Komentáře zde v diskuzi budiž důkazem, že ta reforma je nejen potřeba, ale bylo tomu tak už patnáct let zpět. Neuvěřitelné. Docela by mě zajímalo, kolik zde přítomných kritiků nového pojetí výuky využilo v každodenním životě sveřepé šakaly, znalost zařazení biologických čeledí či znalost seznamu českých panovníků od dob Velké Moravy. Nastudujte si, co to je Bloomova taxonomie. A pak to zkuste spojit s tím stávajícím režimem večer naučit-ráno napsat test-odpoledne úspěšně zapomenout. Pak vám možná dojde, že tahle transmisivní výuka asi není úplně efektivní způsob, jak učit. Tedy pokud si nechcete jen odškrtnout splnění další položky ze seznamu. Protože přece co se učil můj praděda, můj děda a můj táta, to se musím zákonitě učit i já. Neuvěřitelné, co my jsme za názorový skanzen. Přesně proto se pak ve velkých městech daří drahým soukromým školám. Protože už patrně určitá movitější část populace nechce tenhle systém á la Marie Terezie dál trpět.
Výpadek ze stereotypu každodenní rutiny. Nespokojenost s online výukou jak ze strany žáků tak rodičů. Prostě určitý šok a rozčarování. Špatně na tom byli žáci už před covidem. Školství se špatně této době přizpůsobilo. Ale to bych nikomu ani nevyčítal, bylo to překotné. A také tam byly nemoci v rodinách, roušky, vakcíny, státní teror. Víme dobře, kdo se v tom angažoval.
Neuvěřitelné. Přesně kvůli lidem jako vy je naše společnost v takovém rozkladu. Máte ještě nějakou zaručenou pravdu o tom, jak to ve školách funguje? Byl jste tam vůbec někdy od doby, co jste ji opustil? Doporučuji udělat alespoň internetový průzkum. Docela by mě zajímala vaše kvalifikace. Dle zpráv výše to vypadá na klasickou Vysokou školu života.
My na tu hyperkorektnost fakt zajdeme. Budeme pro jistotu odměňovat úplně stejně všechny, ty průměrné i ty podprůměrné jenom proto, aby se necítili vůči těm nejlepším blbě...Nejsou míň, než ti jedničkáři, ale tvrdit jim, že jsou nejúžasnější a nejchytřejší asi není úplně nejlepší způsob, jak je vybičovat k lepším výsledkům. Možná by se s nimi rodiče mohli doma začít učit...třeba?
Ještě, že se to takhle nedělalo v minulosti, to bychom dneska byli třeba bez penicilinu, počítačů a kontaktních čoček.
A uvědomujete si třeba tu skutečnost, že každá škola je jinak náročná a že dostat ty jedničky na jedné nemusí být zdaleka tak těžké jako na jiné? Anebo třeba fakt, že jeden zapšklý učitel, který dítěti pokazí ty zmiňované samé jedničky, ho tedy vlastně o toto připraví?
A pokud jste ten článek vůbec četla, nikdo nepsal nic o tom, že by někdo hůře známkovaným tvrdil, že jsou nejúžasnější. Ono často pokud toto někdo říká právě těm jedničkářům, tak jim do budoucna zadělává na pořádný průšvih, zvlášť když se nenaučí prát se s neúspěchem. Prostě ho neunesou.
Vtipné na tom celém je, že většina těchto akcí navíc jen využívá marketingový potenciál a šanci přilákat zákazníky v podobě rodičů, kteří děti doprovází. A tak je svým způsobem celá tahle debata zbytečná.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
A napadá vás, kteří tu kritizujete, proč to takhle vypadá? Jestli chcete odpověď, tak se stačí podívat na přípravky a další mládežnické kategorie. Dokud budeme trestat chyby, snahu o kreativitu a individualitu malých hráčů, dokud budeme hrát ve všech kategoriích primárně na výsledek, dokud budou rodiče dělat trenéry z tribuny apod., nic se nezmění. Až se vrátí dětská přirozenost, volnost a zápal do hry, přijdou i další Nedvědové. Někdy je třeba si zamést před vlastním prahem. Tihle kluci za to dost možná vůbec nemůžou.
2 odpovědi