Jsou velké rozdíly v tom jaké otázky dostane uchazeč do závěrečného testu. Někdy ztroskotá více znalý na tom, že v testu dostane 5 otázek, které zrovna ze všech otázek neumí a na druhou stranu projde ten, který zná jen těch pár otázek co zrovna dostal v závěrečném testu. Stejně je to i u závěrečných jízd. Pokud se v provozu při závěrečných jízdách nevyskytne žádná krizová situace, tak projde každý. Ale pokud se dostane do složité situace i třeba vlivem ostatních řidičů, neprojde ani daleko lepší řidič. Osobní zkušenost s dětmi.
Syn absolvoval a řídí od 17 let, ale v jeho případě kdy již rok sám jezdí na motorce A1 a najel cca 5000 km je to asi zbytečné. Chápu, že holčina, která nikdy neřídila a nemá k tomu vztah je mentor nutný.
Považuji to za výborný krok. V porovnání, že nyní může 14-ti letý samostatně pilotovat větroň a 16-ti letý samostatně řídit loď do délky 20m, výkonu do 20 kW s neomezeně velkými plachtami i v přímořském provozu, tak už to mělo být dříve.
Kde je napsáno, že musí být při odchodu do důchodu odpracováno min. 40 let? Jinak já to schvaluji. Mně je 56 let a mám odpracováno 38 let a nedávno jsem četl, že chtějí tuto hranici snížit na 25 let odpracovaných. To považuji za nespravedlivé.
Dnešní děti studují a cestují až do 30, nebo více let a potom nemají odpracované roky. Dříve se začalo platit daně už ve věku 18 let a vše bylo v pořádku - peníze na důchody byly. Já bych důchod zavedl po odpracování třeba 45 let, bez ohledu na věk.
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Podle nadpisu bych řekl, že přijde měna.