FV je pro lidi co mají velkou spotřebu,jinak to jsou vyhozené peníze.Mám roční spotřebu 10mgw,elektrárna 10mgp mi pokryje 7mgw.Když je jasno 20kw baterie jsou plné již v poledne a FVE přestane vyrábět,protože to nemá kam dávat,přetoky za pár drobných nevyužívám.Souhlasím že to je bouda na nevědomé zákazníky jako to bylo s výkupními cenami na počátku, tuším 13 kč za kwh.
Delate neco spatne, mam to same. A vyuziji 9MWh z cca 10MWh vyrobenych.
Nedivím se vyrobit levný kvalitní elektromobil, tak jej lidi kupují stejně jako v Číně.
VW a další to neumí a nemají prodeje.
BTW. Stejná ID3 vyrobená v Německu se v Číně prodává za 380tis CZK. V ČR 799.000CZK. Někde je chyba a je na špatné cenové strategii VW.
K tomu technologicky zaostávají.
Cla jenom dávají Evropským výrobcům krátký čas na to aby se vzpamatovali a začali konečně dělat kvalitní a levné EV.
Jinak je čeká nemilé období
iD 7 v Číně stojí 700 000 Kč, u nás 1,4 milionu. Tam bude zakopaný pes.
Novodobé otroctví ? Co to je za blbost? Ty lidé tam jdou z chudých částí Asie dobrovolně ,protože tam mají za měsic plat třeba 50 krát větší než v jejich zemích. Zaměstnavatel bere za každého odpovědnost,zaplatí za něj pojištěni,apod. Když skončí,musi mu zaplatit letenku a před pasovou kontrolou se rozloučí. Protože za něj stále odpovídá,buď si najde jinou práci ,nebo musí ze země.Neexistuje žádný sociální systém nebo dávky.Kdo.prijede za prací ,musí pracovat.
No to právě, tě není pravda o 50 krát větším platu a pojištění vůbec ne. Proto jsou emiraty za toto jednání kritizovany.
Lidi co by si koupili klasická auta vyčkávají s nákupem jak se promítnou povolenky do ceny benzínu a nafty a ti co by si koupili elektromobily čekají, protože končí dotace, automobilkám se elektroauta nehýbou a budou se zlevňovat. Do toho se kvůli ztrátě konkurenceschopnosti evropských firem zpomaluje průmyslová výroba a exporty mimo EU = zelená recese klepe na dveře!
Vždycky to skončí katastrofou, když politici začnou zasahovat do ekonomiky!
Hlavně už příští rok má přijít MG se solid stálate baterky. To bude trochu jiná písnička. Mají být o 30% levnější a kapacity Aku bude u 150 kWh, později i více díky dvakrát vyšší hustotě .
Prodají jich méně ale s daleko vyšší marží.
43 miliard eur byl čistý zisk VW za poslední dva roky.
Cca. Deset miliard eur si akcionáři odsáli v dividendách...... mimochodem to je nejvíc v celé historii firmy.
Čísla tvrdí něco jiného než vedení firmy
Přesně tak, jejich auta mega zdražily. Ve fleetu dávají slevy i 25%. Placou na špatném hrobě.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Bohužel všichni nebydlí blízko Německa nebo Rakouska
1 odpověď
2
Sledujících
0
Sleduje
2
Sledujících
0
Sleduje
Může se přestěhovat.