No jasně, 3 roky už Rusko drtí ekonomické sankce západu, šéfka jejich národní banky neustále zvyšuje úrokovou sazbu a předpovídá krach mnoho podniků, chystají se tam zavádět potravinové lístky, ale přesto všechno paradoxně ruská ekonomika vystřelila vzhůru a mílovými kroky přeskakuje ekonomické velmoci jako Německo a Japonsko 😂 Ten Putin už je fakt úplně mimo. Něco jako Hitler v dubnu 1945. Asi by mu ti jeho poskoci už konečně měli přestat lhát a udržovat ho v tý jeho bublině.
Článek je totální nesmysl. Těch 48 miliard není korun, ale dolarů a není to cena jednoho dlouhého tunelu, ale celé dálnice vedoucí z Trondheimu podél západního pobřeží Norska, po mnoha mostech a v mnoha tunelech překonávajících fjordy až do Kristiansandu. Navíc ten nejdelší tunel bude zřejmě někde jinde, protože v místě, který označuje mapa už několik podmořských tunelů je.
Z Kristiansandu do Trondheimu? Proč by to někdo jezdil tudy 21 hodin když přes Oslo je to 10 hodin a navíc s využitím dálnic.
Spíš z Bergenu do Stavangeru, ne?
A navíc, v místech která jsou v mapě označena jako budoucí trasa tunelu už je vybudováno několik podmořských tunelů a je tam jeden trajekt, tak to asi bude v jiném místě ten plánovaný tunel, ne?
Přistáli na Bermudách, jeli do hotelu a do cíle dorazili o 30 hodin později. Z Amsterodamu letěli už 6 hodin a do cíle jim zbývalo, si myslím, tak 3. To bych radši vydržel ten smrad ještě 3 hodiny když už jsem to vydržel 6, než se zdržet 30 hodin.
Jinak moc nechápu přepravu tolika prasat v osobním letadle. Ta by se měla určitě přepravovat nákladním.
2000 chybějících míst je jenom u dálnic. Další stovky míst chybí na silnicích I. tříd. Např. na trasách Plzeň-Domažlice-Folmava, Jihlava-Znojmo-Hatě atd. Tam není vůbec kde odstavit na noc kamion.
Jinak samozřejmě zvětšení a hlavně zkulturnění parkovišť na Rozvadově je super věc. Vždyť tam ani záchody nebyly.
Vůbec bych ho netrestal. Už takhle ho postihla tragédie kdy náhle zemřela (zřejmě) jeho příbuzná a to, že se chtěl vyhnout složité administrativě a obrovským finančním nákladům je zcela pochopitelné. Té mrtvé je to jedno jestli pojede v pohřebním voze a nebo v osobáku na sedadle spolujezdce. Nedovolené nakládání s tělesnými ostatky? Co to kurňa je za trestný čin? Kdyby s tou mrtvolou dělal bůhvíco, ale on jí jen převážel domů,
Na druhou stranu jí měl dát raději do kufru a přejíždět na frekventovaném přechodě. Ta možnost, že mu budou chtít prohledat auto by byla daleko méně pravděpodobná.
I když bude hotovo v roce 2033, tak stále to bude pouze ZÁKLADNÍ dálniční síť. Když se člověk podívá na mapu budoucí dálnic, tak se nemůže ubránit dojmu, že je to nějaké divné. Skoro všechny dálnice směřují hvězdicovitě od Prahy a některé končí aniž by se napojovali na nějakou jinou dálnici. D4 bude končit u Písku, D7 u Chomutova, D 10 končí u Turnova. Všude v Evropě jsou dálnicemi propojená větší města navzájem. U nás budou propojená velká města pouze s Prahou. Když si vezmeme 10 největších měst, což je Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Olomouc, Liberec, Ústí, Budějovice, Hradec a Pardubice, tak z Prahy se dá dostat po dálnici do všech ostatních největších měst, ale z Budějovic do Plzně, z Liberce do Ústí, z Budějovic do Brna, nebo z Budějovic do Hradce, či Pardubic to možné není. Nebo pouze s minimálním využitím dálnic, nebo jedině velkou oklikou přes Prahu. Dokážu si představit dálnici z Budějovic na Pelhřimov kde by se napojila na D1, dálnici z Jihlavy na Pardubice, z Jihlavy na Znojmo a do Rakouska, dálnici spojující Karlovy Vary, Chomutov, Most, Teplice, Ústí, Děčín, Českou Lípu a Liberec. Dálnici z Plzně na Vary, nebo z Plzně do Klatov a dál na Rudu, nebo z Plzně na Domažlice a Folmavu. To je dost vytížený tah do Německa. Stejně tak pokračování D7 z Chomutova až do Chemnitzu kde by se napojil na A72, D 10 dále do Polska a Německa, nebo D4 buď do Budějovic, nebo na Strážný. Jinde to jde, v Rakousku jsou dálnice mezi alpskými masivy, ale tady nejde nic. Se vším je problém. Každý chce dálnice, ale nikdo je nechce za svou vesnicí. Ať jí postaví u jiné vesnice.
878 km za 8 hodin má být jako rychlost pro vysokorychlostní vlak? To je konkurence pro letadlo? 😂 Já vím, že tam jsou 3 zastávky, ale i tak. Kdyby stál v každé 10 minut, tak 878 km za 7,5 hodiny je průměr 117 km/h. Čekal bych, že vysokorychlostní vlak bude mít rychlost minimálně 200 km/h, spíš víc a že ta doba jízdy bude i se zastávkami kolem 4 hodin, maximálně 5 hodin. 878 km se autem po dálnici ujede pohodovou jízdou za cca 8-9 hodin.
A další věc, nevím kde kdo vzal vzdálenost 878 km. Tolik kilometrů je to přibližně vzdušnou čarou z centra Paříže do centra Berlína. Tedy absolutně rovně. Trať ale nevede rovně. Různě se klikatí a navíc vlak jede přes Frankfurt, Karlsruhe a Štrasburk, takže zajíždí. Spíš 1000 km bude pravděpodobnější, ne-li víc. Silniční vzdálenost z Berlína do Paříže je asi 1050 km. Trasa Berlín-Frankfurt-Karlsruhe-Štrasburk-Paříž dokonce 1260 km. To ten vlak asi překonává nějakou časoprostorovou anomálii.
A napadlo vůbec německé úřady, že ten chlap byl ve vězení nedobrovolně a hlavně neprávem? On si vězení za svůj domov na 13 let nevybral. To je taková absurdita, že si člověk říká, že to snad ani nemůže být v Německu, nebo vůbec v západní demokratické zemi. No a požadovat vrácení peněz, které si vydělal prací, tak to už je opravdu nehoráznost. Když čtu takovéhle absurdity, tak si říkám že západ je asi ten poslední kdo může poukazovat na nespravedlnosti v nedemokratických zemích
Z morálního hlediska to je asi správné. Ale jinak to je napravování křivdy křivdou. Ty původní majitelé už dávno nežijou a dům má získat nějaká organizace. Navíc oni dům prodali. Sice k tomu byli donuceni, ale dostali za něj zaplaceno. Noví majitelé ho koupili, čili za něj zaplatili a Ti už také nežijí. Jejich děti ho teď musí předat jakési organizaci.
Kdo říká, že i tak je to v pořádku, tak ať si vzpomene na naše Sudety. Pokud by se teoreticky jednou mělo všechno vracet (a z dnešního pohledu to byla křivda), tak to jsou desítky tisíc nemovitostí a určitě vyšší statisíce lidí by přišlo o střechu nad hlavou.
Každé malé dítě ví i bez zákazové cedule, že koleje se přecházet nesmí. Stejně jako každý ví, že se nesmí chodit, nebo jet na kole po dálnici. Jedině kdy se může vstupovat do kolejiště jsou zastávky bez nástupišť kdy vlak přijede třeba na 3. kolej. Ale i tak se tam smí vstupovat až vlak zastaví. Navíc pokud vlak zastávkou pouze projíždí, tak je to ohlášeno.
Tak je to každopádně diskriminace. Úplně stejná jako když někdy v 90. letech byli u nás některé restaurace, kde byla cedule “Romům vstup zakázán” Nebo jako když ještě v 50. letech byly v USA podniky “jen pro bílé” Ne, určitě není pravda, že si majitel jakéhokoli podniku může vybírat zákazníky podle hesla “můj podnik, moje pravidla”, jak si někteří myslí - resp. odmítat zákazníky na základě národnosti, barvy pleti, náboženství, orientace atd. To je prostě diskriminace a je to nezákonné.
Zkuste si představit, že jedete s rodinou na dovolenou do zahraničí a tam vás odmítnou pustit do restaurace, ubytovat v hotelu, odmítne vás vzít taxikář, vyrazí vás z obchodu, z pláže, nebo vám odepřou vstup s dětmi do delfinária, nebo aquaparku a to jen proto, že jste Češi a oni měli s Čechy špatné zkušenosti.
No a kromě toho, že se dostala na palubu bez letenky a letěla zadarmo jako černý pasažér, tak co provedla tak hrozného, že jí hrozí 5 let vězení? Žádné zakázané a nebezpečné předměty u sebe neměla, žádný trestný, nebo teroristický čin se nechystala spáchat. Jediné co provedla je, že neměla letenku. Ať zaplatí letenku + pokutu a hotovo. Potrestán by měl být hlavně ten kdo jí nechal projít.
13
Sledujících
0
Sleduje
13
Sledujících
0
Sleduje
Celý problém a “týrání zvířat” je to jen v tom, že je to vidět. Jatka kde se zabijí prasata, nebo krávy jsou za plotem a proto to nikomu nevadí. Stejně tak mražené ryby ze supermarketu.
Pokud je kapr usmrcen odborně prodejcem, tak je to uplně stejné jako někde ve velkozávodě.
2 odpovědi