Ne, nevitezi. Stále mi automobilky místo 1.5dci co jezdilo za 4litry cpou trivalcovej litr s turbem co žere 7... místo osmiválce v naftě co má 450koni co jezdil za 10, si musím vzít osmiválec v benzinu, co žere 15... nechci tam varování že jsem překročil rychlost, chci mít po startu vypnutý některý asistenty, nechci mít start stop. Proste nevyrábí to co lidi chtějí...
Zaplati to stejne konečný zakaznik, který tomu nyní tleska. Až z litevských, lotyšských a polských firem utečou po válce všichni Ukrajinci, rusaci a belorusove, bude takový nedostatek dopravních kapacit, že EU nařídí tachografy vyhodit z okna. A ceny půjdou nahoru x2 možná x3 (v námořní přepravě je to aktuálně x5 a všichni to spokojeně platí) a ridici kamionu konečně budou za svou těžkou a tvrdou praci adekvátně odměněni, tedy minimálně dvojnásobkem průměrné mzdy + diety. Zní to bláznivě, ale vzpomeňte si na to za rok...
Ono je to asi takle - naši mi říkali, ať si dávám bacha na cikány (tenkrát rómové ještě nebyli) a já říkám dcerám, ať se pokud možno vyhýbají barevnejm a arabům. Ano 99% je jich v pohodě, ale co když zrovna trefí na toho špatnýho? To si jako nad jejich hrobama pak budu říkat, že teda jako blbý, ale alespoň jsem nebyl rasista a xenofob a půjdu druhej den v klidu do práce jakože normálka? Sorry, takle já nefunguju, chápu že jediný politicky správný je před vším zavřít oči a dělat jakože nic, ale já prostě říkám věci tak jak jsou...
Je třeba to říct cele. 11,5t na hnací nápravu platí v cele EU, tím diskuze konci, nedá se zavést mene, EU jim to zatrhne, úplně zbytečná debata. Celková hmotnost soupravy pro zahraniční přepravy je také 40t jako ve zbytku Evropy, to také nikdo nezmění. A ano, je tu po tuzemsku mozne jezdit s celkovou hmotnosti 48t, ale musí to stále vycházet na nápravy, takže vozidlo musí mít o nápravu víc. Vzhledem k tomu, že se jedna o tuzemské přepravy opravdu by počet vozidel stoupl a opravdu by se celkove zatížení silnic ještě zvýšilo. Většinou se jedna o sklapecky (stavby, zemědělské plodiny) nebo o vozidla převážející drevo v kulatine - tato vozidla jezdi obvykle vytizena jen polovinu trasy (tam drevo, zpět prázdný), takže to navýšení objemu preprav by bylo poměrně významné (cca 20%).
Ja bych jim dal šanci. Nechal bych pikolika účet odnést paní majitelce a zkontrolovat jestli je to v pořádku, že si myslím, že když mi dali 50EUR tak že už těch 10% slevy je moc a že mám platit plnou cenu. Pokud by se ani pak nechytla za rypak, hezky bych jim vše uhradil, řekl bych jim co si o nich myslím a šel se přes právníka pro 10% nalezeného co mi patří!
On už je na tom tak, že ani nevi kolik utratí, ale bude to určitě víc. Tipuju rozhodne přes milion, jenom pojistit všechny jeho auta a dělat na nich pravidelný servis něco stojí... co chvíli někam letí, hezky první třídou, to je jen letenka za kilo, takže ja si myslim že je minimálně na dvojnásobku než si mysli 😁
Tohle vše je důsledek inkluze. Prostě slabší žáci chodili do speciálních škol, zvládali učivo a snadno zapadli do kolektivu. To na normální škole nejde a pak to takto dopadá. Jen pro pořádek inkluzi vymysleli socani už v roce 2005 a masivně to aplikovala vláda vedená panem Babišem v roce 2018 a 2019. To jen aby bylo jasné čí hloupý nápad to byl a kdo to prosadil...
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
No asi dělala nějaký spatny výběrový řízení - 3 děti a tatínka tam nevidím žádnýho...
1 odpověď