Jednoduché řešení:
Od odpoledne 16:00 hod. do rána do 06:00 hod. se nepracuje a tudíž se nebude platit Maut a to pro osobni auta ani pro LKW a Bus.
Jestliže by stát měl přijít o peníze za Maut za LKW i Bus za, velice rychle by se pracovalo i v noci a vše by bylo hotové v rekordním termínu.🤣🤣🤣
Ťok s Havlíčkem prosadili PPP projekt na D4 a světě div se, oni pracuji rychle.
PPP stavby jen na všechny dalnice a silnice a všichni uvidime, jak rychle se staví - a ještě jedna poznámka.
Ke každému nové budovanému úseku by muselo přibýt parkovací místa pro min. 50 míst pro kamiony. Tím by se vyřešila situace s nedostatkem parkovacích míst pro tato vozidla.
Dále na hranicích napevno váhy (do ČR, ale i z ČR), problém s přetíženými kamiony se vyřeší a to staré parkoviště sečteme stejně už nachází. Tak se jen prostě využije.
Na D1 mezi 112 a 119 km směr Brno stejně parkuje odbor dopravy - svést všechno nad 3.5 tun včetně dodávek přes toto parkoviště (viz Rakousko = Kufstein - Insbruck) a pokutovat nadváhou jako Němci a Rakušáci (500 kg. tolerance, ale dále 1 kg = 1 eur ). Nezaplatíš zabavi se kamion, prodá v dražbě.
Je to radikální řešení ?
Ano
Bude účinné?
Ano
My, jako stát, zavedeme jej?
...........
A nebylo by rozumné vrátit na UA nejdříve bojeschopné muže 18-65 let. a teprve potom řinčit zbraněmi?! Ukrajině chybí vojáci, řidiči, lékaři, sestry, logistika,
Na druhou stranu pracuji UA na pozicích, kterých se českému občanovi už nechce dělat z důvodu málo peněz (zemědělství, řidiči, stavebnictví, úklid, doplňování zboží, skladnik, apod.) nebo mladí nastoupí na jejich pozice a bude klid?
V Číně je mnoho automobilek a velká konkurence tlači cenu elektromobilů směrem dolů.
Taková VW - elektro (jakýkoliv typ) vychází v přepočtu z Jüan na Kč na nějakých 400.000,- Kč. V CZ, ten samy model přes míč a některe modely i víc.
Ať redaktor nebo redaktorka napíše, za kolik se prodává elektromobil v ČR a ten samy v Číně.
Uvidime rozdíl.
Muže vzít : VW, Škoda, Audi, MB, BMW, Volvo, Fiat (GM), Stelantis,
Už i v Evropě jsou elektro- autobusy, LKW, 12 t. (Zásobování obchodu), dodávky do 3.5 t. jen v ČR zatím pořad nic.
V Praze udělaly pro elektromobily alespoň to, že mají parkování zdarma. Ale jen Praha. Ostatní města nic. A přitom by stačilo zakázat parkování a vjezd pro auta se spalovacím motorem do centra měst.
Problém je v tom, že baterie pro elektromobily vyrábí Čína, USA, a par malých firem.
Jestliže EU zavede daň pro dovoz z Činy, nutně zdraží i svoje elektromobily ještě více, než doposud (baterie, čipy).
Jestliže chceme poslat Německo do kopru, musí stát vykoupit 30% zbylé společnosti, vystoupit z Lipské burzy a vstoupit do burzy české. Potom si muže diktovat podmínky jaké chce a hlavně by se potom platili daňe v ČR.
To, že zkrachuje par automobilek je jasné už i Němcům :
Seat nevyrábí žádný elektromobil.
Škoda se specializuje na spalovací - představili sice projekt na elektromobil, ale jen projekt.
VW je předražený a s malým dojezdem.
VW group pravděpodobně zanikne.
Napište mi někdo, kdokoliv. Název automobilky a odkud mají baterie k pohonu. Rád se poučím.
Do EU vstupuje Čína, která je levná, s průměrným dojezdem přes 400 km. Čína již před několika lety ovládla trh s komponenty na výrobu baterii zejména v Africe, kterou nyní drancuje.
EU měla zrušit normu euro 7 a prodávat současné automobily euro 6. Potom plynule přecházet na elektromobily. Norma e-7 zbytečně zdražuje všechno s všem, navíc Německo uzavřelo jádro.
E.Musk měl pravdu, když řekl, že bude Tesla a devět čínských automobilek.
Prosím nenadavejte, ale poučte.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Kfyz koukáte před sebe, nic se nestane.
Když na film, vždycky někdo umře.