V dnešní době je zajímavé, že ve státní správě se neprojevuje boom SUV. Téměř všichni si pořizují SUV-čka, ale státní správa na tento trend nějak nenavazuje. Jaký je rozdíl mezi občany a státní správou? Státníci nepotřebují lépe nasedat do aut? Nebo jsou to většinou mladí vysportovaní? Kterým nevadí obtížné nasedání do nízkých aut. Nebo kde je ten argument výhod SUV.
Tohle mohu řešit upozorněním - probliknutím. Ale jiný nešvar, kdy auto stojí před křižovatkou, nebo kolejemi a stojí na brzdě a svítí mně do očí brzdovkama, zvláště třetí brzdovka je pěkně protivná. Ale toto nepochopí na moje probliknutí nikdo. Pokud stojím za ním, tak on ani probliknutí nemusí vidět a já už po chvíli též nevidím nic. (Oslepen).
Po dvou koupích 3-letých ojetin, koupených za necelou polovinu až třetinu původní ceny, jsem si říkal, že do nového již nikdy nepůjdu. Ale současný stav ojetin, prodávaných za více než 3/4 původní ceny a slev z ceníků u prodejců nových aut by to byl nesmysl. Tak mám po letech úplně nové auto a jsem spokojen.
U ojetiny si bazarník přirazí a u nového dá prodejce velkou slevu (přes 13%). Potom je jednoznačně lepší koupit nové a ještě nový dokonaleší model.
Pokud připočtete u ojetiny nutné výdaje na výměnu pneumatik, brzd, oleje, rozvodů... Tak je to jednoznačné.
Cena kuřete je nesmysl. Na Mělníku prodávali v roce cca 1980 grilované kuře za 45 Kčs. Nájem jsme v malém městě za byt 4+1 v paneláku platili 851 Kčs měsíčně. Za pojištění auta jsme platili 144,- Kčs ročně. Oběd ve školní jídelně stál 3,20Kčs, chleba 3,90 Kčs, máslo kostka 10 Kčs, šunka 100,- Kčs za kilo. Dávejte správné ceny. Za zlatou korunku na stoličku jsem jako dítě platil u zubaře 50,- kčs. Za časopis 5,- Kčs, za měsíční jízdenku do školy 12,- Kčs. Za týdenní permanentku na horách se školou při lyžařském výcviku 100,- Kčs a držitelé měli přednost na vleku.
Policejní stát - ano. Naboural mě zezadu kontráš. Vymlouval se na imunitu, lhal. Technickou měl dlouho propadlou. Vyšetřování kontrarozvědkou, upomínání mě nejvyšším generálem kontrarozvědky. Po jejich vyšetřování uznán vinen v obou případech (zavinění nehody a provoz nezpůsobilého vozidla) - celkový trest pokuta 1500,- Kč. Kolik by dostal občan? (Kolega se projel na motorce - neměl na ni ŘP- bez škody, zranění, jen ho zastavili a pokuta 27 000,- Kč, zákaz řízení na rok, do karty řidiče 7 bodů...
Hýbat volantem netřeba, stačí se ho jen dotknout (je kapacitní) ve správném místě i jednou rukou. Je to bezpečnostní asi jako tlačítko ve vlaku. Směr drží dokonale sám, rychlost upravuje dle značek a provozu. Jen samozřejmě v tomto automatické režimu nedosáhnete nejnižší spotřebu. Po minutí značky ukončení omezení vyrazí rychle vpřed a poté zase před značkou dost brzdí.
Jsou velké rozdíly v tom jaké otázky dostane uchazeč do závěrečného testu. Někdy ztroskotá více znalý na tom, že v testu dostane 5 otázek, které zrovna ze všech otázek neumí a na druhou stranu projde ten, který zná jen těch pár otázek co zrovna dostal v závěrečném testu. Stejně je to i u závěrečných jízd. Pokud se v provozu při závěrečných jízdách nevyskytne žádná krizová situace, tak projde každý. Ale pokud se dostane do složité situace i třeba vlivem ostatních řidičů, neprojde ani daleko lepší řidič. Osobní zkušenost s dětmi.
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Není nad to udělat mimoúrovňové křížení dálnice a silnice a přidat na silnici další dva kruháky. Ve světě je toto křížení s nájezdy, aby se neomezoval provoz křížící silnice, ale u nás se na ní přidají dva kruháče, aby se provoz zpomalil! Viz na D8 exit 18, dále D7 exit 66, exit 49 co to je za speciality?