Jednoduché řešení:
Od odpoledne 16:00 hod. do rána do 06:00 hod. se nepracuje a tudíž se nebude platit Maut a to pro osobni auta ani pro LKW a Bus.
Jestliže by stát měl přijít o peníze za Maut za LKW i Bus za, velice rychle by se pracovalo i v noci a vše by bylo hotové v rekordním termínu.🤣🤣🤣
Ťok s Havlíčkem prosadili PPP projekt na D4 a světě div se, oni pracuji rychle.
PPP stavby jen na všechny dalnice a silnice a všichni uvidime, jak rychle se staví - a ještě jedna poznámka.
Ke každému nové budovanému úseku by muselo přibýt parkovací místa pro min. 50 míst pro kamiony. Tím by se vyřešila situace s nedostatkem parkovacích míst pro tato vozidla.
Dále na hranicích napevno váhy (do ČR, ale i z ČR), problém s přetíženými kamiony se vyřeší a to staré parkoviště sečteme stejně už nachází. Tak se jen prostě využije.
Na D1 mezi 112 a 119 km směr Brno stejně parkuje odbor dopravy - svést všechno nad 3.5 tun včetně dodávek přes toto parkoviště (viz Rakousko = Kufstein - Insbruck) a pokutovat nadváhou jako Němci a Rakušáci (500 kg. tolerance, ale dále 1 kg = 1 eur ). Nezaplatíš zabavi se kamion, prodá v dražbě.
Je to radikální řešení ?
Ano
Bude účinné?
Ano
My, jako stát, zavedeme jej?
...........
A nebylo by rozumné vrátit na UA nejdříve bojeschopné muže 18-65 let. a teprve potom řinčit zbraněmi?! Ukrajině chybí vojáci, řidiči, lékaři, sestry, logistika,
Na druhou stranu pracuji UA na pozicích, kterých se českému občanovi už nechce dělat z důvodu málo peněz (zemědělství, řidiči, stavebnictví, úklid, doplňování zboží, skladnik, apod.) nebo mladí nastoupí na jejich pozice a bude klid?
A vy jste kdo? Všemohoucí? Možná by měl, ale třeba nechce umřít ve zbytečné válce.
Každý člověk, který se na tuto zemi narodí by měl v prvé řadě žít kvalitní život a rozhodovat o svém životě sám. Pokud je vyspělá demokratická společnost postavená na stejném režimu jako ve středověku, tak jsme se nikam moc neposunuli. A to je dost smutné.
Asi mate pravdu všichni.
Ale :
Když nejdou bojovat za svoji zemi, proč jim dávat peníze zbraně a munici?!
"Společnost BYD nyní například svůj model Seal U prodává v Číně za 20 500 eur (zhruba 516 000 Kč) a v Evropské unii za 42 000 eur (více než milion Kč)."
Tohle je hodně zajímavé. Evropané si za ty vysoké ceny očividně můžou sami 🙂 Když to tady někdo za ten milion koupí, proč to nabízet za půl mega, že? 😄
Předně; kde je poptávka, je i nabídka.
V Číně je mnoho automobilek a velká konkurence tlači cenu elektromobilů směrem dolů.
Taková VW - elektro (jakýkoliv typ) vychází v přepočtu z Jüan na Kč na nějakých 400.000,- Kč. V CZ, ten samy model přes míč a některe modely i víc.
Ať redaktor nebo redaktorka napíše, za kolik se prodává elektromobil v ČR a ten samy v Číně.
Uvidime rozdíl.
Muže vzít : VW, Škoda, Audi, MB, BMW, Volvo, Fiat (GM), Stelantis,
Už i v Evropě jsou elektro- autobusy, LKW, 12 t. (Zásobování obchodu), dodávky do 3.5 t. jen v ČR zatím pořad nic.
V Praze udělaly pro elektromobily alespoň to, že mají parkování zdarma. Ale jen Praha. Ostatní města nic. A přitom by stačilo zakázat parkování a vjezd pro auta se spalovacím motorem do centra měst.
2
Sledujících
0
Sleduje
2
Sledujících
0
Sleduje
No obviněný neznamená ještě odsouzený a tím pádem stát nakládal s majetkem, který ještě není jeho. Zajímavé, že neuspěl ani u US. No pokud ho neodsoudí s propadnutím majetku, tak ve Štrasburku asi uspěje a stát bude cálovat.
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Volil špatnou stranu