Volič převodovky pod volantem je ok. Pravda měl jsem z něj určité obavy, nicméně je to ovládání lepší než jsem si myslel.
Problém je ten nesmyslně velký tsblat uprostřed. V noci oslňuje, pokud jej úplně zhasnete nefunguje rádio. Nezobrazuje žádné informace navíc oproti předchozí generaci, kde byl menší a vsazen v palubní desce. Příklad, oblíbené kontakty s fotkou, zobrazí pouze 6 a není možné posunout doprava a přidat dalších 6. Přitom na tak velkém displeji by se vešlo pohodlně 12. Ten tablet je návrat zpět 10 let. Co měli udělat, protáhnout dle dnešních trendů ten podkapličkou doprava. Netrpělivě by zolik a šel by z dobou. Zde neplatí čím víc pruhů tím víc adidas, čím větší tablet, tím lepší a luxusnější auto.
Problém stran jako je ODS Koalice Spolu je ten, že se chovají socialisticky, prostě jsou to komunisti. Navíc vykřikují jen hesla a nekomunikují řešení, protože se ho bojí a nechtějí říct, aby náhodou nebyli špatní. Příkladně problém migrace. Prostě jen kecy. Do Evropy proudí dál tisíce černochů, kteří ji rozkládají, ničí na co přijdou, kradou a tyto strany řeší jen jak je přerozdělit na místo, aby řešili to, že se sem vůbec nedostanou a nebo po pripluťí otočí a pošlou zpět. Konkrétně Turek a neje on takové řešení navrhovali. Atd..
Zaráží mě, proč policie na D1 kamionem toleruje parkování na místech, kde je to zakázáno a navic zásadně nebezpečné. Stání v odbočovacích pruzích při vjezdu na čerpací stanice atd.. Pokud by toto začala řešit a pokutovém, přesunul by se tranzit do jiných zemí, příkladně do Rakouska. Mimo jiné, tam by takové nebezpečné a v rozporu se zákonem žádnému kamioňákovi neprošlo.
Problém tohoto přejezdu je ten, že signalizace ve směru od nemocnice jak jel není ve většině případů vidět. Proto tak časté střety s vlakem. Zaráží mě, že již dávno policie nevyřešila, nedala podnět k nápravě. Levá signalizace je pouze směrem na Bartošku, takže ve směru od nemocnice není vidět. Pravou signalizaci zakryje většinou autobus, dodávka, které stojí na komunikaci pod koleji ze směru od města a dávají přednost a také vzrostlé keře. Takže problém je především ve špatném řešení signalizace. Stačilo by vlevo přidat ještě jednu signalizaci, která bude také viditelná ze směru od nemocnice a ne jen pro přijíždějící od Bartošky.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Jak může někdo u nového chválit podvozek. Jezdím mnoho let v Superbech, cca po třech až čtyřech letech je měním s nájezdech okolo 110000 km. Nového mám v L&K nafta 142kw přes dva měsíce a podvozek je tragédie, neskutečné hlučný při přejezdu jakýchkoli nerovností se ozývá dunění. Dva dny zpět jsem jel po Praze taxíkem, který měl najeto 250 tis km a podvozek byl absolutně tichý. Další výtka, zadní patronací kamera, obraz poplatný autům 10 let zpět. Na jinak pěkném displeji nepoznáte jaká auta za vámi parkují. Předchozí model měl mnohem ostřejší obraz.
Ať jen nehaním, motor skvělý, interer v hnědé kůži luxusní, svetla opět lepší, voliči jízdních režimů pod volantem není co vytknout. Smart dails perfektní.
Pravda ten tablet uprostřed, poplatny době opět 10 let zpět.
Skvělé auto, které VW zřejmé díky své agónii v některých věcech zbytečně zmršilo.
3 odpovědi