Původní obyvatelé Hanspaulky byli bohatí, nikoli zbohatlíci
Trolejbusy jsou návrat ke kořenům a patří k původní zástavbé.
Ti noví, co si zde něco postavili na zbývajících pozemcích, asi udělali chybu.
Měli investovat např. do bydlení v ulici U laboratoře, nobo do jiných polouzavřených zbohatlických míst uzavřených vjezdovou závorou (RIP Tichá Šárka, nebo Veleslavín)
Nepravda hned v první větě. Stavebníci Hanspaulky byli především střední úřednictvo. A stavělo se na hypotéky a úvěry. Navíc argumentace bohatstvím v diskuzi k trolejbusům postrádá logiku. Takže si neodpustím šťouchnutí: Vy jste cnostně chudý, nebo jen sprostej zchudlík?
Většina lidí, kteří jsou proti trolejbusům jen buď neví, nebo zapomněla, že tam kdysi trolejbusy byly. Máte pocit, že na Hanspaulce tahal někdo lodě. Hloupé přirovnání. Hodně hloupé... 😉😁
Nepochopil jste ironii. Dělám si legraci z vašeho argumentu “Trolejbusy tam kdysi jezdily..” Ten je opravdu hloupý.
Jsem rád, že už i v Praze mají trolejbusy. Donedávna jsem netušil, že tam dříve jezdily. Praha se tak zařadí po bok Plzně, Brna a Ostravy, kde mají trolejbusy i tramvaje. Takhle trasa je ideální, když tam kdysi byla první trať trolejbusů. Zatím jsem pražským trolejbusem nejel, ale doufám, že to napravím ještě letos.
Přijeďte rychle, než si náš purkmistr vzpomene, že předtím jezdila v Praze koňka. Až si užijete trolejí můžete jít trénovat na kolotočového koníka na Výstaviště!
Škoda, že o dané problematice trolejbusů nevíte nic, hlavně když jste proti...
Nevím kolik toho víte vy, tak pár tvrdých dat z projektu, který už leží na stavebním úřadu: po trase troleje 195 nových sloupů, v točně dalších 23. Každý sloup má základ půdorysu 2x2 m, umístěny jsou většinou v zeleném pásu mezi vozovkou a chodníkem. Zde je množství stromů a keřů. Ale projekt bere za stromy až od průměru 30cm ve výšce 1m nad zemí. Menší jsou v balíčku “náletová zeleň”. Další stromy se budou “vyvětvovat”. Nádherný newspeak, Orwell by měl radost. Rozvodna půdorysu 27x7,35m a výšky 7,5m je umístěna v rostlém terénu s dalším mohutným kácením! Ale její plot bude porostlý popínavou zelení. Co víc si přát! Podél celé trasy bude proveden výkop pro napájecí kabel. Dnešní cena stavby je 240 miliónů, průměrná cena tureckých trolejbusů je 16,8 mio za. kus. ( cca cena dvou busů) Než se provozem vyrovná uhlíková stopa stavby, bude to zastaralé jak koňka! Je to vítězství trolejbusové lobby (přikryté zelenou demagogií) nad ekologií. Je smutné, když vám radní P6 pro živ. prostředí řekne, že za tím plně stojí. Před 89 se takovým říkalo“stranické kádry”. A perla na konec - cca za 5 let po zprovoznění linky se plánuje kompletní rekonstrukce ulice, kterou vede většina troleje. A tyhle baterkové trolejbuse objížku bez trleje nedají!
7
Sledujících
0
Sleduje
7
Sledujících
0
Sleduje
Mně ani tak nevadí veřejnoprávní rozhlas a televize, jako jejich rozsah a zoufalá neefektivita. Kdyby ČT např. ze dne na den propustilo polovinu či 2/3 (zaměstnanců) a zrušilo část agend, které vytváří (třeba Stardance či sportovní kanál, které opravdu nejsou něčím, co musí veřejnoprávní TV dělat a proč je zřizována), ušetřila by se třetina až polovina nákladů, které ČT spotřebovává.
A nestalo by se vůbec nic. Dokonce ani na tom vysílání by to nejspíš nebylo moc poznat. Jen by někteří lidé asi museli začít trochu lépe a efektivněji pracovat.
Proč si to myslím? Nabídkou kanálu a profile vysílání je dnes ČT asi nejvíce srovnatelná s Primou. podobný počet kanálů a podobný profil kanálů (včetně zpravodajského CT24 x PrimaNews).
Rozdíl je ale ten, že v ČT na stálo /bez subdodavatelů na faktury, dohody a honoráře pracuje přes 3000 lidí. A víte kolik je jich v Primě? Něco přes 300.
Jen platy stálých zaměstnanců ČT stojí ročně výrazně víc, než veškeré náklady na provoz Primy...
Takže to bud osekejte a definujte, co přesně má ČT nezbytně dělat, nebo to zrušte při téhle efektivnosti úplně. protože teď je to jen černá díra na peníze a pro malé domů pro vedení a jejich kámoše...
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Drobná poznámka. Porovnejte si úroveň zpráv Čt a Primy. I kfyž by bylo ČT co vytknout je tu obrovský rozdíl
2 odpovědi