Nevím, jak v Praze, ale DP v Brně musí držet evakuační zálohu, a ta musí být v dieselech kvůli dobírání paliva. Samozřejmě, až bude síť nabíjecích stanic hustší, asi by se dalo uvažovat o změně. Na druhou stranu vidíme, že občas vypadne dodávka elektřiny na delší dobu, a pak je diesel nenahraditelný.
Ano mate pravdu a ta musí najet ročně určitý počet km., tzn., že noční linky v Brně jsou autobusy jen na diesel.
Zkuste mě někdo vysvětlit, jak může muž v branném věku opustit legálně Ukrajinu, která je ve válečném stavu?! Provládní novináři jako tvrdí, že to nejde.
Peníze už na Ukrajinu netečou co v minulosti a tak se vymyslel plán "B" - agitka (rusky vzor).
p. Novák o sobě tvrdí, že je investigativní novinář - co vlastní ve Švýcarsku manželka ukrajinského prezidenta a kde na to vzala, jaká je reálná cena (hotelu - casina) a ostatních nemovitosti ve světě?!
Kam zmizela hotovost, co UA obdržela a jak s ni naložila? Zbraně, technika, munice - kde to všechno je? Jediné, co Ukrajině reálné chybí jsou vlastní vojáci, kteří jsou v zahraničí a domu nejezdi.
Po sedmi letech skončilo prověřování kauzy reklamy na Čapím hnízdě. Policista Pavel Mikšovský řekl, že nedošlo v tomto případě ke spáchání trestného činu. V usnesení na 188 stranách píše, jak k tomu závěru dospěl.
Třeba proto, že firma se řídila obchodním zákonem a policie řešila jen jeden trestní čin.
- Píše zde hodně lidi co berou velmi dobrý matroš.
Policie jedna jen podle platného zákona a jen z daného roku. Nemůže implementovat součáně zákon z tohoto roku na něco, co se stalo v minulosti.
Tak zrovna úniky paliva s nejnižší cenou nebudou mít moc společného, protože to vypadá spíše na systémovou chybu při buďto výrobě či až při montáži konkrétních dílů.
Jeďte do Bratislavy, tamních dopravní podnik nakoupil nejlevnější autobusy (Otokar) a zjistěte di, kolik jich jezdí a kolik čeká na opravu.
Z port Trieste do Blavy jelo 12 kloubových autobusu Otokar na CNG, dojel jeden.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Jasná diskriminace ohledně věku.