Všichni jim slibují a kde nic, tu nic. Anebo s patřičným zpožděním, až když UA patřičně vykrvácí.
Teď systém s otazníkem dodání, pak měsíce zácviku obsluhy....tak příští léto systém snad použijí.
A Zelenskyj jim to snad i věří.
Přijde mi to, že západní státy natahují pomoc schválně, aby profluzovaly válku, bohužel i za cenu velkých ukrajinských ztrát. Pravděpodobně chtějí Rusko vojenský i ekonomicky oslabit.
Len mi tu nadavajte pane Jahoda! Dobre ste sa vyblil? Nech sa paci!
A ake su to tie zapadne hodnoty, prosim poucte ma!?
A este jedna vec! Az padne posledny bojaschopny Ukrajinec, som si isty, ze Vy prvy sa chopite zbrane a pojdete na ukrajinsku frontu pobit sa za tie vase zapadne hodnoty! A este viac som si isty, ze keby sa tak naozaj stalo, tak pri prvom vybuchu alebo vystrele by ste toho "hnoje Evropy" mali plne kalhoty - Vy HRDINO spoza klavesnice!
Západní hodnoty jsou, že napadený stát se brání a Rusko je agresor, bez debat. Az ti Ivan zaklepe na dveře dá ti minutu na opuštění domu, jinak dostaneš kulku do palice, jako bonus ti znásilní ženu, tak se nediv. Pokud to nechápete, debata je zbytečná. Přeji hezký den
Strasne sa mi paci, ako je na ceskom Sezname kazdy den zhruba 10 clankov proti Ficovi a 10 proti Trumpovi!
Chvalabohu, ze este existuje Fico a Trump, lebo potom by sa niektori nasi ceski bratia nemali na kom vyblit!
Ved v Cechach maju vsetko perfektne, politici tam sluzia obcanom az do uplneho sebaznicenia, v Cechach nemaju bezni obcania ziadne problemy, cely stat funguje ako dobre namazany stroj, nie su tam vobec ziadne problemy, vsetci sa maju radi a rozdali by sa jeden pre druheho - skratka zivot vsetkych obcanov bez rozdielu veku, pohlavia a vzdelania je hotovy raj a prechadzka rozkvitnutou ruzovou zahradou!
A ked aj predsa sa najde par jednotlivcov, ktori nahodou nemaju pekny rozkvitnuty a slnecny den - pre tych je tu Fico a Trump, do ktorych si stale mozu kopnut a vybit si na nich svoju frustraciu!
Esteze mame toho Fica aj Trumpa! 😃
Zajímalo by mě, proč Slováci chodí na české servery. Nikdy by mě nenapadlo psát pridpevky na slovenské servery. Fico je ostuda celé Evropy, demokracie, když podporuje vraha.
Proč neřeknou naplno, že na vině je především Green Deal, jehož opatření byla nastavena ideologicky bez analýzy na hospodářské dopady. Green Deal oteplování nezastaví ani nezmírní, protože se většina vyspělých států nepřidala, navíc Čína Indie emise navyšují, jak roste jejich průmysl a ekonomická síla. Německo má v Evropě sílu prosadit revizi Green Deal zejména v termínech na realizaci opatření. Rusko musí mít radost, jak se Evropa ekonomicky potápí a ztrácí svou pozici ve světě díky bezmyšlenkovému uplatnění Green Deal.
Ale nenavyšuji emise v Číně, nemluvíte pravdu . Ověřte si fakta.
Nemáte pravdu. Emise v Číně neustále rostou. Nešiřte už ty dezinformace: Odkaz 1
Takze hodite graf, ktery meri emise na obyvatele...
Cina prokazatelne stavi OZE vice nez uhelne elektrarny. Data jsem posilal.
Prectete si cile cinske vlady. Cile s predstihem plni. Uz na konci roku 2024 bude vyroba z OZE +- na shodne urovni, jak yvyroba z uhelek. A trend je jasny, miska vah se preklapi na stranu OZE. Rocne o 8% za rok 2023.
V roce 2019 jsem v Latinské Americe nafasoval v autopůjčovně BYD F0. Působil na mě, jako kdyby okopírovali Peugeot 108 podle nepodařené fotky. Jenže ono to furt jelo, prales neprales, asfalt, šotolina, akorát když na cestě stála voda, tak občas chrstl kýbl vody do interiéru někde z prostoru mezi podběhem a palubkou. Asi špatná oprava po havárce. Trabant moderní doby. Tehdy mi to přišlo legrační, ale dneska už se nesměju. To jejich tempo vývoje je šílené. Nemůžu mluvit za všechny evropské automobilky, ale u těch německých mám dojem, že nasypaly obrovské peníze do marketingu na úkor vývoje a usnuly na vavřínech: Už s nimi nejezdím, ale vlastním ještě dvě staré Lancie. Kamaráda ta italofilie drží doteď, furt přemýšlí, kde se stala chyba, že u nás nejde sehnat ani olej Selenia, ne tak díly na celkem raritní kousky (sám mám Lancii k coupé a čelní sklo jsem sháněl rok a půl). Shodli jsme se, že trh byl doslova zahlcen produkty VW/Škoda, ostatní jako by vyklidili pozice. Kdybych se kohokoliv na vesnici zeptal na radu, co si mám koupit, doporučil by mi VW/Škodu nebo Audi podle rozpočtu. V kontrastu s Lanciemi jsem vždy marně přemýšlel, co jsem nepochopil: vždyť ty nové německé krumply byly skoro ve všem horší než ty starší Lancie (kromě takových "detailů" jako je dostupnost servisu a ND). Tušil jsem, že tahle bublina bude muset jednou prasknout. V práci máme novou Octavii a Golf Variant. No, přežít se to dá, ale optimalizace z toho čiší každým coulem, odezva na plyn (spotřeba, emise) tragická, nástup jak do tanku. A někteří jásají, když s tím musí jet. Marketing? Masochismus? Nevím
Stačí se podívat na jejich luxusní auta. Třeba SUV, to je luxus se vším, všudy. Od výkony aut, luxusních materiálů, max.výbavy na co si vzpomenete i např. ledničky, apod. A cena do 100 000 USD za auto. U nás za to u cenu koupíte holobyt a o luxusu si můžete nechat zdát. . V Číně je daleko větší konkurence automobilek. U toho zmiňovaného ID7 za cenu 700t v Číně si čínští zákazníci stezuji, jakto, ze za takovou cenu, si musí plno věcí doplacet ve vybave. Ani za takovou nízkou cenu, to auto nechteji. Protože tam jsou lepší nabidky. Mrkněte na XPeng, Zeekr, Xiaomi apod. Na jednom fóru psal nákupci firmy, o korejských autech a ceně ND značky Kia v CR, konkrétní model nepsal. Psal světlomety, nárazníky origos 50 až 70 ,000 za kus v českém značkovým servisu, čelní sklo 60 000 Kč. A dodal vše nyni kupují z Jizni Koree přímo od dodavatele a vejdu se do 250 eur za kus.... Jak jsem psal automobilky byly zvyklé si dělat z evropských zákazníků dojne kravy a vydělávat desítky mld eur zisku.. Nikde jinde na světě si tolik neúčtují evr.automobilky za své vozy, jako v EU. Nepočítám státy, které daní automobily stovky % cly apod.
Přísnější emisní limity? Čína postavila v roce 2023 každý týden jednu novou uhelnou elektrárnu. Jejich emise vytrale rostou. Proč šíříte dezinformace? Odkaz
Ano přísnější emisní.limity. Další takovej nevěřící Tomáš. Jen upozorním, že fve a větrné elektrárny staví v místech, kde je větší výtěžnost s porovnáním s Českem. Trend výstavby OZE v Číně je zřejmý.
Opět se mi zdá, že překrucujete. První příspěvek tohoto vlákna je od pana Kratochvíla, který vidí důvod drahoty v EU klimatické politice. S tím souhlasím. V emisních normách vidím pouze berličku jak vyvolat zdání, že řešíme klima. Realita je však jiná.
Realita je, ze v Číně je levná elektřina. S tím souhlasím. Důvod drahoty u evropských automobilek je více a vše se shazuje na greendeal. První důvod je, že evropské automobilky zaspaly vývoj. Místo, aby investovaly do podvodnych softwaru, těch automobilek více. Následně např. VW musel zaplatit jen v USA stovky mld korun, aby urovnal spor s vládou za ty podvody. VW v klidu bral dotace od některých vlad vlád na výrobu nízkoemisní aut a zároveň klamal vlády i zakazniky. Času měly hodně, nicméně spoléhaly na fakt že politici cuknou a emisni limity zrusi či alespoň upraví ve prospěch automobilek. Což se nestalo a nestane, samozřejmě. Podivejte se na rozdíl ve výrobě Tesly TM3 auto od prvního šroubku po komplet vyjede z pásu za 13 hodin.U VW za 27 hodin. Gigapres,tlakove lití používá Tesla několik let, stačí vám 6 lisu na roční výrobu 500 000 aut. Náklad je nižší o 30%. Tesla, BYD bez problémů fungují velmi dobře a nestezuji si. Evropští uplakanci brečí a dělají z evropských zákazníků dojne kravy. ID 7 stojí v Číně 700 000 Kč, u nás 1.4. tak ať se jdou bodnout. Za me ať klidne zkrachují. VW Passat nového jsem vlastnil a vetsi krap jsem nemel. BYD nebo jiná aut. společnost si ráda koupi pár továren.
Takže protože čínská emisní norma je v některých parametrech přísnější než Euro 7 tak z toho plyne, že si Číňané neznečišťují životní prostředí? Tak to je tedy opravdu smělá extrapolace. Podívejte se prosím na statistiky jak Čína působí na světové klima.
Ano proto s tím chce Čína něco dělat. Jejich vláda se zavázala vládním prohlášením o životním prostředí je snížení škodlivých látek v ovzduší. Proto se staví daleko více zdrojů Oze než např.uhelnych elektráren. Harmonogram výstavby oze je rychlejší než v tomto prohlášení. V čínských městech se nedá dýchat, smog je všude. Proto Číňani trpí respiračními chorobami a chrchlaji, jako o život. Někdy to je slušný hnus, sedět na obědě vedle takovych lidi. A odpověď na vaši vetu je taková, že plno lidí nadává na současné emisní normy v EU a přitom v Číně jsou emisní normy výrazně přísnější než stávající normy.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Estw mala poznanka, aby bilo jasne - nevolil som Fica, ale s niektorymi jeho postojmi, hlavne co sa tyka ukoncenia vojny, suhlasim!
Po dalsie - rovnako ako veri normalni ludia odsudzujem rusku agresiu na Ukrajine!
Lenze tvrdit, ze bioa nicim nevyprovokovana?
Praveze provokovali Putina s rozsirovanim hranic az tak, az sa tento napriek mnohym varovaniam nasral! Ano, Putin je magor, lenze nikto tomu magorovi predtym neveril a zapad si stale myslel, ze ho mozu provokovat donekonecna!
1 odpověď
2
Sledujících
0
Sleduje
2
Sledujících
0
Sleduje
Putin jasně řekl, že k jednacímu stolu nepůjde, čtěte zprávy. Proč by to dělal, když pomalu ukusuje z ukrajinského území. Fico leze do zadku Putlerovi. Je nekonzistentní ze svymi názory. Žádného žádného západniho politika by ani nenapadlo jít do ruské státní televize a tam papouškovat ruské nesmysly. Proč tam neřekl, tě Rusko je agresor?