To je jen další příklad, proč to jde s VW z kopce. Májí model A4, legendární model A4, který se dělá 30let. Audi a celý koncern VW prodělává na elektromobilitě, jediné co přináší zisk jsou spalovací motory - takže jejich nejprodávanějšímu modelu sebere jméno a dá ho elektromobilu. Oni si ten krach zaslouží... bohužel...
No tady se mluví o "provozním zisku", já tedy nejsem odborník, ale tam zřejmě nejsou finanční náklady, což nebude malá částka pokud dluží 130mld.EUR. Další věc je že to taky může být nějaká menší chyba v překladu a jedná se o EBITDA (což tyto molochy rády vykazují), pak si dovolím odhadnout, že jsou ve ztrátě už teď...
Kondel taky nema soudnost - ja to chapu že je v Pardubicích a chce vyhrát, ale aby zrovna on, když jeste není pryč ani týden, buzeroval po icingu Motoru protihráče a rozhodčí aby se co nejrychleji vhazovalo, to si opravdu mohl odpustit... pak se nemůže divit že na nej někdo píská, to se fakt nedělá...
Ono to nebude tak horký, chce to klid. Poslední dva týdny není na trhu volné auto, takže práce je evidentně dost, fabriky jedou. To že někdo pustí zaměstnance neznamená že má méně práce - bratranec sestavuje nové montážní linky - v dnešním stupni automatizace mění treba linky kde bylo 30 lidi a dnes ji obsluhují dva, protože majitel už mel dost nesmyslných požadavků zaměstnanců, resp. často byl problém vůbec nějaké najít. Škoda werke Mlada Boleslav hlasi opet rekordni rok, opet se bude přidávat, opet budou stotisícové prémie pro každého dělníka. Ale ano, pokud Uršula bude trvat na těch zelených nesmyslech, je reálné, že se situace během několika let dramaticky zhorší, ale jeste to lze řešit...
Tak kdyz tady maji 1kW za 20-30centů, v Americe je za 10 a v Číně za 5, tak to je celkem logicky následek nesmyslné nastaveného green dealu, různých EU regulaci a emisních povolenek, opravdu v tomto prostředí nemohou být na globálním trhu konkurenceschopní. Ale co - lid to tak chce. Bohuzel ti co volí tyto experty jsou ti sami chudáci, co jsou prvni na ráně... takze par desítek tisíc pracovních míst ZF, pak VW... co tam máme dál?
Tak tohle byl mistrovský tah Motoru! Kondel hraje letos úplnou tužku, ten je v Pardubkach tak do čtvrtý lajny jestli vůbec... Zohymu se taky nedaří, ale je to takovej ten hajzlik, kterej znepříjemní hru soupeři tak že se mu na ten led vůbec nechce, jsem rád že ho budeme mít v Motoru... tato výměna je jen dalším důkazem jak jsou v Pardubicích mimo, doufám že příští týden dostanou od Motoru zase minimálně bůra...
Vy novináři jste tuhle anketu úplně zku..... mělo to být původně auto, které bude v daném roce dominovat - aspoň v něčem - jenže vy jste hlasovali pro totální hovadiny typu BMW i4 které nikdy nedominovalo v ničem nebo bizary typu Civic ehev nebo co to je za hnůj a tim to celé skončilo. Pak vyhrálo nový ecko, který je na tom ale úplně stejně - v čem dominuje? Jo je to aspoň narozdíl o toho elektroodpadu opravdu auto, cesta správným směrem... ale teď by to chtelo nějaký normální auto, vidim tam jediný - Duster. Teoreticky jeste CX80 ale to je bohužel jen prodloužena CX60, takze to za mne na auto roku nestačí...
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ja se spis divim co tam dela Kondelik 😅