Tatru 603 poslední generace jsem měl asi rok. Byla hodně shnilá (nejvíc to bylo vidět mezi podlahami), nemohl jsem jí opravovat pod střechou v garáži (nevešla se do vrat), seřídit ventily byla práce na půl dne a člověk se přitom nesměl bát vlézt celý do motorového prostoru, přídavnému topení se nepřetržitě ucpávala tryska a vypínalo se (časem jsem se naučil sahnout pod sedadlo a "nahodit" relátka, benzínová pumpa při poloteplém motoru nefungovala, protože se klapky přilepovaly a pumpa nepumpovala benzín - profíci vozili s sebou vodu, kterou polévali čerpadlo dokud se klapky neodlepily - i když stačilo nahradit kuprextitové klapky hliníkovými "domorobo"), ale byla to skvělá technická hračka, která uměla 1000 km/den v naprostém pohodlí - na čtyřku vůbec nebyl slyšet motor (za litr oleje a "kapku" benzínu), naučila řídit (když to trochu klouzalo, jezdila v zatáčkách zadní náprava jinudy než přední) a nostalgicky na ní vzpomínám.
Skončila v Německu, výměnou za lehce ošuntělého Passata.
Možná jste jen nebyl dost manuálně zručný a nebo se vám příliš do renovace nechtělo(holt nemá na to každý)!Jinak,jak nevleze do vrat,co je to za kecy?Že tehda nebylo kde?Kdo chce,místo si najde.A tenkrát,tak snad parametry vozidla(TTD)mel nastudované každý před nákupem vozidla,když bylo vše na čekačku.Tímto oblbujte tak dnešní puberťáky, já jsem ročník 78 a bavíte mě😃
Josef Veselka- Levičáčký občan milující multi kulti. Díky takově smýšlejícím i občanům a politikům,se nachází Evropa v takovém kolapsu a padá níže.Ekonomika rychle klesá a kriminalita strmě stoupá.Proč asi?Už není čas na vaše levičácké tlachání o ničem,teď už musí nastoupit jen reálně tvrdá cesta a s migranty jednat jako s nepřítelem!!!
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Jestli měl garáž stavěnou na Trabanta, tak má pravdu.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Pravda,některé garáže z dnešního pohledu byly jsk krátké,tak úzké.