mám osobák euro 5 nákladák euro 5 a euro 3 nejsou úplně nové , ale když si vemu po jakých silnicích jezdíme tak se nedivím že lidi kteří jezdí starou oktulí a nemají na nové nebo novější auto ( a myslím že jich je dost těch lidí) když každou chvilku sypou prachy do čepů tlumičů stabilizační tyčky nejsou problém několikrát za rok i když koupíte kvalitní , tak za chvilku budou chodit k doktoru na nákup možná i několik desítek km pěšky ale těm nahoře od Bruselu až po okres je to jedno a co putinovy nebo amíkum seberete licenci na výrobu raket když už to přes dva roky kujvý vzduch , nebo huitum za to že pálí po ropných tankerech a ty pak hoří to je vše ok , ale dědulu tady budou tepat že mu kouří výfuk , neberu v potaz různě schválně upravené auta tuning a podobně to je něco jiného at už jdou s tím do vším do pí---- je to vše jen o penězích a ne o nějaké ekologii ,
Šance, že dotyčné přistihnou “při činu” je naprosto minimální a za těch 5 tis pokuty jim to stojí. V mnohých truck cam skupinách se k předjíždění, kde je to zakázané, přiznává většina řidičů.
Naopak bych jim za tyhle přestupky, jakožto profesionálům, ne laikům, včetně kloboučníků, dával minimálně o řád vyšší pokuty a při opakovaném porušení zákaz činnosti. Jen to by na ně platilo.
A ne fakt není příjemné na 100 km trase třeba 20x zadupnout a z cestovní rychlosti zbrzdit na 90 tachometrových. Nehledě na to, že se tím zvedne i spotřeba.
Pokud nejezdite 8 litrovim benzinakem tak se vam zvedne spotreba nepatrne , pokud zpomali kamion je spotreba na litry na na decilitry tim nerikam ze vam to tam ma strcit na posledni chvilku tesne pred auto ,
Nejezdim moc po dalnici , spis regionalni rozvoz po okreskach , ale kdyz jedu napriklad usek turnov liberec kde je spousty useku omezenych na 90 km tak malo kdo to dodrzuje staci zaprset a je hotovo skoro vzdy to tam nejaky osobak rozbije a stoji to i nekolik hodin osobakem se to da objet nekolika smery kamion nelze , jsou na vedlejskach mosty s malou nosnosti , kazdy metr popojeti je zapsan do tachografu na kartu , a ridici jde vykon u osobaku malo kdo zna co je to digi tachograf bezpecnostni prestavky vykon jizdy ,..... vy muzete jet 24 h v kuse kdyz to vydrzite ale truck ne jinak je to tezce pokutovane tak ze pokud vas nejaky kamion na nejakou tu minutku omezi budte trosku schovivavi pridate plyn a dozenete to za chvilku kdyz truck spomali za jinym treba tezce nalozenym uz se nerozjede tak rychle , nehlede na to ze vsichni maji omezovac ktery vas +/- pres 90 nepusti , jasne predjizdeni v omezeni je spatne o tom zadna ale na rovnem otevtenem useku trosku tolerance neuskodi ani od jinych ridicu ani od policie
Slovy klasika . . . . Tak to nemusí dělat . . . . Ale ne teď vážně . Jestli vám přijde normální předjíždění kamionu jedoucím o 1 - 2 km rychleji , kdy predjizdeni trvá desítky sekund , tak mě ne. Když vidím že kamion potřebuje předjet , nemám dokonce ani problém s tím zpomalit a pustit ho , ale musí mít rychlost . . . .
Pokud jede 70 tak je neco spatne , ale pokud predjizdi mezi 80 a 90tkou vyrazne pomalejsi kamion tak si myslim ze trosku tolerance ze strany ostatnich by bylo na miste
Nektere zakony nejsou moc o bezpecnosti jako spiše o buzeraci a tahani dalsich penez z kapes ridicu a dopravcu jen kdyby se vsichni nakakali a 14 dni stavkovaly 14 dni bez chleba v obchode 14 dni bez phm na pumpach to byla prča odborari stavkuji , zemedelci stavkuji jen řidici jezdi stoji v kolonach a jeste plati kolrat nesmyslne pokuty
Vykon jizdy 8.5 hodiny za den + povinne prestavky , s toho i nekolik hodin posouvani v kolonach po Praze ruznych omezeni pri pracech na silnicich ,...... tak se nedivte ze obcas nekdo nekdo porusi tenhle vymysl panu z kancelare , na druhou stranu jen kdyby nebylo v obchodech na pumpach atd dost zbozi a benzinu ,...... to by bylo taky zle že remcalkove a taky ty chlapy maji doma rodiny deti msnuelky a ze je kolikrat nevidi cele dny to nikdo z vas nebere v potaz jen ja ja abych brzy doma ostatni me nezajimaji a nehlede na to kolik je porizovaci cena nakldaku udrzba servis gumy ,.... a že kolikrat jezdi na kilometr za mensi penize nez taxik v mensim meste taky nikdo nenerete v potaz tak se jen trosku zamyslete
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
a proč stát a potažmo dopravní policie nedělá taky něco pro řidiče těch kamionu a nechá je stát v několikahodinových frontách v zácpách různých omezeních ( kdy jim běží na tachografu výkon jízdy a místo toho aby ujel třeba 100 km za ten čas tak ujede pár desítek metru po každém metrovém hrknutí autem ) a místo toho aby tam třeba kyvadlově pouštěli na střídačku osobáky s nákladáky tak je jen buzerují máš velký auto tak velký pokuty a senzační články v novinách , ale že místo toho aby mohli vydělávat musí stát a dát přednost lidem v osobákách aby byly brzy doma v marketu ,... a kde je ekologie dnešních zelených vládců v evropě je víc eko když hrká po metrech nákladák který žere 30 - 40 ltr a nebo osobák který žere 5 ltr a kde mají vydělat na mýto na gumy na servis na poplatky ,..... a taky na chleba , ono se za nákladák neplatí 3,4 5 tisíc poviného a 2300 kč za známku na rok na dálnice , pokud by vše fungovalo jak má celníci byly na hranicích tak stačí kontrola na hranicích jak váhy nákladu tak tachografu a podobně a dopravu nechat dopravní policii od toho to je dopravní policie ne jen vybírat pokuty ale taky dělat něco pro ty lidi kteří v těch autech sedí nedivím se , že prostě švindlují i když je tím neomlouvám je to jen můj názor hezký den všem a na silnicích bez nehod
2 odpovědi