Soudruhu, tady jde o to že ČD bere na tyto služby dotace!!! Četli jsme stejný článek?
No tak já jsem nikdy v KSČ nebyl. Vy asi ano tak ať se cítíte dobře tak Vás taky budu titulovat soudruhem. Myslím, že jsme četli stejný článek. Rozdíl ale asi bude v tom, že já jsem ochoten pochopit kde vzniká problém s nedodržením řazení souprav , které ČD přebírá od cizích železnic. Možná je řešením tyto soupravy nepřebírat. Ale to se cestujícím moc líbit nebude, protože to může dopadnout i tak, že vlak bude odřeknut a nebo aspoň výrazně zpožděn. Tipuji, že to by se panu profesorovi taky moc nelíbilo.
Pan profesor si to asi představuje tak, že z Vídně přijede souprava bez Wifi a ČD ji ostaví a vyrobí novou soupravu podle závazků státu. Každý soudný člověk si dokáže spočítat, že je to v praxi nereálné. Kdyby to ČD tak řešily tak než si cestující přestoupí, udělá se zkouška brzdy atd tak tipuji min 30 min zpoždění. Asi bych se radši obešel bez zásuvek a Wifi. Rakouské dráhy se potýkají s nedostatkem vozů takže pan profesor dle mě plače na nesprávném hrobě.
Co je na tom lživého? Jedině přehnané naděje vkládané do elektromobility.
Tak prosím trochu zkuste přemýšlet. Těch lží je v článku více. Asi nejvíc je pro mě podivné, že elektromobil hučí za jízdy více než klasické auto. Já na rozdíl od pana autora článku v elektromobilu jel a zjistil jsem pravý opak.
Když se ptáte tak odpovím. Jezdím celý rok když to jde. V našem kraji občas prší i v létě a nebo v zimě nesněží a není náledí. Když prší,sněží nebo to klouže tak jedu autem. Už i k nám tato vymoženost došla. Jinak si zde řešte co chcete. Pokrok půjde stejně dál bez ohledu na zarputilé obhájce spalovacích motorů.
Negativa spalovacích aut zná každý ... No nicméně kolo gratuluji .. objevil jste zázrak co překáží na silnici. Já raději pojedu pohodlně v teple a suchu b autě než moknout na kole když prší.
Věřím, že na silnici překážím méně než auta, kde sedí jen jeden v teple a suchu. Jezdím z vesnice do města kde pracuji. Je to město, přes které v podstatě prochází dálnice ( Přerov). Zde mi spíše často překáží ta auta, která běžně předjíždím.
Fakt děsně objektivní názor! Když řeknu že elektromobil má nějaká negativa tak taky musím objektivně posoudit i spalovák. A to se tu tedy neděje. Autor vědomě zamlčuje nevýhody spalováků. Za mě je článek velmi poplatný jen jedné straně. Až tu bude jezdit více elektromobilů, tak tyto články budou jen k smíchu. Já už 13 let jezdím do práce na elektrokole místo autem a vůbec nelituji.
To je fakt super návod! Budu zvedat auto, riskovat že mi spadne a třeba mě i přejede atd. Já tyto situace už třikrát vyřešil pomocí startovacího zdroje. Nic nezvedám, jen připojím svorky na vybitý aku a jedu. Ten z Lidlu už není k máni ale třeba tady toto by ho mohlo nahradil.Odkaz .
drobná parodie/ paralela na průzkum pod článkem:
před 100 lety: "Dovede si představit koupi auta se spalovacím motorem?" A většina dotázaných odpoví: NE. Nová paliva/ benzín je drahý, není moc k sehnání a musí se dovážet... Naproti tomu uhlí se těží u nás a parní stroj je osvědčená technologie.. Budeme podporovat domácí průmysl! A nejlevnější jsou koně těm stačí trocha ovsa.
Podobných příkladu v historie je.... Vždy jsou hlasy, který obhajují staré dobré technologie a nechtějí vidět nové technologie, které již začínají a vyvíjejí se. Z vojenství jsou ještě lepší příklady asi si všichni umíte nějaký najít.
Můj nejoblíbenější příklad je z drobet starší historie: v době bronzové jak by člověk očekával se vyráběly bronzové meče- nový druh zbraně, který dříve nebyl.. ale ke konci tohoto období začaly v Evropě docházet tehdy známé zdroje cínu a mědi. Na druhou stranu se objevil nový kov pravděpodobně náhodou při metalurgii mědi. Byl jiný zvláštní a z počátku se z něj dělali šperky a odznaky moci. Dnes mu říkáme železo. Jak ubývalo hlavně cínu, ale i mědi. Tak lidé hledali náhradu. Zkoušeli ten nový kov, protože byl celkem dostupný. Jak jej neuměli zpracovávat a o kalením samozřejmě ani neslyšeli:) Tak bronzové meče byly stále lepší kvality než meče železné. Ale ne tím, že železo je horší, ale prostě ho ještě neuměli správně zpracovat. A dnes víme co se stalo dále.. Ale oni tenkrát neměli znalosti a neviděli do budoucnosti co zvítězí. Ale například v Egyptě také dávali dlouho přednost bronzu před železem( to mělo jen estetický význam) prostě staré dobré( tradice) proti novému
Přesně tak. Před pár lety jsem měl chytrý mobil HT Touch HD a moje okolí mě bralo za hračičku s kapesním PC v kapse. Dnes má chytrý mobil skoro každý a nikdo se tomu nediví. A to bych mohl pokračovat třeba s barevnou TV která stála zpočátku 100 000 Kč a kolik stojí dnes a má ji taky skoro každá domácnost. A tak to bude i s elektromobily.
Označte si "Unted Kingdom Health Security Agency", stiskněte "Ctrl C" a zadejte do Google...
Vyhledání na Google Unted Kingdom Health Security Agency najde odkaz na Wiki kde se můžeme dočíst že zřízení této organizace je kritizováno samotnými zdravotníky. Viz Odkaz Proto se už pro antivaxery nehodí odkaz uvést. Nevím jak se u nich projevuje morální odpovědnost za to, že svým přístupem k očkování klidně někoho nakazí a ten může mít následky a nebo i umřít.
Hlupák hlupákem zůstane, i kdyby byl miliardář. Nechápu, proti čemu se pořád lidi stavíte (myslím tím ty, kteří odmítají vakcínu), očkování je dobrovolné a nikdo vás k ničemu nenutí. To jen vy si pořád proti sobě něco a někoho stavíte a bojujete proti větrným mlýnům. Až to bude povinné a to bude brzy, pak protestujte. Nyní není proti čemu. A věřím, že pak až to bude povinné, každý z vás raději opustí práci, bude za čas bezdomovec, nenechá chodit děti do školy a vzdá se normálního života. Držím palce, hrdinové.
Naprosto souhlasím. Nenávist a zloba se šíří hlavně z táboru neočkovaných. Já očkovaný jsem a nemám potřebu někoho k něčemu nutit a nebo přesvědčovat.
Elektrokola super věc, jen třeba počítat s "pronájmem" baterie cca za 250 Kč měsíčně. Vychází to tak při její výměně každé 4 roky při průměrné ceně 20 tisíc.
Není to likvidační, jen je dobré, aby zejména důchodci s tímto počítali.
Mám ekolo 13 let. Jezdím s ním celý rok do práce 20 km tam a 20 km zpět. Ročně to vychází asi 6000 km. Baterka vydržela 10 let pak jsem si u ní nechal udělat repas kvůli snížení dojezdu na 20 km. Takže takto vypadá skutečná praxe.
Venku je hnusně, ráno jsem dostal vyplísněno od tchyně, v televizi na každém programu mě jen straší nějakou divnou nemocí. V depresi usedám k počítači a hle! Američanka mě pobaví a rozesměje několikrát tak, že mi po dlouhé době tečou slzy ze smíchu a občas i dojetí. Velice děkuji a za mě jen tak dál. Na shledanou!
3
Sledujících
0
Sleduje
3
Sledujících
0
Sleduje
Asi jsi soudruhu nepochopil článek. ČD bere dotace a zavázalo se že pro cestující budou zásuvky a wifi. Mě nazajímají vlaky jiných dopravců!!! Mě zajímá proč ČD nemá ve vlacích už několik let to na co bere dotace od nás daňových poplatníků!!!!
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Je to marný, je to marný, je to marný.