Asi by bylo dobré při zvýšení max. rychlosti zvýšit i tu minimální. Pokud se může v Německu a Rakousku jezdit 100 km/h i po okreskách, proč by se nemohlo stejně rychle jezdit po okreskách i u nás a na dálnicích jako minimum 90, nebo i 100 km/hod. Potom by se snížilo riziko rozdílných rychlostí a prospělo by to i ke zvýšení průměrné rychlosti cestování.
Manželku zastavili za rychlost 45 km v obci. Byla tam značka 30km. Jenže za značkou byla křižovatka zprava vedlejší silnice se stopkou. Když policistům vysvětlila, že žádnou pokutu nezaplatí a je jí jedno, že policisti nevědí, že křižovatka ruší omezení. Zeptal jsem se jich kolik už neoprávněně udělili v tomto místě pokut. Nechali nás odjet a sami sbalili radar a odjeli.
Já jsem to pochopil úplně jinak, než se tu diskutuje. Systém stále funguje s tepelným čerpadlem, ale pro vstup vzduchu místo z venku se použije vzduch odsávaný z objektu a výstup tepelného čerpadla ohřívá nasávaný čerstvý vzduch z venku a po ohřevu ho vhání do objektu. Není to jen pasivní systém, ale místo pouhého pasivního předávání energie mezi teplým vydýchaným vzduchem a čerstvým venkovním vzduchem je vloženo tepelné čerpadlo, které potom funguje s daleko vyšší účinností.
Syn od 16 let motorka A1, která jede dle TP 127 km/h, sám po celé republice.
Od 17 let B s mentorem bez omezení výkonu jezdí i s autem, které má 195 kW a maximálku 250km/h. Už za 2 měsíce mu bude 18 a může kam chce i autem sám. Nevidím v tomto problém. V jeho případě je to trochu divné omezení, ale jinak OK.
Není nad to udělat mimoúrovňové křížení dálnice a silnice a přidat na silnici další dva kruháky. Ve světě je toto křížení s nájezdy, aby se neomezoval provoz křížící silnice, ale u nás se na ní přidají dva kruháče, aby se provoz zpomalil! Viz na D8 exit 18, dále D7 exit 66, exit 49 co to je za speciality?
V dnešní době je zajímavé, že ve státní správě se neprojevuje boom SUV. Téměř všichni si pořizují SUV-čka, ale státní správa na tento trend nějak nenavazuje. Jaký je rozdíl mezi občany a státní správou? Státníci nepotřebují lépe nasedat do aut? Nebo jsou to většinou mladí vysportovaní? Kterým nevadí obtížné nasedání do nízkých aut. Nebo kde je ten argument výhod SUV.
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Pokud ten traktor, nebo stroj používá blikající oranžový maják můžete ho předjet i přes plnou čáru. Nechápu proč to někde v autoškole vědí a ten, který radí i do médií to nezná a dělá mezi lidma "zmatky"