Zkuste mě někdo vysvětlit, jak může muž v branném věku opustit legálně Ukrajinu, která je ve válečném stavu?! Provládní novináři jako tvrdí, že to nejde.
Peníze už na Ukrajinu netečou co v minulosti a tak se vymyslel plán "B" - agitka (rusky vzor).
p. Novák o sobě tvrdí, že je investigativní novinář - co vlastní ve Švýcarsku manželka ukrajinského prezidenta a kde na to vzala, jaká je reálná cena (hotelu - casina) a ostatních nemovitosti ve světě?!
Kam zmizela hotovost, co UA obdržela a jak s ni naložila? Zbraně, technika, munice - kde to všechno je? Jediné, co Ukrajině reálné chybí jsou vlastní vojáci, kteří jsou v zahraničí a domu nejezdi.
- Píše zde hodně lidi co berou velmi dobrý matroš.
Policie jedna jen podle platného zákona a jen z daného roku. Nemůže implementovat součáně zákon z tohoto roku na něco, co se stalo v minulosti.
Většina UA mužů, ale i žen pracuje pro agenturu jako agenturní zaměstnanec a ta je pak proronajímá dal. Bohužel se stává, že agentura neplatí soc+zdrav+daň a mnohdy ani mzdy. Je jen velmi málo lidi, kteří obdrží řádnou pracovní smlouvu. Nějaký důkaz pro řidiče je tzv. karta do tachografu, která zaznamenává průběh jízd (hodiny, země, potom se z toho vypočítává dieta). ÚP, Česmad, Dekra, dokáže tyto karty vyčíst i vytisknout jednotlivé dny jako důkaz.
Pro ty, co jen nadávají se tato možnost zaměstnávání zrodila v 90-tých letech (česká dieta se od té doby nezměnila). Zaměstnavatele tuto možnost rádi využívají, je to legální a nikdo na ně nemůže. ÚP nic nevyšetří. A i kdyby ano, majitel vytvoří jinou fy. a bude fungovat vesele dal.
Pro ty, kteří tvrdí, že by měli jít muži bránit dvojí zemi, tak vy byste byli první, kteří by ČR opustili v případě napadeni naši země, navíc kdo z Vás bude dělat jejich práci za jejich mzdu?! Stavebnictví, řidiči, zemědělci, apod. Každý chce byt IT, právník, lékař, youtuber, práce ve fabrice, apod.
Jenže ty zbraně a munici musí někdo používat, chybí totiž vojáci.
Ti se ale odmítají vrátit domu a narukovat.
Nejeden Ukrajinsky muž říká, že to není jejich válka a že stejně se bojuje jen tam, kde žijí etničtí Rusové.
V mapách zeměpisu základní školy je důvod. Těží se tam totiž nerostné suroviny, zatímco na západě se pěstují hlavně obiloviny. Také je zajímavý fakt, že Rusové Ukrajině platí za tranzit plynu přes UA území.
Kdo má Volvo, tak spotřebu neřeší.
Spíše jde o bezpečnost.
Konec Dieselu - všechny automobilky končí s neekologickým pohonem. A ty, kteří nepřechází na elektromobil popř. Hybrid, jdou odsouzeni k zániku značky.
Zůstává : Mild-hybrid + benzin
: Plug in - hybrid + benzin
a
Elektromobil.
Kde v ČR nebo Evropě (kromě části Německa) lze jet neomezenou rychlosti?!
Např. Elektromobily včetně plug-in hybridu (značka EL ....) muže jet v Rakousku rychlosti 130 km/h. (značka = IG-L), ostatní spalovací auta jen rychlosti 100 km/h.
Někteří z diskutujících asi nepochopili, jak funguje hybrid. Prosím, doučte se to.
Jistě spalovací, ale za tuto cenu budete mít i Dacia jako elektromobil. Na ježdění kolem komínu to bohatě stačí.
Výrobci aut zjistili, že lidé už srovnávají nejen spalovací ale i elektro a tudíž snižují cenu.
Otázkou bude, jestli jejich staré motory dokáží spolknout i přimíchání 10% biosložky (benzin - líh, nafta - meřo).
Lidé už počítají i cenu a nejen tu počáteční, ale i následný servis (olej, filtry, rozvody, apod.).
Cena "jetých" elektromobilů pomalu , ale jistě padá dolů.
Praha sice plánuje zrušení "neplacení" na modrých zónách pro elektromobily, ale i zákaz vjezdu těm se spalovacím motorem.
Medium, jako je Garáž, autoforum, autoživě pořad ukazuje chyby elektromobilů, ale nehody spalovacích suť už ne.
Např..: kolik bylo minuly měsíc nehod aut se spalovacím motorem a kolik elektromobilů?!
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Mě nevadí, že se přilepili.
Mě vadi, že je odlepujete. Nechat bez jídla, vody, wc, až bude konec, tak se to jen zamete s opláchne.