Naopak, čím menší a pomalejší dopravní prostředek, tím horší je dodržování předpisů. Nejhorší jsou elektrokoloběžky, ti snad až na čestné výjimky předpisy naprosto ignorují. Na druhém místě cyklisti. Věřím, že většina jezdí slušně, ale kolik cyklistů potkávám v jednosměrce v protisměru to je hrůza. Pak auta a hlavně rychlost. Je to na druhé straně o tom, kdo může způsobit jakou škodu. Zavádění řidičáků nebo poplatků za jízdu na kole je blbost, ale zde by mohla působit policie a rozdávat pokuty nebo zabavit kolo.
U nás v Hodoníně je jednosměrný provoz na ulici Dukelských hrdinů, na její koncové části a v protisměru přímo z kruhového objezdu je cyklostezka v protisměru, tedy jsou na silnici namalovány ikony cyklisty.
Když tam vjede dodávka, tak cyklista nemá šanci se tam vejít.
Který blbec z města to schválil nikdo neví, ale posvětila to policie.
Tím jsem chtěl říci, že i "odborníci" se mohou splést.
Já vám pocit spokojenosti přeji , zákony fyziky ale neobejdete , na hmotnost 1.6t je 1500 cm na solidní zrychlení málo .
To bych vás natrh jako žabu !
Nevím, co myslíte solidním zrychlením, ale mám Peugeot Rifter, kterýje velikostí jako vw Caddy. Mám tak motor 1,2 tříválec a jezdím s ním prymárně kolem komína, ale i po dálnici. Je to sice malý motor s výkonem 110koní, ale je velmi živí a jezdím s ním v kombinované spotřebě za 7,2l/100km a to nejezdím předpisově. Mám najeto 104000km a bez jediného problému. Zapoměl jsem napsan, že auto váží 1620kg, takže u Torrese bych se vůbec ničeho nebál.
Kdo jezdí normálně, tak mu bude sloužit dlouho a bez problému.
keci v kleci
Tyhle motory jsou velmi jednoduché a jediné, co se může podělat je turbo, takže není čeho se bát. Tak jak bylo psáno výše, podívejte se na video MARTINA VACULÍKA, kde vysvětluje, proč je spotřeba taková a v čem je výhoda tohoto motoru a jemu podobných oproti motorům daleko složitějším i když s trochu menší spotřebou
Další lež. Většina aut v lomech, kteér vozí náklady v řádech stovek tun, jezdí na elektřinu. Vyjadřujte se laskavě k věcem, kterým rozumíte. A znovu, váš názor vám nikdo nebere, klidně si jezděte čím chcete a stůjte kde chcete, ale nelžete.
To jste viděl kde, že v lomech jezdí náklaďáky na elektřinu? V ČR jsem neviděl v žádném jediný el.náklaďák nebo el. nakladač .
Pracuji dodavatelsky pro ČMŠ a několik desítek lomů, pískoven a štěrkoven, ale na elektřinu tam jeden jen technologie.
Tak kde jste to viděl?
To ano, i když např. v článku zmíněný Mercedes E350, prostě jouda neodservisuje, protože pokud bude mít smůlu a bude na výměnu Airmatic, plus rozvody, což byl obecně problém u motorů M272 a M273, tak to musí dělat někdo, kdo to umí a pokud to člověk bude chtít mít na sichr, tak dily musí stejně vzít v originále a tam s cenou nikdo prostě nehne. A u téhle GS se píše, že je podvozek na výměnu. Opravdu by mě zajímalo, kolik stojí na tohle auto výměna adaptivních tlumičů, když např. u DCC na Superb stojí jeden kolem 11 000kč a to si myslím je ještě levný kraj.
Přesně tak. Přední DCC tlumiče na Superba v autorizovaném servisu 34.200,-Kč, rozvody po 185000km, cena 52.600,-Kč.
A kdopak vás nutil dělat takovou práci?
A porušovat zákoník práce?
Nevolnictví u nás není,takže vás nikdo nenutil na takové pozici zůstat.
Takže to korýtko zas tak špatne nebylo,co hoši?
Klidně si to vymahejte,ale přímo u Becherovky,peněz má dost.
Byly ve speciálním útvaru MV a mely smlouvu, ze které se nejde jen tak vyvázat. Takže nemel kraviny Lopatko
Když ji smrdí peníze o které si naposledy řekli, tak musí smrdět i ty předtím. Nikdo je v kampani přímo nejmenoval. Sami se na úkor nadace zviditelnili, protože jim to vyneslo pár miliónů. Nadaci to určitě nebude vadit. Celkem rozdali přes 800 miliónů, tak alespoň bude pro další matky samoživitelky.
Těch 800 mega je asi tolik, kolik dostaly všechny firmy sovisející s Agrofertem na dotacích za cca 8 let.
Zkuste si to zjistit a budete čumět
Dobrá reklama. To ten Hospic nevěděl již osm let kdy bylo Babiš štván v médiích. To zrovna vrátil peníze až teď. 🤣
Ten hospic o nic nežádá, ale je mu nabízena pomoc, kterou buď přijme nebo nepřijme. Pokud byl dar jako dar a nebyl spojen s žádnou kampaní, tak dar přijal, ale poslední dar byl zneužit stranou, která ho darovala, k politickému prospěchu a tak ho ředitel vrátil a pro jistotu i ostatní dary.
Naprosto souhlasím s postojem pana ředitele hospicu.
Všechny, tedy i ty předchozí dary jsou z Agrofertu, tak je jasné, že ten imbecil by měl vrátit všechny a ne jen ten poslední kvůli tomu, že se mamlas zapojil do podpory komunistického rozvědčíka udavače zeleného mozku předsedy ZO KSČ, tedy té největší předlistopadové špíny :-)
Buď jste hloupí nebo nevzdělaný nebo neumíte číst.
To není o tom že by někdo něco zaplatil ale přesně naopak,pokud si koupíte auto jako fyzická nepodnikající osoba zaplatíte cenu +DPH,ale pokud to dáte na firmu platbu DPH si naopak odečítáte,takže stát Vám vlastně může i v daném období vracet pokud odpočet je vyšší než Váš odvod za DPH.Tzn. je to oje..bávka podnikatelů kteří si auto určené pro soukromé účely zlevňují o DPH ,takže o 21%.Ročně jsou to miliardy.
Začni si shánět práci sám. Všechno plať z toho, co jsi vydělal a neplač na cizím hrobě
No pěkné. Vy o podnikání víte jediné, .... že existuje podnikatel.... Sekněte s prací, začněte podnikat. Malé upozornění, za tři dny to drahé auto mít nebudete, a pracovní doba není 8 hod/den po-pá. A hlavně nezaměstnejte někoho, koho bude to Vaše drahé auto vytáčet (až si na něj vyděláte).
Přesně tak.
Ať dá pán výpověď v práci a jde třeba jen na rok živnostničit nebo založí s.r.o. a shání si práci. To určitě nebude v práci 8 hodin, ale minimálně 12hod. denně. Já jsem na začátku živnosti (elektro montáže) pracoval 12-14 hodin denně, včetně soboty.
Bylo to na úkor rodiny, ale když chcete něco zbudovat a zanechat dětem, musíte i něco obětovat. V životě je vždy něco za něco.
Nesnáším žvásty zaměstnanců o tom, že máme vše jednoduché.
Čistota pláží na Istrii - v Rabacu byla velmi dobrá, ale vysoké ceny a nepříjemné chování Chorvatů k nám Čechům, opět začali po Covid období hojně jezdit Rakušáci a Němci a chování podle toho vypadá, kolik máte Euo v kapse. Pár dalších období u moře vynecháme a uvidíme...v Česku je také pěkně :)
Také jsem byl letos v Rabacu - hotel Narcis - a musím potvrdit, že naposled. Pláž se uklízela jednou za tři dny a podle toho vypadala, nemluvě o tom, že je to veřejná pláž, takže pomalu nebylo ani místo na to aby jste prošli přes pláž do moře. Musím souhlasit, že Němci a Rusové se chovají dost povýšeně a Chorvaté je v tom jenom podporují. Jakmile zjistí, že jste Čech, tak je ochota ta-tam.
Z Rabacu jsem přejel na tři dny do Poreče a byl to obrovský rozdíl.
Do Rabacu už nikdy.
Jinak článek je o čistotě pláží a drahotě, ale když srovnáte s Českem, tak není velký rozdíl v cenách.
1
Sledujících
1
Sleduje
1
Sledujících
1
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Když jste kradli tak není divu.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Taky jedli, než stačily zaplatit