdelník v přesně stejné výbavě i designu, jako u nás na poutích. I lidé od stánku chodili se stejným vyrobkem. Jen nápisy byly v maďarštině. Hned jsem si to dál do překladače a světe div se: "Pravý maďarský"Trdelník (to slovo trdelník jsem si domyslel, protože překladač jej nedokázal přeložit. Nicméně mne to pobavilo. Ihned jsem si tenkrát pomyslel: Žádný staročeský, ale opět mezinárodní rychlotěsto, v podstatě jako na langoš, koblížky a podobně, akorát v novém kabátě, tentokráte pečené a na sladko.
Škoda, že článek nevysvětlil, jak je možné, do platformy která 4x4 neumožňuje, pohon všech kol vůbec nějak realizovat? Vždyť v tom voze, kromě venkovních plechů nezůstane nic původního, nebo bez úpravy. Jenom snad v dokladech tovární značka. Jak se u takového auta řešila homologace? Crash testy? Emise? Nebo je to jenom soutěžní speciál? Ale k čemu? Jen jako muzejní exponát?
Zvážit hromadnou žalobu, ale ne na výrobce, ten nic neporušil. Nýbrž na státní orgány, které zapříčinily vznik této situace!!! Jestliže byl vůz vyroben či homologován podle nějaké v té době platné metodiky, není možné jej posuzovat podle metodiky jiné. Pokud ano, tak je to konec právního systému. Kdy právo popírá právo!!!!
Lidé elektry nechtějí ani s dotacemi. Všichni, nevím proč, si představuji auta jako hračky pro dospělé, ale tak tomu není. Ve většině případů je auto stroj, který slouží k obživě. A takto musí také pracovat, ne ztrácet čas nabíjením, na které není (a nikdy nebude) dostatečně dimenzovaná energetická siť. Navíc kompletní řetězec dopravy energie od spálení jakéhokoliv paliva od výroby energie až po přenos na kola elektroauta má tak mizernou účinnost, že nikdy nemůže být konkurenceschopný přeměně energie z paliva v místě potřeby, tedy v samotném voze.
To bude legrace, až se procentuelní zastoupení spalovacích aut prohodí s elektromobily. V pozemních parkovištích budeme moci skladovat brambory, protože budou prázdná, na dálnicích budou v odstavných pruzích parkovat kontejnery s vodou pro namáčení elektromobilů, a pro elektrokamiony bude každých pár kilometrů rybník, protože elektrokamiony do kontejneru nevejdou.
Proč je pořád potřeba řešit ceny zbytných požitků. Za prvé v titulku článku není uvedeno, že se jedná o dvoje halušky, takže jedny byly za 250 Kč a za druhé, to je právě ta tržní ekonomika, po které se nám stýskalo za socialismu. Nyní ji máme! Tato pochutina není nutná k životu, každý si může vzít svačinu z domu. A za druhé nikde již není uvedeno, (a nikomu po tom nic není) z jaké kalkulace ten či onen prodejce vychází. Ono je totiž možné, že musí platit "nemravnou" sumu za nájem prodejního místa na výstavišti bez ohledu, na počasí, návštěvnosti apod. Když na to někdo nemá, nebo není ochoten na pravidla prodejce přistoupit, ať si nosí svačinu. Tečka. Není potřeba psát pohoršující články. Já sám nejsem prodejce ničeho, ani restauratér, ale zrovna taková blbina mne vůbec nepohoršuje.
Děti jsou moc přeopečovávané, přediagnostikované a přitom jediné, co jim schází je obyčejná rákoska. Učitelům zase pravomoc ji použít. Z odstupem času a z pohledu mého věku tento nástroj jednak dětem pomůže nastavit mantinely a jednak zpevní jejich psychiku. Ten kdo sem tam dostane na prde.., toho hned tak nic nerozhází. Tím jsou současně chráněny ty hodné, před těmi nedobrými. A když se taková "terapie" zahájí včas, nebude potřeba v takové míře řešit na školách šikanu, útoky, psychické problémy apod.
Úplně nerozumím výrazu "povinná výbava". Vždy to bylo něco, cim muselo být vozidlo vybaveno nad rámec své konstrukce. Například lékárnička, trojúhelník, klíč na kola, žárovky apod. Asistenti o kterých je reč, jsou dány z výroby, konstrukcí vozidla. To bychom potom do povinné výbavy museli řadit i motor, kola, osvětlení vozu apod. Navíc blbiny, o kterých je řeč a které musí být v autech nově instalovány nijak nepřispívají k ostražitosti a pozornosti šoféra, přičemž za své nedokonalé vlastnosti ani nenesou odpovědnost. Zcela protiprávní!
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Pokud se nepletu, tak opilý strojvedoucí nehodu nezavinil. Zavinili ji oba strízliví., instruktor a žák, nebo technická závada na zabezpečení. Proč se média zabývají podnapilým, který byl ve správně zastaveném vlaku?
4 odpovědi