Můj otec do nich byl trochu blázen, ale pak si pořídil Wartburga 353 a Trabanty opustil. A s přibývajícím věkem opustil i toho Warťase. Dnes má Mondeo 2017 a dávno je už zasloužilý důchodce 😉 A já jsem k tomu zas nepřilnul natolik, abych je opečovával. Byl jsem vždy spíše na Britské vozy. Ale i tak na něj vzpomínám v dobrém.
Já osobně mám KIA Sportage 2022 Trabiky mám jako koníčka jsem též zasloužilý důchodce
S tím úplně nesouhlasím, i studovaní to věděli, jen zelená neoliberalistická menšina nás terorizuje a politici slyší jen ty, co přinesou hlasy. Poslušné Německo, Francie, Dánsko apod. slyší na zelenou demagogii, neboť máme tzv. ekomarketing a oni věří všemu, co se jim silně mediálně lije do mozků. A to jsem pro ekologii, ale ne pro pitomosti. Nejdříve museli v Bruselu pochopit, že bez jádra to nejde... Němci však zblbnutí zelenými, nejen "lepiči k asfaltu", atomky vypnuli, teď EV, možná přijdou i na idiocii emisních povolenek, zákaz hnojení mrvou etc.
Už vidím F35 na baterky to se Rus p....e strachy budou je dobíjet drony za letu.
Nejhorší na tom je, že naši politici tomuto nesmyslu ještě fandí a chtějí vyhodit další miliony za podporu tzv.gigafaktory v lutiňské oblasti i přes odpor místních obyvatel a aby toho nebylo málo, ještě podporují dotacemi nákupy elektro aut ,jak je uvedeno v článku.🤦🏻♀️👎
Možná fandí ,ale příkladem nejdou sami si vozí zadky ve dvou a třílitrových vozech.
Nějak mi tu chybějí komentáře zastánců elektromobility, těch skalních s jejich plamennými odsudky spalováků. Jejich zelená argumentace vůči "smraďochům" Že by dostali na ... ? a musí se z toho nejdříve vzpamatovat než změní rétoriku a přejdou z temné strany?
Ještě jsem si nikde nevšimnul že by vládní flotila vlastnila el. auta mají samé dvou a třílitrové káry měli ba začít u sebe
Hm, dejte do starého Trabanta elektromotor a máte trhák: Odkaz
Viděl jsem českého kutila a ten tam skutečně měl elektromotor a jezdilo to
To by byla nadhera,Wartburg 311 s modernim podvozkem a ctyrtaktem,nadherne auto...
Tak to by už nebyl Wartburg, viděl jsem Trabanta kombi s dvoulitrem a to bylo dělo kluci s ním dráždili oktávky na dálnici na zadním okně velký nápis předjel tě Trabant. Samozřejmě upravený podvozek a brzdy 160km nebyl problém.
Nejpřesnější bude duroplastová žíla. Duroplast jako směs fenolové pryskyřice coby odpadního produktu z destilace hnědouhelného dehtu; a bavlny třetí jakosti z SSSR, která se k ničemu jinému nehodila. Do zlata to má dost daleko, ale za nic jiného bych svého Trabika nevyměnil.
Správně nevyměnil já také ne, když tak za kachnu od Frantíků
Náhodou,já ho měl v kombi provedení, 4 roky. Kromě toho,že to žralo 11 litrů,smrdelo to,v zimě tam byla zima,na dálnici to překáželo,tak to bylo milé a dobré auto. Na křižovatce bezkonkurenční,rychlá a krátká jednička. Odvezl s tím člověk cokoliv,mělo to volnoběh. Potom,když se si ho dovybavil,super. Instalace na 12 voltů,rádio,přídavné topení,stropni okno,vzadu kouli,přídavná světla dopředu.
Jedenáct litrů to snad není možné jedině se zapnutým sytičem na dlouhou štreku a lehkou nohou rychlost kochačka max 80 km spotřeba někdy i pod 7 litrů
2
Sledujících
1
Sleduje
2
Sledujících
1
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Taky si vozím zadek v autě s dvoulitrovým motorem. Je to diesel, podle slov, uvedených v článku, nejčistější pohon.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Něco pravdy na tom bude dobře laděný diesel je dobrá volba