Takže když to shrnu, tak za milion korun mám auto se základní výbavou, které má na dnešní dobu dosti velkou průměrnou spotřebu 6,6 l, výkon na to, že to má dvoulitr s turbem a elektromotor k tomu není taky nijak oslnivý, spíše naopak, kde z toho vyškrábnu nějakých 163 koní. Pan redaktor mluví o příkladné úspornosti, tak vám nevím, ale dnes jezdit skoro za sedm litrů, no každého věc.
Na druhou stranu je to Volvo a tak nepochybuji o dalších atributech, jako je dílenské zpracování, použité materiály apod. i přesto, že to už není to Volvo, na které jsme byli zvyklí.
Další výhodou je prostornost. Dnes je trend auto z venku nafouknout a uvnitř to je tak pro dva dospělé a když dobře půjde, tak dvě děti.
Název článku zní: Chytré a úsporné, praktické a stylové.
Chytré snad, úsporné rozhodně ne, praktické ano a stylové, no nevím, ale nikde i při snaze o dobrou vůli tu stylovost nevidím, snad jedině v tom, že uvnitř mi to přijde tak trochu retro.
Takže je zde další "krabice bez nápadu se zaoblenými hranami" (na kolech) na světě.
Jo, jo, kdo chce moc nemá nic.
Takže naše slavná EU se sama připravila a nebude mít ani oněch 10% z prodeje čínských aut, které měla jistých.
Evropský zákazník bude mít tak i nadále auta za dostupnější cenu, evropské automobilky budou dále nadávat na nekonkurenční ceny díky čínským dotacím a Evropa přijde o další zdroj příjmů.
Tak mi to tak trochu připomíná ten "Kocourkov" co je tady za současné vlády u nás.
Tak nejdříve prohlašoval (rok 2019-20), že nebude kandidovat na funkci prezidenta, aby vzápětí v roce 21 kandidaturu potvrdil.
(jenom připomínám lidem s kratší pamětí, ty jeho pohádky před kandidaturou na prezidenta, že nebyl rozvědčík, že jim vlastně nebyl, on to jenom studoval a když to prasklo, potom jim byl, také souhlasil se vstupem sov. vojsk v 68 roce a protože byl ale mladý a nechápal zcela souvislosti, tak mu to jeho otec patřičně vysvětlil atd.)
Poté tvrdil, že pětileté období ve funkci mu bohatě vystačí s tím, že po roce opět mění názor a již nyní si otvírá zadní dvířka a úplně to zabil, když nyní opět rozděluje společnost tím, že o opozici (jeho předsedovi) říká, že je "král populismu" a o Fialovi, který lže, kde může prohlásí, že je to slušný člověk.
Hodnocení světových a evropských lídrů, je už nad rámec normálního chápání.
Je vidět, že se máme na co těšit, je to charakter k pohledání.
Tak jestli dobře počítám, tak ročně strávil cca 10 týdnu v práci navíc:
To odpovídá cca 400 hodinám práci přesčas a to mi jako opravdu hodně nepříjde, tedy že by to byl důvod k sebevraždě.
Každý jsme jiní, jsme z jiného "těsta" já když jsem byl v jeho věku, možná o chlup starší, tak jsem měl měsíčně 50-70 hodin přesčas s tím, že někdy se to blížilo i ke stovce.
Rekord bylo 980 hodin přesčas za jeden rok, a nepřišlo mi to, že bych se z toho hroutil a to upozorňuji případné rejpaly, že jsem se živil rukama jako brusič, žádné leháro.
V každém případě je to škoda, že zvolil tuto formu řešení.
Za to ale nemůže pan Fiala a jeho spolek, za to určitě nese vinu pan Babiš, neboť v roce 2021 pan Fiala a ostatní pořád opakovali, že na to mají recept, jak to dělat lépe a já mu v tom věřím.
Je a bude to jenom lokaj EU, akademik, který tak akorát umí o všem kecat v TV
Skutek utek,
p.s. asi špatně napsaný recept :-)
Proboha, jak se chce Fiala zbavit strategické závislosti na ČÍNĚ?
Kde se podívám, tak je to samý dovoz z Číny.
Dnes v Číně si nechávají vyrábět své výrobky pod svým názvem téměř všichni co něco ve světe byznysu znamenají a je jedno na jaké úrovni, ať to je národní, evropská, nebo světová.
Snad Pepa z dolní horní to nějak dává ještě tu výrobu z domova.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
No nic moc tedy 🙂
1 odpověď