Zdaneni cukru nebo mozna i energetaku bych chapal, ale natvrdo zakazani energitaku do 18 let je hodne tvrde, to se mi nelibi.
Zvlaste, jestli v plechovce energetaku neni vic kofeinu a cukru nez treba v dvoulitrovce coca coly, to by pak byl zakaz spis nefer konkurencni boj.
Protoze jsem v detstvi mel spoluzaky, kteri dvojlitrovku koly za vecer bezne vypili, tak proc misto toho nekdo nesmi vypit plechovku energetaku.
Faux pas se dá přežít. Ale dosolováním si člověk zkracuje život. Naprostá většina zpracovaných potravin, někdy i sladkostí, sůl již obsahuje. Už jen v pečivu je soli hodně. WHO doporučuje max. 5 mg soli denně - ca. 1 lžička (hladká). Většina lidí - už proto, že je sůl ve všem, - konzumuje vícenásobek tohoto množství. Výsledkem jsou problémy s vysokým tlakem, dna, revma, kardiovaskulární onemocnění atd.
Možná to WHO doporučuje, ale je to blbost. Ideální může být 5g, ale když je třeba horko, může to být mnohem více. Pokud příliš málo solíte, zkracujete si tím výrazně život.
Kromě EV a opravdu slabých městských přibližovadel, která se na dálnici vyskytla pravděpodobně omylem, jezdí po dálnici 110 km/h opravdu velmi málokdo. Nesvádějte to na "pohodové cestování"... To je zase argument jak z 1. stupně ZŠ. Při 130 už by to cestování s EV nebylo pohodové? Nedávno jsem to počítal, když na chalupu nepojedu 2h, ale 2,5 hodiny, tak za celý rok ztratím přes 6 dní svého života. Skoro celý týden za rok, který strávím, úplně zbytečně, uvnitř auta. Za 10 let to je 60 dní. Za 60 let mého aktivního života úplně promrhaný 1 rok uvnitř vozu. Jen proto, že jsem jel zbytečně pomalu... Soused má EV6 GT (jako Vy), Stingera V6, ProCeed a dvojkového Superba liftback. Zkuste hádat, které auto z toho je nejvýkonnější a zkuste hádat, s kterým z nich jezdí nejpomaleji? BTW, největší kouř dostává ten Superb, samozřejmě. I s tím Stingerem jezdí spíše na kochačku. Ale jinak opakuju, mě je to jedno, jak s tím majitelé jezdí... Jen mi přijde komické, jak se neustále opakuje, že je to levné, má to 600+ koní, nabíjí se to vlastně zdarma z FVE a přitom se s tím jezdí jak s Fabií Junior o 39kW výkonu.
Proboha, to jezdíte na chalupu 3x týdně? To vám nezávidím, jestli 1 cesta trvá 2 hodiny.
U černégo kašle je problém v tom, že postupně slábne imunita získaná očkováním, a to už po pár letech. Spolužačka na střední škole měla černý kašel v cca 16 letech, a to už je 20 let nazpět, kdy migrace byla oproti dnešku minimální. Tady by asi bylo na místě zvážit přeočkování proti černému kašli po každých 10 letech, stejně jako u tetanu. Ty viry tu prostě jsou, nikam nezmizely.
Viry černého kašle a tetanu nikam zmizet nemohly, neb neexistují 🙂 Jsou to bakteriální onemocnění.
Nemáte ani ponětí pane. To nemyslím jako urážku. RČ je zaneseno v mnoha databázích, jen úpravy spolknou hodně času a lidí nemluvě o všech systémech které počítají s nějakým formátem rodného čísla a bůhví co se na to všechno ještě nabaluje. Souhlasím, že přes 50 mld je přestřelené, ale levná by tahle blbina rozhodně nebyla.
Neměl ten nový systém být nějaká strašlivá šílenost, že uřady nebudou používat ani nějaké nové číslo, ale dočasné identifikátory, které vždycky dostanou z nějakého centra? Pamatuji, že jsem o tom kdysi četl a vstávaly mi vlasy hrůzou na hlavě.
Za těch 60 miliard se dá postavit cca 60km trati pro rychlovlak. Podle českých cen. A když to postavěj Číňani, tak to bude z Prahy přes Brno až do Ostravy. I s rodným číslem se rád svezu.
Nejde jen o těch 50 miliard. Horší je, že rodná čísla docela hezky a robustně fungují. A co bude provádět ten jejich výmysl, aspoň ze začátku, to so po dvaceti letech práce v IT radši nechci ani představovat.
Tak to mi musíte poradit, jak na mě online seženete otisky prstů, když jsem si je nikdy nenechal vzít? 😄
Jinak, na nespočet různých "automatických půjček" už stačí opravdu pouze Občanský průkaz a údaje v něm uvedené. No a sehnat něčí OP pokud znáte jeho RČ a víte co děláte není vůbec náročné.
Co to plácáte za nesmysly? Pokud nějaká firma poskytuje půjčky bez dostatečného ověření, tak:
1, doufám že zkrachuje, protože své peníze už neuvidí
2, Pokud využívá mezery v zákonech a vymůže od vás peníze z podvodné půjčky, tak je třeba řešit mezery v zákonech.
Ale v žádném případě to není důvod k tomu, aby se za desítky miliard měnila rodná čísla, proboha.
Jak často se mění prasklý píst u auta ? U 99% aut nikdy.
Jak často se mění baterie nebo její část u auta ? U 99% elektro aut vždy.
Míněno za životnost auta.
A přiznejte si, že baterie po 5-ti, letech není co bývala nová. Po 10-12 letech to bude dojezdová krize. Spalovák má po 10 letech stejný dojezd.
Dost záleží na typu baterie. Třeba LiFePO4 baterie, které Tesla používá v levnějších vozech, mají výrazně vyšší životnost, a to i při nabíjení do 100%. Někde jsem viděl odhad jako 75% kapacity po 15 letech, ale samozřejmě záleží na použití, jak je to v praxi se zjistí až časem.
Kdo by taky ty nepraktické, obrovské, předražené tablety kupoval.
Přesně tak. Číňani si svým typickým stádním způsobem usmysleli, že budou vyrábět jen velké cihly, a kdo to nechce, má smůlu. A tak párkrát za rok otevřu Heuréku, projdu nabídku, povzdechnu si a pokračuji v používání x let starého, mírně odcházejícího mobilu. :-(
21
Sledujících
20
Sleduje
21
Sledujících
20
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Jasně, Na místo jednoduchého EV s dojezdem až 700 km si koupím megasložitý hybrid, tedy poloviční spalovák a poloviční EV s asi milionem zbytečných součástek. Proč bych to dělal? Abych potom mohl plakat, že se na něm pořád něco kazí? Čím složitější ústrojí, tím větší náchylnost k poruchám. Tečka.
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Nejde jenom o poruchy. Osobně bych se hodně bál požáru - statistiky říkají, že zdaleka nejmenší pravděpodobnost požáru mají elektromobily (a s LFP4 extra malou), hodně vyšší mají spalováky a zdaleka nejvyšší mají hybridy - evidentně cpát baterie blízko horkého motoru není moc bezpečné.
1 odpověď