Známí vozil značkové podprdy vyrobené v Číně ale kupoval je na Ukrajině už z druhé ruky kus za 0.5 euro. Tady je prodal prekupnikum za 120 Kč. Ty je preprodali do prodejen za 240 a na pultech byli za 550 Kč. A takhle funguje všechno i potraviny. Viz máslo. Výrobek koupi síť za minimum třeba 15 Kč pak to uskladni za 30kc a nakonec ze svého skladu to koupí za 50 a řekne máme na tom 5 Kč to je 10 %
To mate, jako dziny. Jedna nejmenovana znacka ve Walmartu je ma v kosich u pokladen v USA a prodavaji za 15-20 usd. Tady nedavno byla prodejna ve Sterboholich, nyní vedle prodejnu Vodafonu a prodavala identicke dziny za 2500,-Kč. Takto se podnika v Cechach...
naše eshopy jsou bez šance. Třeba ta slavná Trenýrkárna, kde panské boxerky stojí kolem 500 kč/ks je typickým příkladem. Na Temu jsem koupil luxusní boxerky jak vzhledově tak materialove a sada 4 ks me stála 150 kč. Bavlna, elastan stejne jako všude jinde. Kdyby možná neplatili Rychlýmu za tu svoji uječenou reklamu,mohli by zlevnit...Takhle- pápá. A dalsí příklad venkovní kamera na chalupu. Se zvukem, barevný obraz, možnost záznamu. U nas 1000-1500kč. Na Temu 280 kč. koupil jsme 4 všechny fungují super, aplikace v mobilu,paráda....
Ja koupil sonicky kartacek z Temu za 380kc vc. 8 nahradnich hlavic. Odesel mi Sencor za 2000kc po necelych trech letech, 5 nahradnich hlavic stalo 390kc. Kdyz mi kartacek vydrzi rok, budu spokojeny... delaji z lidi akorat hlupaky.
Jasně, to je těch tvých "pár let".
Chápu.
Možná by bylo ale dobře se podívat kolik byl tehdy průměrný plat, šmudlo.
Ty jsi ale jen takový klasický ufňukánek, takže pochybuji že to pochopíš...
Možná by ses měl podívat, kolik stály v té době jiné značky, třeba ti to dotece. Pokud nemáš dlouhé vedení. Opropo Audi bych nechtěl ani zadarmo, jeden vehikl jsem od nich měl za 1.5milionů a stačilo. Byl to takový náskok díky technice, že se v tom krámu sypalo co mohlo.
A co třeba zmínit fondy, kde se nevydelalo, ale tratilo? Můžu napsat článek třeba o tom, že kdo včera trefil čísla ve soprtce, vydělal milionkrát víc.... Proč v bankách sedí lidé, sice za statisícové mzdy, tito spravují fondy, místo aby si v klidku investovali třeba z Baham? Obávám se, že ani oni nevěří v extra profitabilitu.
Investuje do indexu, ne fondu proboha.k čemu vám je naky fond, kde sedí loseri, který tomu stejně nerozumí a dělají co chtějí v podstatě.
Já mám s investičními fondy po 5.letech špatnou zkušenost.Reklamy jsou všude,jak vám peníze zhodnotí a po ukončení díky manipulačním poplatkům,covidu a jin.vás oberou o víc.Ani se mi nevrátilo to co jsem vložila.Úž nikdy! Nebo že by byl špatný jen Vital invest,to se mi věřit nechce! Reklamu však mají opět lákavou.
Proto musíte investovat do indexu a ne do fondu. Když už do fondu, tak Berkshire od Buffeta.
Bodet by ne, je zvatla nesmysly. Pravicová vláda co zadluzuje stat více než estébák. To fakt nechces. Koho má normální clovek volit.? Estébáka, stávající sebranku a ten zbytek , škoda slov. Jedno vetsi jelito nez druhe.Politici by měli podepsat hmotnou a trestni zodpovednost, za vytvořené schodky v rozpočtu.
Dálnice není jen ježdění s buldozerem, ani náhodou. Nejpracnější jsou na dálnici různé mosty apod. a další stavby - a ty klidně může firma stavějící developerské projekty realizovat.
Navíc jste ani ten odkaz pořádně nečetl, že. Nebo čemu nerozumíte na větě, cituji:
"Produkce v inženýrském stavitelství, kam spadá budování cest nebo telekomunikačních a energetických sítí, byla meziročně nižší o deset procent."
Vaše snaha tvrdit, že pokles byl pouze v jiných segmentech stavební výroby a že u inženýrských stavebnictví k němu nedošlo je evidentně nepravdivá.
Říkám, na jaře mi napište a domluvíme se. Buďte multimilionář...pokud seženete lidíi. Není nic jednoduššího. Hr firmy bude rád.
V současné době volní lidé a firmy na trhu práce ve stavebnictví jsou:
Tedy fakt není problém, že to nějaká firma nechce postavit, protože nemá lidi.
Ach jo, jak malej Jarda. Ten co staví byty, bude jezdit buldozerem. A jezdit tatrovkou na stavbě. Domluvíme se,vím že hledají firmy lidí na jaro. Budete je dohazovat, budete milionář prakticky hned, berete? Easy přeci.
To je u zakázek, které jsou naplánovány a objednány s daným časovým horizontem, který pak chce někdo změnit. Když je daná rychlost stavby naplánovaná předem, tak ten problém který říkáte nenastane, protože si firma může včas alokovat kapacitu.
Jasný, že může alokovat. Jenže vyhraje zakázku např. Na nový pražský okruh. Aby mohla alokovat více lidí, buď musí najmout stovky nových lidí a plno techniky. Část má svých zaměstnanců a strojů, zbytek pokrývá externí spolupráci. Nebo musí stáhnout stovky lidí z jiných staveb, treba z jiného Kraje. A ty lidi nejsou a stroje částečně. A poté stojí či se zpomalí výstavba jiné dalnice.Článku vyšlo dost. Bavím se o tom, že jde stavět rychleji, není problém v technologiích co tvrdite vy. Problém je v počtu lidí a techniky na stavbě.
Přetoky si může správce sítě řídit, určovat, kdy je to pro síť přínosné. Máme internet, máme chytré elektroměry, máme technologie, jak to vyřešit. Něco na dálku zapnout je dnes sranda
To přeci nikdo nezpochybňuje. Realita je taková, že Ceps investuje hlavně kvůli pretokum do sítě a potom tyto náklady logicky oreuctovava a účtovat nadále bude všem klientum.Článku je dost na netu .
Záleží na složitosti. Jako u samotné stavby kritizovat, že trvá dlouho je nesmysl: čím to stavební firma staví déle, tím je to pro ni dražší, platí se dílo, ne čas. Takže kdyby to šlo postavit rychleji, tak to firma rychleji postaví.
Nemáte pravdu. Znám několik lidí z velkých stavebních firem. Říkají mi, jo můžeme postavit dálnici rychleji, ale musíme stáhnout lidí a techniku z jiných staveb. A ty nám budou stát. Jak jsem psal dříve, postavit lze rychleji, ne ze ne.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
To je výborný nápad - najít schopné tradery a vzít si 20% + z jejich zisku. Spíš je otázka, proč to dělají ti tradeři? Pokud dokáží být dlouhodobě v zisku, proč odevzdávají 2+ desátků - když jinde mohou tradovat zdarma.
2 odpovědi
2
Sledujících
0
Sleduje
2
Sledujících
0
Sleduje
Nemají kapitál.