Já tam vidím dost velké rozpory v tom co vidím na fotkách a o čem nás novináři informují. Na tom kole pod sedlem je reflexní pásek, tzn. že ten chodec byl vybaven refexními provky, pokud je uznatelné že ten prvek není přímo na něm, ale na tom kole. Dále nás novinář informuje že kolo nesvítilo, což samozřejmě nemuslo, protože povinnost svítit má cyklista, nikoliv chodec vedoucí jízdní kolo. Ten musí být mimo obec vybaven pouze reflexními prvky. V čem vidím zásadní pochybení je strana silnicie po které šel: Chodec musí užít levého okraje silnicie, ovšem chodec vedoucí jízdní kolo musí užít pravého okraje silnice. Jedná se o §53 (9). Takže šel po blbé straně silnice, z toho plyne že ten reflexní prvek nemusel býv vůbec vidět, pokud byl na zadní straně kola a ta řidička přijela od předu. Pro ty co se ocitnou neplánovaně v noci na silnici bez reflexních prvků, což se stát může, doporučuji tuto apku: Odkaz
Reflexni pasek na sedlovce - tedy zezadu vzhledem k situaci, je prakticky k nicemu.
A myslíte, že je příjemné poslouchat psa v noci v létě, když máte otevřené okna? Dnes a denně? Měl by být zákon, brát psa po desáté hodině domů. Aby se v klidu vyspal, a byl celkově po ustekanem dni vyklidnen. Není divu, že štěká cekej den, když nemá dostatečný odpočinek. Víte jak má pes za 24 hodin spát? Pes prospí víc jak půl dne. Pes co štěká den a noc, co spí pár hodin a to Bůh ví, je z něj i klidně vraždící stroj. Proč majitel psa nechává den a noc psa venku. Za mě má být v noci doma v klidu se svou smečkou. Zamyslete se.
Zadny pes nesteka 24 hodin denne.
Naprosto geniální a jednoduchý způsob jak z lidí tahat peníze.
Nic vám nutit nebudeme, ale zato vás budeme tak dlouho prudit reklamama až sami svolíte a zaplatíte. Za peníze sice nedostanete nic navíc, ale jen vás přestaneme obtěžovat reklamama, převážně reklamama samy na sebe.
Přesně takhle se chová mafie, zaplať a nebudou problémy. Platíte zato že vás ochránce bude chránit a né mlátit.
Kdyby ten obsah alespoň za něco stál.
Milý Sezname, mám pro Vás vzkaz, pokud si na svůj provoz nevyděláte, tak jděte od válu, nikdo Vás nenutí to dělat. Můžete dělat něco prospěšnějšího, třeba jít něco vyrábět, lidí v průmyslu je málo a jsou potřeba mnohem víc než hromady pisálků a žvanilů. Informace se najdou i jinde než na Seznamu a vyhledávače jsou všechny ostatní mnohem schopnější než ten Váš.
Ten kontext je super, zapomina ucelove zminit, ze i pres zmeny podminek Seznamu stale roste zisk
Spousta z nich jezdí jako magoři a tak není divu. Předjíždí zleva zprava, i kolony ! Přes dvojitou plnou. Povolená rychlost jim nic neříká a nedavno jel jeden de**l za mnou i přede mnou po zadním z Přestic na Plzeň. Takže tihle magoři dělají všechno pro to, aby umřeli. (Tím nemluvím o tomto konkretním případu !!!!! Ale obecně..)
Prosim vas, kde je na dalnici dvojita plna cara?
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
To jsem jediný, kdo si myslí, že by v roce 2024 mohla být lépe řešena přejezdová místa? Řidiče neřeším, to že nerespektoval signalizační zařízení chápu a odsuzuju jeho čin a stejně tak jeho zmatenost. To ale jen potvrzuje, že zde musí být technologie zajišťujicí bezpečnost jak posádky auta tak vlaku. Zajímá mě ale proč je pro nás tak složité zajistit bezpečnost na přejezdech... Kamery + fotobuňka, váha na přejezdu atd... cokoliv může kdykoliv zabránit tragédii. Peníze? Jasně, chápu. Zdražování pro své pohodlí je lehčí proces, než nedej bože zdražit jízdné pro bezpečnost "všech". :-/
3 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Jako by nestacil ten organ, ktery maji lidi mezi usima… myslim tim mozek.
Pokud nestaci cervena svetla a zavora, jak to ma pak fungovat na krizovatce se semafory a nebo bez nich?
1 odpověď