Dovoluji si přidat také pár postřehů z mé řidičské praxe. Rozmohl se nám tu takový nešvar ... a sice projíždět zatáčky téměř v protisměru, i když je vidět, že proti jede jiné vozidlo. Ti otrlejší z řidičů projíždí zatáčky v protisměru i v případě, kdy do zatáčky vůbec nevidí. To už hraničí s ruskou ruletou. Přátelé ... ty čáry na silnici (pokud tam tedy jsou) tam opravdu nejsou pro legraci ....
Děkuji za hezkou recenzi obecně eletromobility. Je to o změně myšlení a plánování cest. A to asi nejvíc "bolí" 🙂 Člověk si tu cestu více užije, více toho po cestě vidí ... stejně jako dříve Chorvatsko na jeden zátah a nyní s alespoň jednou zastávkou ve Slovinsku nebo Rakousku (klasickým autem)🙂Nicméně stále elektromobilita na delší cesty nedává ekonomický smysl ... pořizovací cena, pojištění, provozní výdaje (energie, pneumatiky) ... a stále mi to ve srovnání s klasickými auty připadá jako velká alchymie ... různé ceny energie dle rychlosti dobíjecích stanic, měnící se dojezd dle aktuálních teplotních podmínek. Prostě u mě ještě (zatím) pro elektromobil čas nedozrál ... ale díky za hezký článek 🙂
Moc nechápu na co si autor článku stěžuje. Na to, že lidé posílají hlasy tomu, kdo je jim sympatický? Na to, že si z toho dělají možná i trochu legraci? Na to, že to hlasování není spravedlivé? To je život a úděl toho, kdo se podílí na tvorbě masové zábavy. Jak klasik říká ... "Hlas lidu, hlas boží". Obdivuji všechny soutěžící, že do toho šli a držím všem palce. Humor Marka Ebena mám moc rád a je to dalším důvodem, proč se na STARDANCE dívám.
Mám zkušenost se služební Škodou Rapid 1,4 TDI 66 kW. Uznávám, že to do města moc není, ale na delší trasy ustálenou rychlostí to zase takový zvukový průšvih nebyl. Všude píší o dvojhmotovém setrvačníku jako o problému, ale ten tento motor neměl. Spotřeba byla z říše snů ... při troše snahy v koloně ustálenou rychlostí na vzdálenosti cca 40 km spotřeba 3,3 l/100 km. Jinak běžně v létě 1.100 - 1.200 km na nádrž při "služebním" způsobu jízdy (delší trasy). Co do kultivovanosti se to samozřejmě nedá srovnat s 1,0 TSI (aktuálně jezdím Rapidem 1,0 TSI 81 kW). Se čtyřválcem to vůbec nesrovnávám. 1,4 TDI je o něco těžší než 1,0 TSI, takže trakce na mokru a kluzkém povrhu je lepší ve prospěch TDI. Nicméně pokud bych si měl vybrat v rámci Škody, tak jdu do TSI.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Nějak se ve výčtu staveb v rámci nového úseku dálnice pozapomělo na docela dost velký most u Kutrovic 🙂 Už aby to bylo postaveno ...