Tak je to pochopitelné, když nemají lidi do armády. Podle mě je to signál, že jednání o míru, byť možná pro někoho potupném, je blíže, nežli si myslíme. Jak chcete bojovat, když máte armádu demoralizovaných a nemotivovaných vojáků? A pokud si někdo myslí, že takto násilím odvedený voják bude bojovat do roztrhání těla, tak se hodně plete. Buď to těm desetitisícům mladých ukrajinských mužů skrývajících se v zahraničí dojde a vrátí se bojovat za svoji vlast, nebo brzo nebude mít Ukrajina koho do uniforem obléci. Prostě došli lidi. Neděje se nic nečekaného. Ukrajinci musí ukázat, zda se jim chce za svoji zem umírat, nebo ne. Je to jen na nich. Nelehká volba, uznávám.
Komu by se chtělo umírat, že, no nikomu.
Možná se budete divit, ale v okamžiku, kdy jste na frontě, tak váš mozek přepne na jinou frekvenci a tím je pud sebezáchovy, na frontě jste potom snadná kořist, pokud nespolupracujete a ta kolka může přiletět i z vlastních řad, takže přepnete do jiného módu a jedete bomby ať to co nejdříve skončí a stáváte se pomalu tak součásti celku.
Je vidět, že to hodnotíte z pohledu co jsem viděl na fotkách. To auto začíná s T3 1,5l (dneska se to možná nedá koupit). Použité materiály i v základním uspořádání jsou výš, než v jakékoliv Škodovce a na zadní sedadla se vejdu sám za sebe.
V čem je rozpor, nechápu, vždyť jsem psal, že dílenské zpracování, materiály a pochopitelně i místa tam je dostatek. Nechci snižovat užitnou hodnotu, nebo ji nijak znevažovat.
Své kupce si jistě najde.
Jen jsem poukázal na zjevný rozpor mezi realitou a redaktorovým textem. Dnes jsou vozy na stejné, nebo hodně podobné technické úrovni, ne-li lepší, líbivější (osobní vkus jednotlivce) a i levnější. Volvo má svou kladnou historii, ale ta je již minulostí, Konkurence ji dohnala a Číňan, který nyní tuto věhlasnou automobilku vlastní ji zatím nijak dále neposunul, určitě ne s tímto modelem.
Takže když to shrnu, tak za milion korun mám auto se základní výbavou, které má na dnešní dobu dosti velkou průměrnou spotřebu 6,6 l, výkon na to, že to má dvoulitr s turbem a elektromotor k tomu není taky nijak oslnivý, spíše naopak, kde z toho vyškrábnu nějakých 163 koní. Pan redaktor mluví o příkladné úspornosti, tak vám nevím, ale dnes jezdit skoro za sedm litrů, no každého věc.
Na druhou stranu je to Volvo a tak nepochybuji o dalších atributech, jako je dílenské zpracování, použité materiály apod. i přesto, že to už není to Volvo, na které jsme byli zvyklí.
Další výhodou je prostornost. Dnes je trend auto z venku nafouknout a uvnitř to je tak pro dva dospělé a když dobře půjde, tak dvě děti.
Název článku zní: Chytré a úsporné, praktické a stylové.
Chytré snad, úsporné rozhodně ne, praktické ano a stylové, no nevím, ale nikde i při snaze o dobrou vůli tu stylovost nevidím, snad jedině v tom, že uvnitř mi to přijde tak trochu retro.
Takže je zde další "krabice bez nápadu se zaoblenými hranami" (na kolech) na světě.
Zde cituji tento článek - ale klidně si najděte i jiné. Podotýkám, že ale při hledání musíte odlišovat výzkumy zaměřené POUZE na psychologické traity osobnosti partnera a výzkumy zaměřené na partnerství jako celek 😉 Ono zcela logicky, když se výzkum ptá POUZE na psychologický profil ženami žádaného muže, tak tam "peníze a zdroje" nebudou hrát roli, protože na TO se výzkum jednoduše neptá 😄 a takovou možnost často ani nezohledňuje. Což bývá případ mnoha populárně-naučných článků v časopisech a některých psycho-výzkumů, kde řeší vzhled a povahu - ale nic víc. Ty vypadají mocinky hezky pro moderní feministky (jako jste trochu i Vy, dle projevu), jen jaksi nejsou "kompletně vypovídající".
Jakmile půjdete hledat ve vědeckých pracech, které zohledňují VŠECHNY proměnné včetně peněz, tak je odpověď jediná 😉 Zdroje jsou to nejdůležitější, priorita pro majoritu žen. Tečka, šmytec, do kamene vytesanej fakt, kterej se nedá absolutně popřít. Se s tim smiřte...
Patrně budou jiné priority (výsledky výzkumu - statistik) u vzdělané a inteligentní ženy s dobrým ekonomickým zázemím a ženy z "Kolbenky".
Takto situovaná žena patrně nebude dávat na první místo majetek a schopnost zajištění u potencionálního partnera, ale bude hledat spíše jiné atributy nabude až tak řešit jeho ekonomické zázemí s ohledem na to, že to nebude nějaký extrém.
Statistika říká něco úplně jiného - takže Váš "názor" neodpovídá realitě, je to omyl 😉
Výjimka potvrzuje pravidlo.
Statistika je jedna věc, realita druhá.
Jarmila Rieszová se s vámi nepře, že nemáte pravdu, jenom vám říká, že to neplatí vždy a za každých okolnosti, že osobně má jiné zkušenosti, než vy, nebo vaše statistika.
Také znám pár takových příkladů, kdy vysokoškolsky vzdělané a nadprůměrně inteligentní ženy, mají za své protějšky muže, kteří v tomto směru řekněme pokulhávají, ale evidentně mají jiné charakterové vlastnosti, kterým tyto ženy dávají přednost.
V roce 1989 byl průměrný plat 3170 Kč.
a benzín za 8 Kčs / litr
Po přepočtu na dnešní průměrný plat je to:
43967 / 3170 * 8 = 110.95 Kc!
Tedy po přepočtu na dnešní ceny stál benzín za komunistů 111 Kč / litr.
A nyní si zkuste spočítat kolik litrů benzínu si koupíte za dnešní průměrnou mzdu a kolik litrů jste si za tu mzdu mohl koupit v roce 1989.
Vyjdou vám úplně jiné čísla
Proboha kde jste žil. V roce 1989 stál litr benzínu 4 Kč a naši slavní disidenti řvali, že je to od státu zlodějina, takto draho jej prodávat.
Vy jste asi dalekozraký, když považujete za vhodné oslabovat Evropu v mezinárodní konkurenci. Nespadl jste, když jste byl malý, na hlavičku?
V roce 1989 v tehdejším Československu stál litr benzínu Special 91 8 Kčs a litr nafty stál 7,50 Kčs.
A jen se zeptám, myslíte že teď nebude platit žádné clo na tu stavebnici, co pošle smontovat do Turecka?
Odpovím vám otázkou s tím, že vím, že je to neslušné.
Jaké clo platí Jižní Korea za to, že v Nošovicích se vyrábí jejich auta?
Patrně žádné.
Pokud by Čína musela platit clo za díly, ze kterých se budou montovat v Turecku auta, tak dříve, nebo později se najdou výrobci těchto dílů v Evropě (stanou se tak subdodavatelem) a ti již žádné clo neplatí, naopak se tím podpoří místní ekonomika, ale to už je jiné téma.
Jo, jo, kdo chce moc nemá nic.
Takže naše slavná EU se sama připravila a nebude mít ani oněch 10% z prodeje čínských aut, které měla jistých.
Evropský zákazník bude mít tak i nadále auta za dostupnější cenu, evropské automobilky budou dále nadávat na nekonkurenční ceny díky čínským dotacím a Evropa přijde o další zdroj příjmů.
Tak mi to tak trochu připomíná ten "Kocourkov" co je tady za současné vlády u nás.
Určitě bude hrát velkou roli v rozhodování pana prezidenta i to, jaká vláda bude v té době u moci.
.
Pokud by se (nedejbože) naplnil černý scénář pro naši zemi a společnost - k moci se opět dostal psychopat Babiš a prováděl by to, co teď provádí Fico na Slovensku - demontáž právního státu, a zároveň nebyl na obzoru žádný jiný prozápadní kandidát na prezidenta, demokrat, který by měl šanci být zvolen, pak by to nepochybně hrálo roli v rozhodování pana prezidenta zda znovu kandidovat.
Vy máte opravdu dost, vám už nic a nikdo nepomůže.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Tak nevím, jestli bych chtěl aby mě všichni kolemjdoucí viděli ve vaně. To abych se koupal v plavkách.
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
A myslíte si, že by byl zájem o to se koukat 🙂 ???
1 odpověď